Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naimisissa/parisuhteessa elävä perheellinen ihminen käydä baarissa/yökerhossa ystävien kanssa ilman taka-ajatuksia seuranhausta?

Vierailija
28.10.2017 |

Kysymys olikin otsikossa.

Meneekö kukaan perheellinen ihminen baariin ainoastaan tapaamaan ystäviään ja juttelemaan ainoastaan heidän kanssa?

Minun mielestäni ei mene. Jos haluaa tavata ystäviä ja jutella heidän kanssaan, muitakin paikkoja on olemassa, miksi pitää mennä baariin? Yöelämä on ainoastaan seuranhakya varten.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo puhua luottamuksesta jos ei ole petetty. Sekin vaikuttaa miten ja missä on petetty.

Huvittaa kun naiset aina kohkaavat menevänsä baariin ystävien kanssa juttelemaan, pitämään hauskaa ja tanssimaan. Miehiä ei tietysti vahingossakaan vilkaista. 

a) baarissa tai yökerhossa musiikki ja melu on niin kova, että keskustelu on hankalaa

b) mitä siitä kännissä tanssilattialla yksin musan tahtiin hytkymisestä saa

c) oikea syy pitää "tanssimisesta" baarissa on se, että saa kännätä ja estot häviää ja uskaltaa ketkutella takapuolta vieraiden miesten edessä

Vierailija
42/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo puhua luottamuksesta jos ei ole petetty. Sekin vaikuttaa miten ja missä on petetty.

Huvittaa kun naiset aina kohkaavat menevänsä baariin ystävien kanssa juttelemaan, pitämään hauskaa ja tanssimaan. Miehiä ei tietysti vahingossakaan vilkaista. 

a) baarissa tai yökerhossa musiikki ja melu on niin kova, että keskustelu on hankalaa

c) oikea syy pitää "tanssimisesta" baarissa on se, että saa kännätä ja estot häviää ja uskaltaa ketkutella takapuolta vieraiden miesten edessä

#projisointi

Edelleen: älä heijasta omia halujasi ja tarpeitasi muihin ihmisiin. Sinä et tiedä, miksi minä menen baariin, mitä haluan ja mitä teen siellä. Kerrot tuossa vain ja ainoastaan itsestäsi ja omasta ajatusmaailmastasi. Olen pahoillani, että joudut elämään tuollaisen ajatusmaailman kanssa, mutta sekin on valinta. Apua olisi saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä menen oikeasti baariin pitämään hauskaa kavereiden kanssa ja kännäämään. En tanssi enkä etsinyt miehiä edes sinkkuaikoinani. Baarissa näkee usein tuttuja ihmisiä joita ei näkisi missään muualla.

Vierailija
44/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon yleensä lasillisen viiniä baarissa tai missä nyt ollaankaan, sen jälkeen vissyä sitruunalla. En kännää enkä tanssi kännissä. Ja tansseistakin pidän ns vakioista, nautin kun pääsee kunnolla tanssimaan valssia tai tangoa. Eli en käy  missään teinimestoissa.

Vierailija
45/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen viimeksi olin baarissa ystävän kanssa. En ymmärrä, miten se olisi eronnut siitä jos olisimme juoneet viinilasillisemme jossain kahvilassa, jossa on anniskeluoikeudet.

On siinä suuri ero. Baariin mennään pukeutuneena siten, että yritetään viehättää vastakkaista sukupuolta, kahvilassa tai kotona voi istua villapaita päällä ja verkkarit jalassa. Baarissa naiset kikattaa ja kihertää ja haluaa tuoda itseään esille miesten edessä ja miehet kiertää baareissa katsomassa tarjontaa. On siis todellakin eroa.

Milloin olet viimeksi käynyt baarissa. Tai siis, öh, oletko koskaan käynyt baarissa?

Vierailija
46/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#projisointi

Edelleen: älä heijasta omia halujasi ja tarpeitasi muihin ihmisiin. Sinä et tiedä, miksi minä menen baariin, mitä haluan ja mitä teen siellä. Kerrot tuossa vain ja ainoastaan itsestäsi ja omasta ajatusmaailmastasi. Olen pahoillani, että joudut elämään tuollaisen ajatusmaailman kanssa, mutta sekin on valinta. Apua olisi saatavilla.

Ei tuo ollut mitään projisointia vaan ihan yleisen elämän kokemuksen osoittaa tietoa. Naiset monesti puhuu yhtä ja tekee toista. On sosiaalisesti hyväksyttävämpää mennä viattomasti pitämään hauskaa kavereiden kanssa kuin astus sisään "syntien pesään hurjastelemaan" jos nyt vähän kärjistetään.

Vierailija
47/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene ainoastaan tapaamaan ystäviä. Baariin mennään ryyppäämään, kaikki muu on selittelyä.

Vierailija
48/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa täällä tanssimisesta puhuvat naiset sitten tanssivat, kun julistavat tanssimisen olevan baarissa päätehtävä. Toisten naistenko kanssa siellä tanssitaan :-). Paskat, kyllä sinne mennään ketkuttamaan persettä vieraiden miesten eteen. Näkee toki niitä naisiakin tanssimassa keskenään, mutta ei enää 30-60v naiset keskenään tanssi, naurettavaa sanoa että aikuiset naiset tanssisi keskenään.

