Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua teitä villasukkaihmisiä - olen nytkin kotona paljain jaloin!

Vierailija
28.10.2017 |

Minkälaisissa vetoisissa kopperoissa tei oikein asutte??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa. Kävin just etsimässä villasukat jalkaan, ennen kuin näin tämän aloituksen. Mulla on helteelläkin vähintään avokassukat jalassa.

Vierailija
22/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villa ei hiosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen, että sinulla on vielä suht normaali verenkierto.

Vierailija
24/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olin, kunnes sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan.

Vierailija
25/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasujat elää yleensä saunoissa, kämpän lämpötila lähinnä trooppinen. Ok-talossa yleensä normaali lämpötila. Paitsi yksi kaverini lämmittää senkin ihan saunaksi, jolloin sisällä pitää kulkea puolialasti.

Mun henkilökohtainen lämmönsäätelyni on ihan sekaisin, aamulla hikoilen ihan hulluna ja illalla paleltaa. Oli kesä tai talvi. Illalla ei auta takkatulet eikä glögit, ja aamulla mulla on tuulettimia joka puolella etten hikoilisi itseäni suihkun jälkeen ihan litimäräksi. Aina ollut tämä ongelma.

Vierailija
26/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloasujat elää yleensä saunoissa, kämpän lämpötila lähinnä trooppinen. Ok-talossa yleensä normaali lämpötila. Paitsi yksi kaverini lämmittää senkin ihan saunaksi, jolloin sisällä pitää kulkea puolialasti.

Mun henkilökohtainen lämmönsäätelyni on ihan sekaisin, aamulla hikoilen ihan hulluna ja illalla paleltaa. Oli kesä tai talvi. Illalla ei auta takkatulet eikä glögit, ja aamulla mulla on tuulettimia joka puolella etten hikoilisi itseäni suihkun jälkeen ihan litimäräksi. Aina ollut tämä ongelma.

Omakotitaloasujat asuvat jääkaapeissa. Kasvoin omakotitalossa ja se paleleminen oli aivan kamalaa!

Vierailija
27/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vanhassa rintamamiestalossa, lattiat kylmemmät kuin huoneilma, mielummin pidän sukkia kuin lämmitän talon älyttömän lämpimäksi ja öljyä kuluu tuhottomasti. En edes tykkää kovin lämpimästä huoneilmasta..

Vierailija
28/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina ihan tajua niitä ihmisiä jotka ei tajua minkään muunlaisia ihmisiä kuin itsensä.

Henkilökohtaisesti ja tähän tajuamattomaan kysymykseen liittyen: kuulun niihin, joiden ääreisverenkierto on äärimmäisen huono. Kun makaan saunan lauteilla varpaat katossa ja lämpötila on ollut yli 80 astetta celciusta jo yli viisi minuuttia, alkavat jalkani vähän lämmetä. Öisin ovat aina kylmät. Villasukat jalassa tarkenen jotenkin itse - muuten ne jalkaterät hohkaavat kylmää kaikkialle peiton alle.

Olen viisikymppinen, suurin piirtein terve ja erittäin urheilullinen. Siitä huolimatta näin. Ja sitä paitsi ollut lapsuuden jälkeen, ainakin kaksvitosesta seikka sama.

Vierailija
29/29 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon monimuotoisuus kirjoitti:

En vaan tykkää kun on liian kuuma.

En minäkään tykkää, jos on liian kuuma, mutta just nyt tarvitsen t-paidan, kaksi pitkähihaista, housut, yhdet tavalliset puuvillasukat ja paksut feecesukat. Vielä kun juo kuumaa kaakaota, niin olo on sopiva. :)