Onko näissä ahdistelukohuissa lainkaan käsitelty naisten sopimatonta käytöstä ja perinteistä seksillä tienaamista?
Ja jos ei niin miksi ei? Asiat eivät ole ihan niin yksinkertaisia ja yksipuolisia kuin ne aluksi näyttävät. Tälläkin hetkellä viitisensataa naista myy seksiä tunnetulla prostituuttisivulla, on haippirinkiä ja usein naiset itse tekevät itseään tykö saadakseen esim. taloudellista tai muuta etua elämässä. Se on naiselle luontaista.
Doc Martin star Martin Clunes wades into the Harvey Weinstein scandal by accusing some actresses of flirting with film producers 'like predators' Men Behaving Badly's Clunes compares interactions to 'a form of prostitution'
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-5022507/Martin-Clunes-wades-Harv...
Mieshieroja avautuu naisten lääppimisestä: "Ei auta muuta kuin vetäytyä taaemmaksi"
Hieroja ei väitä, että kaikki tai useimmat naiset syyllistyisivät asiattomuuksiin, mutta monet naiset katsovat, että miehen velvollisuus on olla heistä seksuaalisesti kiinnostunut.
- Olen miettinyt, paljonko tällaisia naisia on. Kun minulla oli kuukaudessa esimerkiksi noin 40 naisasiakasta, niin ehkä noin 5-7 heistä teki jonkinlaisia ehdotuksia. Pari kolme ryhtyi fyysiseksi.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Miten prostituutio ja ahdistelu liittyvät toisiinsa?
Tekevät itse itseään tykö. "It's a form of prostitution"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekevät itse itseään tykö. "It's a form of prostitution"
Kysyn uudestaan: miten prostituutio ja ahdistelu liittyvät toisiinsa? Saisinko nyt ihan ymmärrettävän vastauksen.
Olet oikeassa. Ap. Monen äo ei riitä näkemään vyyhdin ytimeen, naisten omaa saalistus käytästä. Moni nuori nainen kaappaa kuuluisan rikkaan miehen vanhalta vaimolta seksuaalisilla avuillaan jotta saisi etuja. Silikonit on oltava jotta saa miehet himoitsemaan heitä. Näin se on.