Kuvastaako kotinne persoonaanne?
Tylsä koti on sellainen, jossa mielivaltaisesti ostettu sitä ja tätä eikä mistään voi arvata millainen ihminen siellä asuu.
Kommentit (7)
vuokrasin kämpän jossa oli ennen asunut pinkistä ja valkoisesta pitävät opiskelijatyttö. Hän lähti vaihtoon ulkomaille ja minä sain kaluston perintönä siksi ajaksi kun löytää uuden kämpän jos palaa suomeen ...
Eli asun prinsessakodissa vaikka olen tyyliltäni "poikatyttö"
Toivottavasti ei, nimittäin täällä on nyt todella sotkuista ja oikeastaan siivoan ainoastaan vain silloin kuin on tulossa vieraita, ja silloin siivoan kämpän "täydelliseksi"
Ehkä tämä kuvastaa minua feikkinä ihmisenä, joka haluaa näyttää ulospäin täydelliseltä, mutta sisältä läpimätä, laiska ja saamaton?
Totisesti kuvastaa, myös niin, että omaa tekemääni taidetta löytyy paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä koti on sellainen, jossa mielivaltaisesti ostettu sitä ja tätä eikä mistään voi arvata millainen ihminen siellä asuu.
Harmittaako kun et voi arvata millainen ihminen siellä asuu?
Tuli tästä mieleen kuinka hävettää näiden trendisisustusharrastajien pilkkaajat, mitä väliä sillä jos jollain on vaikkapa valkoinen, puhdas ja harkittu kämppä? Joo, se ei ole omaan makuuni myöskään, mutta en vain pääse sisälle näiden vihaajien ajatukseen, mikä siinä suututtaa niin paljon. Hämmentävää, tämä on kummastuttanut minua jo pitkään.
Kuvastaa perhettämme. Paljon avaraa tilaa, mutta myös paljon kirjoja ja leluja. Ikinä ei ole tip top, aina jokin nurkka vähän rempallaan, vähintäänkin teinien huoneet. Kun ei ole enää ihan pieniä lapsia, on jatkossa varmasti vähän siistimpää.
Kyllä kuvastaa. Kaikkialla on siistiä ja pölytöntä, puhdasta. Kaapit ovat millintarkasti järjestetyt. Vain harvoja ja valittuja koriste-esineitä. Tyylillisesti asukkailleen mieluisa koti. Asukkaat ovat kaksi mielenterveysongelmaista perfektionistia, jotka kärsivät äärimmäisen helposti stressistä, ja jotka kokevat kodin tulevan olla siisti ja puhdas, jotta elämästä voi nauttia.