Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunta täynnä mielensäpahoittajia.

Vierailija
28.10.2017 |

Kaikesta nousee hirveä haloo. Takerrutaan kaikkeen ja elämöidään milloin mistäkin. Miten edes jaksatte joka asiasta nostaa metelin?

Aina on joku hampaissa, varsinkin julkkismiehet. Naisten vallankumous menossa, eikä välttämättä hyvällä tavalla.

Meetoo meetoo.. sovinisti katsoi minuun väärällä tavalla, puhui minulle alentuvasti. Minä nainen haluan myös saada samat asiat kuin mies. Minulla on voimaakin kuten miehellä. Vaikka ei olisikaan. Sitä ei saa sanoa senkin sovinisti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
2/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se tässä olet typerä mielesipahoittaja, kun kehtaatkin ulista siitä, että joku puolustaa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako, että menetät sen oman jalustasi ja joudut kärsimään tasa-arvosta? Voi harmi...

Vierailija
4/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajan aamunavaus.

Vierailija
5/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän metoo-kampanjan ideana se, että miehet eivät saa enää ollenkaan lähestyä tai edes katsoa naisia? Yksikin nainen tuli baarissa samaan pöytään istumaan mua vastapäätä ja valitti sitten, että muka tuijotin häntä. Hirveetä ahdistelua.

Vierailija
6/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvolla perustellaan joka asiaa. Höpö höpö. Nainen on nainen ja mies on mies vaikka voissa paistais.

Naiset vaatii tasa-arvoa joka paikassa ja joka asiassa, mutta annetaanko sitä tasa-arvomahdollisuutta miehille. Eipä taida toimia käytännössä. Mies tekee pääasiassa ne miehen työt kotona ja työpaikalla kuitenkin.

Kokkiparallakin mennyt vähän sanat sekaisin, niin lynkkausjoukko liikkeellä heti 😂😂 naurettavaa

Kukaan ei kohta uskalla avata suutaan enää missään.

Vierailija
7/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aitoja naisellisia naisia enää olekaan. Eikä naiset voi tehdä kaikkea samaa mitä miehet. Uskokaa nyt vähemmälläkin..

Vierailija
8/8 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme ammattinärkästyjien kulta-aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi