Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naimisissa/parisuhteessa elävä perheellinen ihminen käydä baarissa/yökerhossa ystävien kanssa ilman taka-ajatuksia seuranhausta?

Vierailija
28.10.2017 |

Kysymys olikin otsikossa.

Meneekö kukaan perheellinen ihminen baariin ainoastaan tapaamaan ystäviään ja juttelemaan ainoastaan heidän kanssa?

Minun mielestäni ei mene. Jos haluaa tavata ystäviä ja jutella heidän kanssaan, muitakin paikkoja on olemassa, miksi pitää mennä baariin? Yöelämä on ainoastaan seuranhakya varten.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin helpostikin. Joskus menen yksinkin ja tapaan mielenkiintoisia ihmisiä.

Vierailija
22/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3/5 Aika hyvin aloittaja provoaan vetää, kun noin moni on jo alentunut vastaamaan ihan vakavissaan.

Ei ole provo. Olen vahvasti sitä mieltä, että perheellisellä, tai parisuhteessa elävällä ihmisellä ei pitäisi olla mitään tarvetta käydä baareissa, tai yökerhoissa. Niissä ainoa tarkoitus on seuran haku. Miksi täällä on sitten useampi ketju siitä, että ei haluta päästää miehiä laivalle pikkujouluristeilylle? Sama asia, ei haluta että miehet hakisi seuraa ja pettäisi laivan baarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään mieheni kanssa usein yöelämässä ihan kaksin. Ollaankohan mekin seuraa vailla?

Vierailija
24/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit ovat minulle tanssimista ja tuttujen tapaamista varten, ei seksiseuran etsimistä. Joskus saatta joku mies lähestyä, mutta teen selväksi ettei kiinnosta. Miehetkin ovat usein sielä viettämässä aikaa kavereiden kesken.

Vierailija
25/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin voi mielestäni mennä ottamaan pari tai miksei muutamankin ystävien kanssa. Yökerhot ovat asia erikseen, seuranhaun sydän.

Ehkä tätä tässä haettiin.

Vierailija
26/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käydään mieheni kanssa usein yöelämässä ihan kaksin. Ollaankohan mekin seuraa vailla?

Mutta sepä se, te menette sinne pariskuntana. Entä parisuhteessa olevat ja perheelliset, jotka menee sinne yksin?

Vierailija
27/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höps. Baareihin mennään juomaan alkoholia ja juttelemaan. Joskus voi juoda alkoholia ja lukea lehdetkin. Panoseurat etsitään sitten netistä, jos kotona ei sellaista ole.

Voihan kotonakin juoda alkoholia ja ostaa lehdet kotiin. Baareihin mennään olemaan esillä, jos tärppäisi...

Juttuseuraa minä olen baareista ainoastaan ollut vailla, alkoholin lisäksi. Ei se perheelliselläkään aina kotona ole seuraa, se puoliso voi olla töissä tai vaikkapa työmatkalla. Aika harvoin baareissa näkee panoseuraa kaipaavia, yleensä niillä ei käy flaksi. Sitä seuraa saa ennemmin tosiaan ihan muualta.

Vierailija
28/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kertaakasn baarissa, etteikö joku olidi tullut iskemään.

Vierailija
29/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n kumppani mennyt perjantaina baariin ja on nyt teillä tietämättömillä?

Vierailija
30/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, tänään olen juuri menossa. Kotona mies ja lapsi, mies lupasi ihan viedä kaupunkiin. Ehkä parisuhteessa on vikaa, jos toiseen ei voi luottaa. Yökerhossa on mukava käydä esimerkiksi tanssimassa ystävien kanssa, vai pitäisikö sekin huvi jättää vain sinkuille?

Vierailija
31/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen baariin nimenomaan tanssimaan ja joskus laulamaan karaokea.

Vierailija
32/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sepä se, te menette sinne pariskuntana. Entä parisuhteessa olevat ja perheelliset, jotka menee sinne yksin?

En tiedä yksin menijöistä, mutta kaveriporukalla mennään, jos mennään ja oli se kumppani mukana porukassa tai sitten ei :)

En kyllä ehkä ihan ymmärrä myöskään perheellisiä tai parisuhteessa olevia ihmisiä, jotka menevät nimenomaa YKSIN baariin. Se onkin jo vähän kyseenalaista ja erikoista. En ole tällaiseen kyllä ikinä tuttavapiirissä törmännyt.

Vierailija
33/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3/5 Aika hyvin aloittaja provoaan vetää, kun noin moni on jo alentunut vastaamaan ihan vakavissaan.

