Sisko poisti minut yhtäkkiä mitään varoittamatta Facebook-kavereista
Tällainen yllätys tuli yhtäkkiä vastaan... en tiedä koska tämä tapahtui. Muut sisarukset ja vanhemmat hänellä on kuitenkin yhä kavereina .
Tulemme siskon kanssa kyllä toimeen, mutta näemme ehkä kerran vuodessa ja meillä on suuria näkemyseroja, Hän on esimerkiksi rokotevastainen, länsimaista lääketiedettä voimakkaasti vastustava. En nyt tässä rupea avautumaan omista mielipiteäni, mutta sanotaan, että ne ovat aika toisessa päässä. En ole kuitenkaan ikinä Facebookissa kommentoinut näitä juttuja, joten tuo nyt tuli ihan puskista. Hämmentää tosi paljon.
Kommentit (64)
Mä olen poistanut FB kaikki, jotka eivät ole FBn välityksellä kommentoineet tai olleet yhteyksissä viimeiseen vuoteen.
Myös siten sukulaiset ja myös esim mieheni. Mitä hittoa mä roikuttaisin siellä kasvattamassa frendilistaa "haamutileillä"?
Se jota kiinnostaa aktiivinen Facebookkaus, niin asia ok. Mielelläni lisään uudestaan, jos kiinnostaa.
Jotkut ihmissuhteet ovat kuin loputonta köydenvetoa hirviön kanssa. Hirviön ja sinun välissä on kuilu. Hirviö on suuri ja vahva. Vedät köydestä, koska pelkäät putoavasi muuten kuiluun. Mutta mitä kovempaa vedät, sitä kovempaa vetää hirviökin. Olet hädissäsi ja uupunut.
Aikuistuminen on sitä, että ymmärtää irrottaa otteensa köydestä.
Vierailija kirjoitti:
Siskosi ei nähtävästi pidä sinusta.
Näin oon päätellyt.
Tiedättekö kun on joku, jonka kanssa ei näkemykset kohtaa niin mistään, mutta esim töissä pakko pitää yllä sellaista kireää muodollista hyvän tuulen kehää, koska mistä tahansa "oikeasta" asiasta puhuminen saisi aikaan riidan. Meillä on vähän sellaista, vaikka "tulemme toimeen". Kumpikin varoo toistaan koko ajan.
Siskosi ei nähtävästi pidä sinusta.