Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla sukulaiset salailevat itseään?

Vierailija
27.10.2017 |

onkohan sukuni aivan käsittämätöntä? Lähes joka ainoa jollain tavalla salailee olemassaoloaan, piilotetut osoitteet, numerot, facebooktilit, watsapp tilit, yms. Mitään tietoa ei löydy edes google haulla. Ei kuvaa näe edes lähisukulaisista mistään. En tunne serkkuani, hänen muita perheenjäseniä, tätiä, isotätiä, yms. Ja jos yrittää jotenkin löytää vaikka edes ammattia, kaikki on piilotettu.
Ja nyt ei ole kyse siitä että olisin tai joku muu olisi jotekin häirikkö tai rikolllinen jolta pitäisi mitään salata. Ihan normaaleja, lämpimiä ihmisiä olen. Outoa!
Muita, joilla tällaista? Mistä on kyse? Millainen ihminen salaa olemassaolonsa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisesi kuulostavat harvinaisen järkeviltä ihmisiltä.

siinä vaan voi mennä esim. lapsettomana kuolleen perintö ohi...nooo, omapahan on moka.

Häh? Miksi pitää laittaa omat tiedot nettiin, ettei perintö "menisi ohi"? Tämä oli minulle ihan uutta.

Vierailija
22/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaikki tietoni on salattu. Ja syykin on selvä, miksi hitossa jonkun sukulaisen pitäisi saada tietää nykyinen nimeni ja osoitteeni saati puhelinnumeroni. Facessakin olen laittanut väärän syntymäajan. Kuvaani ei ole missään.

no mitä pelkäät? Onko sulla jotain rikostaustaa, ja pelkäät että tulee ilmi?

Mistä tulee tuo luulo, että joku salaa tietonsa siksi, että on jotain piiloteltavaa? Kyse ei ole mistään piilottelusta, vaan omien tietojen väärinkäyttämisen estäminen. Jos jakaa kaiken netissä, niin muilla on silloin pääsy tietoihisi ja käyttää niitä. Jotkut haluavat estää sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joiden haluan tietävän puhelinnumeroni, osoitteeni, työpaikkani, lasteni nimet ja iät ja sen sellaista, tietävät kyllä.

Vierailija
24/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaikki tietoni on salattu. Ja syykin on selvä, miksi hitossa jonkun sukulaisen pitäisi saada tietää nykyinen nimeni ja osoitteeni saati puhelinnumeroni. Facessakin olen laittanut väärän syntymäajan. Kuvaani ei ole missään.

no mitä pelkäät? Onko sulla jotain rikostaustaa, ja pelkäät että tulee ilmi?

Kuule; poliisikin kehottaa yleensä rankan rikoksen uhria salaamaan kaikki mahdolliset tietonsa ennen oikeudenkäyntiä. Ihan hyvin ovat minuakin neuvoneet. Ja jos nyt asia ei käynyt täysin selväksi aiemmista lauseista niin minä olen se rikoksen uhri enkä mikään rikollinen.

Vierailija
25/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen noin koska ne tiedot ei vaan kuulu kellekään ulkopuoliselle. Ei soittele puhelinmyyjät eikä postilaatikko täyty osoitteellisesta mainoksesta.

Töihin mulle ei ulkopuoliset soittele, tj hoitaa ne ja käyntikorttini saa kun projektia aletaan toteuttaa.

Puhelinnumeron, tiedon työpaikasta tms saa jos sitä kysyy multa ihan itseltäni.

Whatapissa viestittelen tuttujen kesken ja muissa esim facessa en ole, ei kiinnosta.

Harvinaisen vihamielistä sakkia.

Vierailija
26/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpimielistä porukkaa. Kyräilevää epäluuloista sakkia.

Vierailija
27/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisesi kuulostavat harvinaisen järkeviltä ihmisiltä.

siinä vaan voi mennä esim. lapsettomana kuolleen perintö ohi...nooo, omapahan on moka.

Häh? Miksi pitää laittaa omat tiedot nettiin, ettei perintö "menisi ohi"? Tämä oli minulle ihan uutta.

No esim. Jos lapseton serkku, täti ym. Tekee testamenttia vaaditaan saajan hetu, ym. Osoite. Menee ohi jos sinun olemassaoloa ei kukaan edes tiedä.

Vierailija
28/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaisuutta. "Suo"-kansaa parvaimmillaan! " ettei vaan kukaan saa tietää nimeäni"... huh huh mitä tyyppejä. Varmaan juhlissasi on tungosta.

Vierailija
29/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi on sentään sukuselvitykset, ei voi paeta kukaan..hahhaha

Onneksi voi kieltää tietojen luovuttamisen tuohonkin tarkoitukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi