Millainen mies jättää perheensä 15 vuoden jälkeen, vaikka ei ole uutta naista?
Jättää vaan avaimet pöydälle ja häipyy. Ei pidä mitään yhteyttä edes isoihin lapsiin kuukausiin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "vaikka ei ollut edes uutta naista"?
No aika pimeä saa äijä olla, että karkaa ennen kuin on löytänyt jotain tilalle.
Harvempi mies yksin tykkää katsella Bumtsibumeja kiikustuolissa.
... Ja tämäkö on sitten yleinenkin syy, miksi naiset haluaisivat eron miehestään? - Siis, että saisivat katsoa suosikkisarjaansa yksin? - Vai onko heillä(kin) jo katsottuna uudempi kumppani tilalle? - - Vaikka kieltämättä ikisinkku olen sisölläni joskus kokenut pienen mustasukkaisuuden häivähdyksen sisälläni, kun olen ollut laittavinani merkille, että osalla on yksinkertaisesti parempi kyky tai taito, mikä lie onniko sitten löytää itselleen kumppani rinnalleen.... T
oisaalta en voi olla hieman säälimättä heitä, joista on päässyt muodostumaan kuva, että enemmän "oikeaa parissuhdetta" he hakevat ja janoavat jatkuvaa ihastuksen tunnetta ja alkurakkauden huumaa, eivätkä kestä sen paremmin arkea kuin osaisivat olla ja elää edes hetken yksin.
Tietysti on vaikea ulkopuoliena mennä sanomaan, että milloin itse kunkin on "lupa" tai "oikeus" löytää itselleen kumppani, jos edellisen kumppanin kanssa suhde on kaatunut. Itse vain kokisin vähintäänkin kovin kuluttavaksi ja raskaaksi, jos parisuhteeni ei koskaan kestäsi kuin joitain kuukausia tai korkeintaan muutaman vuoden.
Ehkä tällainen sanosinko kukasta kukkaan lentely saattaa mennä jollain hetken (,mikä tässäkin nyt sitten on se hetki?) mutta, että loppu elämä tai useita vuosia niin kauniisti sanottuna hivenen kummeksun. - Onneksi lienevätkin verraten harvinaisia tapauksia.
Tajunnut joutuneensa kunnon yhteiskunnallisen kusetuksen uhriksi, sillä eihän ole kunnon mies joka ei naista saa, rakenna taloa ja tee paria muksua. Ja maksa kaikesta kunnolla rahaa, jotta syöttiläät saavat välisttävetonsa.
No aika pimeä saa äijä olla, että karkaa ennen kuin on löytänyt jotain tilalle.
Harvempi mies yksin tykkää katsella Bumtsibumeja kiikustuolissa.