Ei ole provo. Olen vahvasti sitä mieltä, että perheellisellä, tai parisuhteessa elävällä ihmisellä ei pitäisi olla mitään tarvetta käydä baareissa, tai yökerhoissa. Niissä ainoa tarkoitus on seuran haku. Miksi täällä on sitten useampi ketju siitä, että ei haluta päästää miehiä laivalle pikkujouluristeilylle? Sama asia, ei haluta että miehet hakisi seuraa ja pettäisi laivan baarissa?

Kenties sinä menet baariin vain hakemaan seuraa, mutta minä käyn siellä tapaamassa ystäviäni, juttelemassa ja juomassa hyviä oluita.

Vierailija
34/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti saat omaa elämääsi rajoittaa ja jos tuo on puolisollesikin oikeasti ok, niin mikäpä siinä. Ymmärräthän kuitenkin, mitä tarkoittaa projisointi? Selitän varmuuden vuoksi: tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että koska sinä et voisi käydä baareissa tai yökerhoissa muuta kuin seuranhakumielellä, niin kuvittelet kaikkien muiden ajattelevan ja toimivan samoin.

Wikipedian selitys ja esimerkki on aika huonoja, mutta ehkä niistä on sinulle hyötyä:

https://fi.wiktionary.org/wiki/projisoida

Jos muut ihmiset ovat aiemminkin huomautelleet sinulle projisoinnista eli teet sitä enemmänkin, niin uskoisin että jo muutama käynti terapeutilla voisi auttaa.

Vierailija
35/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yksin menijöistä, mutta kaveriporukalla mennään, jos mennään ja oli se kumppani mukana porukassa tai sitten ei :)

En kyllä ehkä ihan ymmärrä myöskään perheellisiä tai parisuhteessa olevia ihmisiä, jotka menevät nimenomaa YKSIN baariin. Se onkin jo vähän kyseenalaista ja erikoista. En ole tällaiseen kyllä ikinä tuttavapiirissä törmännyt.

Kyllä minä voin käydä yksinkin baareissa. Jos olen työmatkalla, niin lähden joka tapauksessa ulos syömään, ja sen jälkeen saatan pistäytyä vielä jossain lasillisella.

Vierailija
36/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi.

Mä reissaan paljon esim työn puolesta ja tapaan hyvinkin mielenkiintoisia ihmisiä. Miehiäkin, mukavia ja sinänsä ihan ok tyyppejä kaikin puolin ja omakin porukka on aivan ihanaa. 

Mutta. Mulle ei tulisi noilla reissuilla edes mieleen pettää, en voisi ikinä mennä sänkyyn kenenkään kanssa ilman tunnesidettä. Voin flirttailla ja nauttia huomiosta mutta siihen se jää.

Baareissa en tosin ole ollut vuosiin mutta silloinkin tyttöporukassa ja meille oli tärkeintä pitää hauskaa yhdessä, ei hakea muita.

No sieltähän se tuli; tapaat mielenkiintoisia ihmisiä ja flirttailet. Jos sulla olisi kotiasiat kunnossa ja miehen kanssa menisi hyvin, sinun ei tarvisi kerjätä vietaiden miesten huomiota flirttailemalla. Mitähän oma miehesi tykkäisi, jos näkisi nuo reissusi?

Olisi kyllä kamalaa jos joutuisin työskentelemään epäkiinnostavien ihmisten kanssa!!

Mun mies tasan tietää millainen olen, on tosin joskus varoitellut että muut miehet ehkä ymmärtää väärin mun ystävällisyyden:) So what? Olen hymyilevä, sanavalmis ja saan toiset viihtymään seurassani. Katsos - flirttiäkin on montaa sorttia:D Mun ei tarvitse vilautella rintavakoa eikä reittä ollakseni kiinnostava. On jopa tilanteita (työedustamisessa) jolloin joutuu olemaan ns "jäänsärkijä" jos on paljon ennestään toisilleen tuntemattomia ihmisiä. Pitää osata keskustella ja olla kiinnostunut (luontevasti) toisesta ihmisestä. Jokainen ihminen nauttii tullessaan huomioiduksi, näin saan esim asiakkaat viihtymään ja tuntemaan olonsa rentoutuneiksi.

Mun mies on ihana ja muutkin pitävät hänestä. Hänkin osaa huomioida kaikki ja saa toisista ihmisistä parhaat puolet esiin.  Mutta en voisi kuvitellakaan olevani tästä mustasukkainen, ylpeä vaan!