Vierailija
49/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pikkulaukut keskelle ja naiset rinkiin ympärille perseitä heiluttamaan.

Vierailija
50/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö miehetkin baariin tanssimaan keskenään? Mä ottaisin eron heti, jos näkisin 47v mieheni tanssimassa kavereineen baarissa.

Vierailija
51/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan hakenut seuraa baareista (kirjoitin ensin vahingossa että vaareista), edes sinkkuna. Kuitenkin siellä käyn noin kerran kuussa. Yleensä kun istutaan kaveriporukalla iltaa jonkun kotona, lähdetään jossain vaiheessa baariin ettei häiritä naapureita, eikä halua vielä lähteä kotiinkaan. Toinen yleinen on työpaikan pippalot, joista jatketaan baariin virallisen osuuden loputtua. Seuraa löydän selvin päinkin, eikä baarin melun yli keskusteleminen vieraiden kännisten miesten kanssa tunnu mielekkältä.

Miksei sieltä kaverin pippaloista sitten lähdetä kotiin perheen luo? Tai mikset mene puolisosi kanssa? Miksi pitää käydä työpaikan juhlissa, nehän on niitä pahimpia seuranhakupaikkoja.

Sulla taitaa olla joku ongelma...

Vierailija
52/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi, mä ainakin halua(isi)n vaan tanssia, siis kavereiden kanssa. Ei mitään valssityyppistä. Mutta ei onnistu kun mies on niin mustasukkainen-eli hänen vastaus on eri.

Vierailija
53/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan mene baariin tanssimaan kenenkään kanssa vaan ryyppäämään. En tykkää tanssia.

Vierailija
54/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua:) Noin tanssimme 70-80 luvuilla tyttöporukassa:D

Vierailija
55/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kyllä sinne voi mennä vaan tanssimaan tai ryyppäämään tai tapaamaan ystäviä tai harrastamaan viatonta flirttailua.

Itse en juurikaan enää viihdy yökerhoissa. En käytä alkoholia. Musiikki on niin lujalla, että juttelu ystävien kanssa on hankalaa. Miehet luulee aina kaikesta, että tarjolla on pesää (ihan sama mitä sanot tai olet sanomatta). Monet kaverit ei halua tanssia, joten silloin siellä ei tee yhtään mitään.

En silti ajattele, että kaikki siellä olisi seuranhaussa. Toiset tykkää käydä ja se heille sallittakoon.

Vierailija
56/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa markkina-arvoa niissä paikoissa käydään testaamassa. Aina.

Vierailija
57/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei huvita istuksia baarissa ja jutella. Jos lähden "ulos", haluan yökerhoon tanssimaan. Pidän elektronisesta musiikista, tykkään että ympärillä on porukkaa ja saan hävitä massan mukana, nähdä muita ja tulla nähdyksi. Se on hauskaa ja tulee eläväinen olo.

En edes sinkkuna käynyt yökerhoissa seuranhakumielessä. En ole koskaan edes pussannut ketään illan mittaan vaikka humalassa olen ollutkin, saati että olisi ollut mitään yhden yön juttuja. En vaan ole sellainen. Olen hillitty ja sisäänpäinkääntynyt, minulla on huono itsetunto ja olen vieläpä aseksuaali.

Olen naimisissa, 30v, ei lapsia.

Vierailija
58/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on tullut käytyä ties missä pippaloissa, mutta eipä ole ketään sieltä mukaan lähtenyt. Ja pari kertaa olen jopa ollut henkisesti valmis petoksen teille, mutta mitään mielenkiintoista ei tullut vastaan. Miestä ei ole seksi kanssani kiinnostanut moneen vuoteen; ei harrasta mitään pippaloita, mutta hommannee seksiseuransa netistä.

Ulkopuoliset varmaankin meistä löis vetoa, että mä luuhaan vieraissa ja mies on uskollinen. N50+

Vierailija
59/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa täällä tanssimisesta puhuvat naiset sitten tanssivat, kun julistavat tanssimisen olevan baarissa päätehtävä. Toisten naistenko kanssa siellä tanssitaan :-). Paskat, kyllä sinne mennään ketkuttamaan persettä vieraiden miesten eteen. Näkee toki niitä naisiakin tanssimassa keskenään, mutta ei enää 30-60v naiset keskenään tanssi, naurettavaa sanoa että aikuiset naiset tanssisi keskenään.

Mä ainakin tykkään tanssia, en edes ryyppää, ja jos musiikkia on niin väkisinkin alkaa liikuttamaan. Eikös musiikki saa kaikilla aikaan pakonomaista liikehdintää, uskovaiset vain oppii suitsimaan sen? N50+

Vierailija
60/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin kokeilla tätä seuraavan kerran. Voi olla aika vinkeä näky kun dj soittaa valssia tai tangoa :D