Kuka puhuisi miehistä? - Miehen voimaantuminen uudessa ajassa
Tämä kirjoitus on kyllä niin täyttä asiaa.
http://www.lily.fi/blogit/laheiseksi/kuka-puhuisi-miehista-miehen-voima…
Kommentit (14)
Vihollisheimoja kyllä riittää edelleen.
Miehet voivat ihan itse puhua omasta puolestaan. Kukaan ei kiellä heitä avaamasta järkeviä keskusteluita nykypäivän miehen roolista.
On se hyvä, että naiset ovat ryhtyneet tekemään meistä miehistä jälleen miehiä...
Me miehet voimme itse jokainen tykönämme tehdä asialle jotain, jos tarvetta on. Pitää tehdä enemmän ja ruikuttaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voivat ihan itse puhua omasta puolestaan. Kukaan ei kiellä heitä avaamasta järkeviä keskusteluita nykypäivän miehen roolista.
Ai ei vai? Kun minä opiskelin joitakin vuosia sitten ihan vallan yliopistossa, oppiaineessamme oli tukku nuoria tyttölapsia, jotka olivat sitä mieltä, että miehet pitää kuohia, että naisilla olisi hyvä olla maailmassa. Mitä näille opiskelijatytöille olisi pitänyt tehdä, kun heidän mielensä mukaiseksi muuttuminen tuskin olisi kenenkään miehuudelle hyväksi. Tai kenenkään hyväksi missään mielessä.
Mä pohdin tätä asiaa jo kauan sitten. Kaupungistuminen ja teknologian kehitys ovat aiheuttaneet sen, että monilla miehillä ei ole enää mitään "miesten juttuja". Jos työkin on vielä siistiä toimistohommaa ja asutaan kerrostalossa, ei varmaan ole helppoa löytää mitään sellaista, joka korvaisi menneiden aikojen fyysisesti raskaat hommat. Naisena en osaa keksiä mitään miehille sopivaa, joten jää vähän miesten itsensä harteille keksiä jotain korvaavaa entisaikojen tekemisen tilalle. Kyllähän jotkut kaupunkilaisetkin metsästävät, kalastavat jne ja remontoivat silloin, kun remontille on tarvetta, mutta normiarjessa varmaan pyörivät samat arkiset kotityöt kuin naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Kun minä opiskelin joitakin vuosia sitten ihan vallan yliopistossa, oppiaineessamme oli tukku nuoria tyttölapsia, jotka olivat sitä mieltä, että miehet pitää kuohia, että naisilla olisi hyvä olla maailmassa. Mitä näille opiskelijatytöille olisi pitänyt tehdä, kun heidän mielensä mukaiseksi muuttuminen tuskin olisi kenenkään miehuudelle hyväksi. Tai kenenkään hyväksi missään mielessä.
Edelleen voit avata sen järkevän keskustelun. Toki se on varmasti ollut opiskeluaikoinasi vaikeaa kun omien sanojesi mukaan kävit yliopistoa lasten kanssa.
Itsehän miehet painostaa, ensin anaaliin ja sitten suuhun. Ei sellaisilla ole mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo jos haluaa olla "uliuli miesasiamies". Ei niin haittaa, jos oon "palstauli" täällä, mutta oikeassa elämässä tuosta voi olla haittaa
Sen tässä vain nyt totean, että miesten on vuoro kärsiä, koska ovat laittaneet naiset kärsimään. Ei tipu juurikaan sääliä tästä osoitteesta.
Näin todettu kirjoitti:
Sen tässä vain nyt totean, että miesten on vuoro kärsiä, koska ovat laittaneet naiset kärsimään. Ei tipu juurikaan sääliä tästä osoitteesta.
Etkö osaa nähdä ihmisiä yksilöinä? Pitäisikö sun mielestäsi kärsiä siitä mitä insuliinihoitaja teki, koska olette molemmat naisia(?)
Oman elämänsä herra kirjoitti:
Me miehet voimme itse jokainen tykönämme tehdä asialle jotain, jos tarvetta on. Pitää tehdä enemmän ja ruikuttaa vähemmän.
idiootti. se johtuu rakenteista.
"Mieheltä on viety paljon ja uuden miehen paikka on hukassa. Enää ei ole juuri raskaita metsätöitä, halonhakkuuta, ei villieläimiä, ei metsästystä, eikä vihollisheimoa voitettavana. Kaikki asioita, joissa miehinen voima toimii ja testosteroni hyrrää. Nykymies saattaa istua päivät päätteellä ja illat sohvalla ruudun edessä. Pahimmillaan vielä kuuntelee tyytymättömän naisen nalkutusta (johon toki on omat syynsä, eikä naistakaan voi juuri syyttää, mutta se on sitten jo toinen tarina). Testosteronitasot ovat nollissa ja yleinen vetämättömyys ja lamaannus vaivaa. Tästä seuraa monesti haluttomuutta, seksuaalisuuden ja itsetunnon ongelmia, saamattomuutta, päihdeongelmia ja sairastumista sekä patoutunutta katkeruutta ja syvää ahdistusta."