Vierailija
37/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin voi. Minä ainakin käyn ja mieheni käy. Käymme kavereiden kanssa, yhteisten kavereiden kanssa ja kaksistaan joskus. Suositaan yökerhoja sillä tykätään myös tanssia ja tämä ei onnistu missään kerrostaloasunnossa.

Ei sinne todellakaan mennä vain ja ainoastaan hakemaan seuraa. Tottakai jotkut menevät mutta jos joku sinua lähestyy niin sanot että olet varattu/ei kiinnosta ellei kyseessä ole avoin suhde/pettämisaikeet. Todella monet menevät kavereiden kanssa ja tanssivat keskenään ilman vieraita miehiä/naisia ja joskus on niitäkin mutta vain sivistyneesti seurana. Juodaan yhdessä ja tanssitaan porukalla ja jutellaan.

Minä itse menen juomaan ja tanssimaan sekä tutustumaan uusiin ihmisiin vaikka olen suhteessa. Ikinä en voisi pettää ja jos tulisi sellainen olo että voisi, ei ole suhteessa asiat kunnossa. Jokainen tietää itse omassa suhteessaan missä menee pettämisen raja. Joissakin suhteissa ei hyväksytä edes puhumista vastakkaiselle sukupuolelle (mikä on minusta ainakin jo ahdistavaa kontrollointia) ja jotkut suhteet ovat avoimia joissa on omat pelisääntönsä siihen mikä on pettämistä. Jotkut menevät näiden välillä. Asioista pitää puhua ja suhteessa ei ole suhteen pääpilari luottamus kunnossa jos toisella on aihetta epäillä toista seuranhakemisesta/pettämisestä aina kun mennään ulos ovesta oli se sitten baariin kaverien kanssa tai mitä vaan.

Meillä on sovittu keskenämme siten, että baariin todellakin saa mennä. Saa tanssia ja juoda ja olla seurallinen eli ihan vapaasti. Kyllä sen itse tietää milloin se joku toinen kiinnostaa enemmän kuin se oma muru kotona ja silloin pitää miettiä asiat uusiksi ja tässä tulee se luottamus jälleen esiin. Jokainen luotettava kertoo kumppanilleen aina totuuden eikä salaile. Itse juttelen myös ja olen vapaasti baarissa, mutta aina mieluiten menen oman mieheni kainaloon. :)

Vierailija
38/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 50+ hyvännäköinen naimisissaoleva nainen. Kesällä tein työreissun Tallinnaan siten että menin yölaivalla säästääkseni hotellin hinnan. Aamulla perillä, palaveriin ja päivälaivalla takaisin. Näppärää.

Illalla olin tietysti katsastamassa yökerhon, rakastan tanssimista ja mietin josko joku sopiva tanssipari löytyisi (oma mies ei tanssi). Tarjokkaita oli yllin kyllin, ikähaarukka 30-70v. Jokaiselle olisi kelvannut tanssi tai enemmänkin. Ei se mua häirinnyt, sanoin että mulla on ihan muut suunnitelmat. Onneksi tapasin pari tuttua joiden seurassa saatoin olla rauhassa, kävimme tanssimassa ja istuimme juttelemassa.

That's it. Mitään ei tapahtunut vaikka vaihdoinkin noiden tyrkyllä olleiden kanssa pari sanaa ja kaikki tuntuivat viihtyvän. Baarissakäynti ei ole sama kuin vieraaseen sänkyyn hyppääminen.

Jos joku sen tekee niin ihan sama missä ollaan. Työpaikan ruokatunnilla, lapsen jääharkkojen aikana suukottelua autossa, nopea halaus kauppareissulla tai lenkkipolulla, veneen nostoa mökillä jne. Ei siihen yökerhoja tarvita:D

Mustasukkaisuus on vain niin sairasta! Sellaiset ihmiset todellakin ajavat puolisonsa pettämään kun joka tapauksessa on jo epäilty.

Vierailija
39/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään! Minä esim. matkustan usein yksin. Pitäisikö minun sitten istua yksin illat hotellihuoneessa, koska olen naimisissa? Käyn yksin ulkona syömässä, poikkean ehkä lasilliselle jonnekin, istuskelen terassilla ja nautin olostani. Koskaan en ole miestäni pettänyt.

Vierailija
40/63 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baarihan on mitä kätevin paikka tavata ystäviä: kaikkien on kohtuullisen helppo tulla johonkin keskustan baariin, kenenkään ei tarvitse kutsua kotiinsa, siivota ja laittaa, jokainen saa syödä ja juoda just mitä haluaa ja kotiin pääsee julkisilla. 

Pikkujouluristeilyistä en tiedä, en ole koskaan ollut sellaisella.