Pisin putki, montako päivää?
Montako päivää olet juonut alkoholia yhteen putkeen, missä, milloin vai normiarkea? Juomisella tarkoitan nyt tuhtia humalaa, en yhtä lasillista. Kertokaa!
Kommentit (31)
Parempaa krapulalääkettä kuin Äityliinin herkkukeitto ei ole olemassakaan. Sillä toipuu ihmeellsesti pitkänkin putken jälkeen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
20 vuotta sitten muutin asumaan yksin kun olin 16v (vanhemmat heittivät minut kotoa pois jatkuvan juomisen takia) eli kyllä minä jo sellaiset 21 vuotta olen yhteen menoon ollut humalassa lyhyitä kausia lukuun ottamatta.
Olisiko ollut 21 päivää..?? Vielä kun join, niin alle viikon pätkiä en viitsinyt ottaa ollenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Montako päivää olet juonut alkoholia yhteen putkeen, missä, milloin vai normiarkea? Juomisella tarkoitan nyt tuhtia humalaa, en yhtä lasillista. Kertokaa!
Vieläkö joku juntti moista harrastaa? Humalajuominen on so last season.
Osui ja upposi.
Numerot 7/25 erityiskiitos.
Henk. koht. olen olen ollut selvinpäin 11 päivää -98, ennen parin viikon matkaa. Aloitin juomisen 12 - vuotiaana. Esim. 16 - v. synttäreilleni marraskuinen tiiistai alkuilta ) tulin ns. kaatokänneissä ja oksensin matolle. Jotenkin olen onnistunut pysymään hengissä ja säilyttämään asuntoni.
Nyt 43 vuotiaani alkaa todella pahasti fysiikka ja psyyke reistailemaan. Fm. paperit jäivät, ystävät ja sukulaiset kaikkosivat. Olen täysin eristäytynyt. Täysin.
Muuten toki kaikki ookoo. Jonkinlainen hoitomuoto voisi tulla tapauksessani kysymykseen, koska halua siihen olisi ja ( ehkä ) motivaatiotakin. Kirjoitan konditionaaliossa, koska olen oppinut että en voin edes itse luottaa itseeni.
miten rahat kestää juoda viikkotolkulla?
Mä oon tässä asiassa kyl ihan amatööri, kun aamulla ei oikein krapularyyppy maistu. 4 päivää oon juonut silleen, että viimeistään puolilta päivin jatkanut ja ollut täysin naamat illalla. Varmaan päivittäistä alkoholin käyttöä siten, että joka päivä on sen vähintään 6 annosta mennyt, varmaan mennyt muutaman kerran sen parisen viikkoa. Jotenkin vaan itelle sopii semmonen, että antaa krapulan tulla ja sitten iltapäivästä aloittelen, jos maistuu. Ei se silti järin hyvältä tunnu pidemmän päälle. Ihmettelen niitä, jotka pystyvät aamusta iltaan kittaamaan.
Ootteko mittauttanut maksa-arvojanne, kuin nopeasti niissä näkyy hevimpi juominen
Vierailija kirjoitti:
Ootteko mittauttanut maksa-arvojanne, kuin nopeasti niissä näkyy hevimpi juominen
Olen se joka vastasi 15 vuotta, ja join siis tosiaan pitkälti yli sata annosta viikossa, ja olen pienikokoinen nainen. Maksa-arvoja mitattiin tuona aikana moneen kertaan, ja jännä kyllä, vasta noin kymmenen vuoden juomisen jälkeen se alkoi näkyä niissä. Vielä silloinkaan kun lopetin eivät maksa-arvot olleet mitenkään valtavasti koholla, ja palautuivat normaaleiksi aika nopeastikin kun lopetin siis juomisen kokonaan. Oli kyllä melkoisen hyvää tuuria varmasti mukana, ettei tullut suurempaa vahinkoa. Nyt olen ollut jo vuosia juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se joka vastasi 15 vuotta, ja join siis tosiaan pitkälti yli sata annosta viikossa, ja olen pienikokoinen nainen. Maksa-arvoja mitattiin tuona aikana moneen kertaan, ja jännä kyllä, vasta noin kymmenen vuoden juomisen jälkeen se alkoi näkyä niissä. Vielä silloinkaan kun lopetin eivät maksa-arvot olleet mitenkään valtavasti koholla, ja palautuivat normaaleiksi aika nopeastikin kun lopetin siis juomisen kokonaan. Oli kyllä melkoisen hyvää tuuria varmasti mukana, ettei tullut suurempaa vahinkoa. Nyt olen ollut jo vuosia juomatta.
Hienoa ettei sun tarvitse enää juoda!
Tein samaa jonkun 10 päivää, mutta ainoastaan baarissa juoden ja äärimmäisen vähän nukkuen.