Repsahdus! Ostin Fatserin Sinisen!
Kommentit (10)
Fasun suklaat vain eivät ole enää entisellään. Eivät maistu niin hyviltä. Palmuöljy tai jokin muu syynä. Sääli siis tuhlata niitä kaloreita, kun se suklaa ei ole kuitenkaan niin hyvää. Nimellään se vain ratsastaa enää.
Täältä saat vertaistukea.Repsahdin sokerisiideriin,pizzaan ja jäätelöön.
Joskus olin koukussa F siniseen, oli pakko joka ilta ottaa 3 palaa. Pääsin irti koukusta onneksi ja enää ei tee mieli. En ole syönyt suklaata noin 6 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olin koukussa F siniseen, oli pakko joka ilta ottaa 3 palaa. Pääsin irti koukusta onneksi ja enää ei tee mieli. En ole syönyt suklaata noin 6 vuoteen.
Varsinainen addiktio, kun peräti kolme palaa meni illassa. Onneksi pääsit irti, ties mitä muuten olisi seurannut.
Ei se ostaminen sun lakkoas pilaa! Nyt viet sen vaikka kellariin tai autoon tai johonkin pois silmistä ja syöt joskus kun sen aika on. Nyt ei selvästi ole jos jo pelkästä ostamisesta tulee morkkis!
Mä söin just neljä palaa valkosuklaata. Menköön nyt kun ei ole tullut tänään syötyä mitään.
Yritän minimoida hiilareita ja sokereita, on tässä kilo jo lähtenyt viikossa.
Itse ostin fazerin suklaalla päällystettyjä lakuja. Tammikuussa alkaa taas uusi elämä.
It's worth it