Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei harjaa hampaitaan sekä aamuisin, että iltaisin?

Vierailija
28.10.2017 |

Ei välitä omasta terveydestään, hygieeniasta jne? On aika hirveää, jos ei harjaa kaksi kertaa päivässä hampaitaan. Tapasin tällaisen tapauksen treffeillä ja siihen jäi!

Onko oikeasti ihmisiä, jotka ei harjaa hampaitaan sekä aamuisin, että iltaisin? Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei harjaa hampaitaan sekä aamuisin, että iltaisin?

??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi treffeillä otetaan puheeksi hampaiden aamu- ja iltapesut? Eikö tosiaan löydy mielenkiintoisempaa puheenaihetta?

Vierailija
2/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, dunkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaksi kertaa päivässä on liioittelua. Mm. fluori on muuten haitallista, jos sitä saa liikaa.

Vierailija
4/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä riittää. Ikävä kyllä moni ei harjaa senkään vertaa.

Vierailija
5/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska ja saamaton bakteeripesä. Ei kukaan halua suudella mätähammasta. Yäk!

Vierailija
6/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Hyi!!!

Vierailija
7/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen "mun mieheni".

Vierailija
8/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä riitä. Harjaa vaikka edes vedellä se toinen kerta, jos fluori pelottaa. Parempi edes mekaanisesti poistaa se lika hampaista ja ikenistä, kun antaa muhia vaan.

Vierailija
9/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä riitä. Harjaa vaikka edes vedellä se toinen kerta, jos fluori pelottaa. Parempi edes mekaanisesti poistaa se lika hampaista ja ikenistä, kun antaa muhia vaan.

Olet hygieniafriikki!

Vierailija
10/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan ja lankaan hammasvälit vain iltaisin. Ei ole ollut koskaan reikiä ja olen 29-vuotias. Käytössä sähköhammasharja. Aamupesu ei vaan ole tullut koskaan tavaksi. Joskus yritin pestä aamuisinkin mutta koin hankalaksi; pitäisikö tehdä ennenvalitusta vai jälkeen aamupalan? Jos ennen aamupalaa, jättää se ikävän sivumaun enkä kykene syömään. Jos taas aamupalan jälkeen, käsittääkseni vaurioitan hampaita vielä enemmän, kun happohyökkäys päällä? Kertokaa toki jos olen väärässä. En syö öisin, joten happohyökkäyksiä ja likaa ei kerry suuhun. Iltapesu on tärkeämpi, tämän on hammaslääkärikin todennut.

Vierailija
11/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei osaa käyttää pilkkua?

Vierailija
12/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin kaikkien taiteen sääntöjen mukaan pitäisi pestä joko ennen syömistä tai puoli tuntia ruokailun jälkeen. Ja pesun jälkeen hammastahnaa pitäisi pitää suussa huuhtomatta vielä vartin verran.

Vierailija
13/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjaan ja lankaan hammasvälit vain iltaisin. Ei ole ollut koskaan reikiä ja olen 29-vuotias. Käytössä sähköhammasharja. Aamupesu ei vaan ole tullut koskaan tavaksi. Joskus yritin pestä aamuisinkin mutta koin hankalaksi; pitäisikö tehdä ennenvalitusta vai jälkeen aamupalan? Jos ennen aamupalaa, jättää se ikävän sivumaun enkä kykene syömään. Jos taas aamupalan jälkeen, käsittääkseni vaurioitan hampaita vielä enemmän, kun happohyökkäys päällä? Kertokaa toki jos olen väärässä. En syö öisin, joten happohyökkäyksiä ja likaa ei kerry suuhun. Iltapesu on tärkeämpi, tämän on hammaslääkärikin todennut.

Just tuo aamupesun poisjättäminen on ällöä. Voin taata, että sen kyllä haistaa hengityksestä ketkä jättää aamulla hampaat harjaamatta. Yök.

Vierailija
14/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen vaan kerran päivässä, koska oon laiska ja tyhmä :( anteeksi jos haisen, en vaan jaksa välittää

Vierailija
15/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”kouluttamaton”

Vierailija
16/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ja lankaan hampaat kerran päivässä suihkun yhteydessä, yleensä aamulla. Lisäksi syön aina xylitol-purkkaa ruoan jälkeen. Minulla on terveemmät ja valkoisemmat hampaat kuin kellään tutullani. Ei hammaskiveä tai ientulehduksia, hengitys ei haise.

Vierailija
17/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Kyllä harjata täytyy kahdesti päivässä, ja jos on esim. treffit tms. niin vielä kolmannen kerran. Suuvesi (alkoholiton) lopuksi. Lankaa käytän itse kerran päivässä, joskus saattaa ehkä yksi päivä mennä ohi. Hammaslääkäri kehui ikenien kuntoa. 

Vierailija
18/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla harjaamatta muuten hampaat kuluu loppuun ennen aikojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan