Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maistoin brie-juustoa ja viikunahilloa, kun ovat niin v#tun hienoa kamaa

Vierailija
27.10.2017 |

Brie oli aivan kuvottavan pahaa, kylmät väreet kun edes muistelen sitä makua. Lensi muuten tasan rehellisesti roskiin parin siivun jälkeen. Yök. Sitten viikunahillo... odotin jotain mahtavan hyvää. Sitä en koskaan saanut. Koostumus on ällöttävä, maku siedettävä muttei mitenkään ihana.

Voi v#ttu näitä hienostelujuttuja. Minä syön jatkossa juustoni aurana ja hillona toimikoon vadelma- ja mansikkahillo. Sellaisenaan, ilman mitään fucking juustoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse tykkään briestä mutta taidan olla aika juntti, kun en tiennyt, ettei brie sovi tarjotinjuustoksi. Miksi ei? Olin juuri vähän aikaa sitten vähän "paremman väen" juhlissa, ja siellä oli brietä tarjottimella muiden juustojen seurana.

Vierailija
22/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa nuo vitun juustot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa nuo vitun juustot!

Älä. Naurettavaa paskaa.

Vierailija
24/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh itse tykkään briestä mutta taidan olla aika juntti, kun en tiennyt, ettei brie sovi tarjotinjuustoksi. Miksi ei? Olin juuri vähän aikaa sitten vähän "paremman väen" juhlissa, ja siellä oli brietä tarjottimella muiden juustojen seurana.

Brie on aika mautonta juustoa, joten varsinkin viinin kanssa nautittuna jää ihan jalkoihin. Mutta kukin tyylillään tietenkin. Juhlissahan nimenomaan kannattaa tarjota montaa sortti ja valita tarjottimille myös kevyempiä vaihtoehtoja, jos kaikki eivät ole tottuneet juustoihin.

Vierailija
25/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän