Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Panomiehen" vaimo kysyy...

Liisa
28.10.2017 |

Miesystäväni kaveri erosi kumppanistaan pari vuotta sitten. Sen jälkeen hän on harrastanut aktiivisesti nettideittailua. Suhteet ovat jääneet lyhyiksi ja käsittääkseni olleet lähinnä panoreissuja. Asiahan ei kuulu minulle mitenkään, mutta mukana on piirre, joka mietityttää. Tämä mieheni kaveri nimittäin lähettelee jatkuvasti näiden mahdollisten treffikummpaneidensa kuvia miehelleni. Ilmeisesti kyse on jonkinlaisesta arvioinnista ja keskustelun taso on lähinnä "pantava vai ei pantava". Minusta tuntuu, että tätä kautta miehenikin elää kuvitteellista "panomiehen elämää" ja valitettavasti en pidä ajatuksesta yhtään.
En ole koskaan arvostanut tämän mieheni kaverin käsitystä naisista, minusta hän on tässä suhteessa täysi ääliö. Nyt vaikuttaa, että minun pitäisi kenties kyseenalaistaa käsitykseni myös miehestäni ja sitä kautta itsestänikin. Olenko ääliön kaverin, vai ääliön kanssa - vai olenko kenties itse ääliö?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kuulemiaan juttuja ei pidä ottaa ihan niin vakavissaan. Mies on varmasti ollut ihan hyvä ja kunnollinen. Onko se tottunut teidän vanhassa liitossa saamaan paljon seksiä? Jos on niin varmaan on saanut pahoja vieroitusoireita?

Vierailija
2/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä oot saanu ihan tavallisen jännämiehen ja sillä siisti. Mitä vittua valitat ku itse olet valintasi tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sä oot saanu ihan tavallisen jännämiehen ja sillä siisti. Mitä vittua valitat ku itse olet valintasi tehnyt.

Krapulainen marisijakin löysi tiensä tänne. Sovitaanko että kipuilet muualla, pelle?

Vierailija
4/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt tekevät tuota. Arvostelevat naisia ja kaverin sana painaa aika paljon.

Vierailija
5/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on tullut monta kertaa kuultua, kuinka miehet arvostelevat naisia ja miettivät näiden pantavuutta ulkonäöllisesti. Kyseessä kuitenkin alle 30v. miehet. Jotkut kommentit ovat jotain aivan hirvittävää ja pistää vaan miettimään, miten tuollaisellakin naamalla on varaa arvostella kenenkään ulkonäköä.

Vierailija
6/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehet yleensä haaveilevat tuollaisesta elämästä kuin sinun miehesi kaveri.Naiset myös arvioivat miehiä esim. juuri ulkonäkö,tulot jne.En nyt pitäisi pahana tuota kun on niin yleistä tuollainen käytös,sitten vasta jos miehesikin ryhtyy samoihin hommiin...tuli kuitenkin mieleen,että onhan viestit/kuvat varmasti miehesi ystävältä?ettei olisi miehesi sekaantunut tuollaiseen?

Vierailija
7/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tuollainen käytös kyllä jollain heijastelee ja joillain vaikuttaa siihen, miten muutn he ajattelevat naisista. Siis että onko nainen pantava tai eipantava kohde, vai onko mahdollisesti muitakin ominaisuuksia kutn luonne, ammattitaito, jne kuten voisi ajatella että ihmisillä olisi.

Omaa mietäni pyrkisin herättelemään, koska tuosta on seuruaksena joko se, että arvostus omaa vaimoa kohtaan hiipuu samalle tasolle, ja vaimokin on vain panokohde - tai sitten arvostus vaimoa kohtaan ihmisenä säilyy, mutta koska naiset on vain panokohteita, vaimo lakkaa olemasta nainen ja muuttuu jonkin sortin kunniamieheksi. Ja tiedätte kylä,e ttä kummastakaan vaihtoehdosta ei euraa hyvää parishteelle,

Vierailija
8/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehesi että kaverinsa ovat idiootteja. En ikinä koskisi kepilläkään noin tyhmään mieheen.

Vierailija
9/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuollainen käytös kyllä jollain heijastelee ja joillain vaikuttaa siihen, miten muutn he ajattelevat naisista. Siis että onko nainen pantava tai eipantava kohde, vai onko mahdollisesti muitakin ominaisuuksia kutn luonne, ammattitaito, jne kuten voisi ajatella että ihmisillä olisi.

Omaa mietäni pyrkisin herättelemään, koska tuosta on seuruaksena joko se, että arvostus omaa vaimoa kohtaan hiipuu samalle tasolle, ja vaimokin on vain panokohde - tai sitten arvostus vaimoa kohtaan ihmisenä säilyy, mutta koska naiset on vain panokohteita, vaimo lakkaa olemasta nainen ja muuttuu jonkin sortin kunniamieheksi. Ja tiedätte kylä,e ttä kummastakaan vaihtoehdosta ei euraa hyvää parishteelle,

Kyllä se arvostus omaa vaimoa kohtaan myös muuttuu.Miehet ovat lopulta niin yksinkertaisia olentoja.Mieheni käytös muuttui tuollaisen kaverin myötä myös minua alarvioivaksi,kokemusta on.En suosittele tuollaisen kaverin seuraa miehellesi.

Vierailija
10/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut asiasta miehesi kanssa? Kyllähän tuollainen käytös on tosi junttia ja typerää. Toisaalta jossain piireissä on täysin arkipäiväistä käydä tällaisia keskusteluja.

Itse olen kasvanut perheessä, jossa arvostetaan ihmisiä, naisia ja miehiä, ja olen tyytyväinen että olen löytänyt miehen jolla on samanlainen arvomaailma.

Vierailija
11/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin miehellä on kavereidensa kanssa sellainen Whatsapp-ryhmä, jossa juttelevat urheilusta ja tietenkin myös naisista. Sinne jotkut sinkkumiehet laittaa kuvia treffailemistaan naisista ja arvostelevat. En edes halua tietää mitä kaikkea siellä höpisevät. Joskus mieheni naurahtaa sunnuntaiaamuna, että "hah, Miika heräsi taas sen Maijan vierestä". Joskus kysyin, että ovatko esim. minun ulkonäköä ruotineet oikein porukalla, niin ei kuulemma ole, mutta tiedä sitten.

Vierailija
12/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on mies (enkä edes harkitse eroamista, hyvin meillä menee). Kuitenkin naiskaverini on sinkku, ja hänen kanssaan selaillaan tinderiä ja tarjontaa. Se on vähän kuin kaupassa shoppailisi, annan mielipiteeni hänelle miehistä ja hän tekee miten parhaaksi näkee.

Ei siis mitään vakavaa, en huolestuisi tosta, että miehesi kaveri lähettelee miehellesi kuvia naisista.

Toki saatan saada tästä paskamyrskyn, mutta tässä nyt oli mun näkökulma asiaan.

N23

Vierailija
13/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on mies (enkä edes harkitse eroamista, hyvin meillä menee). Kuitenkin naiskaverini on sinkku, ja hänen kanssaan selaillaan tinderiä ja tarjontaa. Se on vähän kuin kaupassa shoppailisi, annan mielipiteeni hänelle miehistä ja hän tekee miten parhaaksi näkee.

Ei siis mitään vakavaa, en huolestuisi tosta, että miehesi kaveri lähettelee miehellesi kuvia naisista.

Toki saatan saada tästä paskamyrskyn, mutta tässä nyt oli mun näkökulma asiaan.

N23

Juurikin näin. Itselläni myös sinkkunaisia hyvinä ystävinä, joiden kanssa myöskin käydään läpi deittiehdokkaita. Minusta asiassa ei ole mitään pahaa. Se ero vaan on, että nämä sinkkuystäväni eivät etsi mitään pelkkää panoseuraa.

En koe eläväni mitään sinkkuelämää ystävieni kautta, vaan ihan vilpittömästi olen heidän tukena ja annan mielipiteen, jos kysyvät jotain.

Vierailija
14/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap miehellesi kertonut mielipiteesi tästä toiminnasta?

Vierailija
15/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös todistamassa useaan kertaan, kuinka lupaavasti alkanut tapailu on mennyt roskakoriin miehen kavereiden takia! Milloin jollakin on liian ruma naama, liian lihava, liian takertuva, liian sitä ja liian tätä. Ja mies kun on oikeasti aika yksinkertainen olento näissä asioissa, niin kuuntelevat kavereitaan.

Vierailija
16/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, voisin itsekin jonkun kaverini kanssa selata miesehdokkaita joista hän on kiinnostunut ja jutella asiasta, mutta sävy olis kyllä vähän toinen. Tässä tapauksessa tuntuu olevan täydellinen arvostuksen puute jo alkuunsa. Pohjalla lienee joku tarina, jota en tunne.

Vierailija
17/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri näin. Olen selvästi havainnut, että mieheni asenne on ihan toinen silloin, kun juttelee tämän kaverinsa kanssa. Puheet muuttuu paljon karkeammiksi. Tietenkin monet jutellessaan toisen kanssa vähän pyrkivät asettumaan samalle tasolle, mutta mun on vaan vaikea ymmärtää tämän tason juttuja. Mieheni kohtelee minua eri tavalla eri ihmisten seurassa. Pitäisikö siitä päätellä jotain? Ehkä hänestä vain nousee esiin erilaisia puolia?

Parisuhteessa kuitenkin puolison kunnioittamisen suhteen ei minun mielestä pitäisi tulla muutoksia sen suhteen, kenen seurassa ollaan.

Ongelma on tässä nyt se etten oikein tiedä, mitä mieheni oikeasti ajattelee. Tietysti olen keskustellut tästä hänen kanssaan, mutta kun tuntuu, että saan ne vastaukset, joita hän olettaa minun haluavan, mutta toisaalta sitten antaa jossain muualla itsestään aivan toisenlaisen kuvan.

Vierailija
18/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on luotu panemista ja kodinhoitoa varten. Nuorempana iymettelin mihin he tarvitsevat suuta, selvinnyt sekin. Kullin imemiseen tietenkin.

Äitisi olisi kannattanut jättää touhut isäsi kanssa vain siihen kullinimemiseen.

Vierailija
19/19 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS! AP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän