Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla sukulaiset salailevat itseään?

Vierailija
27.10.2017 |

onkohan sukuni aivan käsittämätöntä? Lähes joka ainoa jollain tavalla salailee olemassaoloaan, piilotetut osoitteet, numerot, facebooktilit, watsapp tilit, yms. Mitään tietoa ei löydy edes google haulla. Ei kuvaa näe edes lähisukulaisista mistään. En tunne serkkuani, hänen muita perheenjäseniä, tätiä, isotätiä, yms. Ja jos yrittää jotenkin löytää vaikka edes ammattia, kaikki on piilotettu.
Ja nyt ei ole kyse siitä että olisin tai joku muu olisi jotekin häirikkö tai rikolllinen jolta pitäisi mitään salata. Ihan normaaleja, lämpimiä ihmisiä olen. Outoa!
Muita, joilla tällaista? Mistä on kyse? Millainen ihminen salaa olemassaolonsa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mitään keinoa saada tietoja sukulaisistaan, ilman virkatodistus/sukututkimusselvitystä? En voi maksaa noista?

Vierailija
2/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa Meriläisen avautumisia pakosta nähtyäni toivoisin useammankin salailevan tietojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisesi kuulostavat harvinaisen järkeviltä ihmisiltä.

Vierailija
4/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaikki tietoni on salattu. Ja syykin on selvä, miksi hitossa jonkun sukulaisen pitäisi saada tietää nykyinen nimeni ja osoitteeni saati puhelinnumeroni. Facessakin olen laittanut väärän syntymäajan. Kuvaani ei ole missään.

Vierailija
5/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin juuri sinun kaltaistesi ihmisten takia laittaneet kaiken salaiseksi. Mitä se niiden elämä sinulle kuuluu? Huolehdi omista asioistasi.

Vierailija
6/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaa yksityinen ihminen. Se, jok tarvisee tietoni saa ne kyllä minulta.

Vierailija
7/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä minäkään löydä mitään tietoja juuri kenestäkään sukulaisestani, koska he eivät ole millään tavalla aktiivisia netissä. Eivät someta, eivät ole töissä paikoissa joissa työntekijöiden tiedot ovat netissä eivätkä harrasta mitään, mistä tulisi esim. kilpailutuloksia nettiin. Tällaisiakin ihmisiä on vielä.

Vierailija
8/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sori kuule, kun jotkut vielä välittävät edes yksityisyydestään. Ei mulla ole mitään tarvetta syytää nettiin yksityisiä asioitani. Ei mulla ole velvoitetta esitellä itseäni netissä kuvilla ja kertoa itsestäni ammattia myöten kaikki. Kyllä saa vielä ainakin toistaiseksi päättää, että julkaiseeko itsestään kaikki tiedot vai ei. Itse en vain halua ylläpitää itsestäni mitään julkista kuvallista profiilia, kuten Facebook. Whatsappia en muuten vain

tarvitse. En yritä salailla mitään, mutta en silti halua tuollaista nettielämää itselleni. Musta on kivempi tavata kasvotusten ja vaikka soitella. En mä jaksa mitään mun aamukahveja kuvata ja lasteni sairauksia luetella netissä. Tai roikkua whatsappissa kaikkien tavoitettavissa. Mulla on vielä oikea elämäkin.

Vierailija
9/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan mitään kovin menestyviä ihmisiä ole, koska muuten kyllä jokaisesta löytyy jotain tietoa. Ammatti ainakin, työ numero. Antisosiaalisia

Vierailija
10/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaikki tietoni on salattu. Ja syykin on selvä, miksi hitossa jonkun sukulaisen pitäisi saada tietää nykyinen nimeni ja osoitteeni saati puhelinnumeroni. Facessakin olen laittanut väärän syntymäajan. Kuvaani ei ole missään.

no mitä pelkäät? Onko sulla jotain rikostaustaa, ja pelkäät että tulee ilmi?

Vierailija
11/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on sentään sukuselvitykset, ei voi paeta kukaan..hahhaha

Vierailija
12/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko mitään keinoa saada tietoja sukulaisistaan, ilman virkatodistus/sukututkimusselvitystä? En voi maksaa noista?

Juttelee vaikka jonkun sukulaisensa kanssa? Kai sinulla joku keino on ainakin yksi heistä tavoittaa, koska heidän olemassaolostaan tiedät.

Vierailija
13/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siinä vaan voi mennä esim. lapsettomana kuolleen perintö ohi...nooo, omapahan on moka.

Vierailija
14/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja, lämpimiä ihmisiä olen.

Oliskohan kuitenkin tuo sun skitsofrenia? 

:D Sori, oli pakko... 

Vierailija
15/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen noin koska ne tiedot ei vaan kuulu kellekään ulkopuoliselle. Ei soittele puhelinmyyjät eikä postilaatikko täyty osoitteellisesta mainoksesta.

Töihin mulle ei ulkopuoliset soittele, tj hoitaa ne ja käyntikorttini saa kun projektia aletaan toteuttaa.

Puhelinnumeron, tiedon työpaikasta tms saa jos sitä kysyy multa ihan itseltäni.

Whatapissa viestittelen tuttujen kesken ja muissa esim facessa en ole, ei kiinnosta.

Vierailija
16/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siinä vaan voi mennä esim. lapsettomana kuolleen perintö ohi...nooo, omapahan on moka.

Miten tällainen voisi mennä ohi kun kaikki perilliset KUTSUTAAN perunkirjoitukseen, ei niitä itse tarvitse tietää?

Vierailija
17/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän onkin tärkeintä. Hyötyä rahallisesti puolituntemattomasta. Mutta sanoisin, että jos vain vanhemmuus on tunnustettu, niin sitä kautta muutkin sukulaiset tulevat tietoon eli periaatteessa se ettei saa jotain sukulaista kiinni ole merkityksellistä perinnön kannalta.

Vierailija
18/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesänhoitaja selvittelee yhteystiedot maistraatin kanssa ja verottaja kyllä tietää mihin perintöverolasku lähetetään :)

Vierailija
19/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi on sentään sukuselvitykset, ei voi paeta kukaan..hahhaha

Olen tuolla jo aikaisemmin sanonut, että olen salannut kaikki tietoni. Ja vain siksi, ettei sukuni kiinnosta. Lisäksi tietojani ei saa antaa esim. sukututkimusta varten. Tuota juttua et tainnutkaan tietää. Todellakin Väestörekisteriin voi laittaa kiellon tietojen luovuttamisesta sukututkimustarkoituksia varten.

Vierailija
20/29 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei varmaan mitään kovin menestyviä ihmisiä ole, koska muuten kyllä jokaisesta löytyy jotain tietoa. Ammatti ainakin, työ numero. Antisosiaalisia

Onpa vanhahanaikainen näkemys sinulla. Kaikki menestyneet eivät tarvitse julkisuutta mihinkään, päinvastoin elävät (varoineen mukavaa elämää) hyvinkin piilossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan