Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta tuli hajusteyliherkkä! T: entinen megahajustaja

Vierailija
27.10.2017 |

Rakastan comfortia, hajuvesiä ja keinotekoisia huonetoksuja.. Vaan en enää, nimittäin hajuvesi on alkanut yhtäkkiä tuoksua myrkylle, huonetuoksu sängyn vieressä saa aikaan mojovan päänsäryn ja iho oireilee comfortista.

Nyt ymmärrän hajusteherkkiä, pidin koko juttua ennen naurettavana valituksena.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, saavutit kylläisyyspisteen, riittävästi altistusta. Olisit varmaan pärjännyt ilmankin.

Vierailija
2/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta meikeille allerginen.. ennen oli naama täynnä pakkelia vaan ei enää. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet allergisoitunut jollekin kemikaalille. Moni hajuste on jopa syöpävaarallinen ja joissain maissa raskaana oleville ei suositella hajusteiden käyttöä lainkaan.

Haistellaan siis vaan pihan kukkia, vastaleikattua ruohoa, juuri sataneen lumen tuoksua jne, niin pysytään terveempinä kaikki.

Vierailija
4/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota odotellessa. Oon ollut nyt pari vuotta töissä homekoulussa ja oon joutunut vähentään kemikaaleja, kun en kestä. Tätä edelsi asuminen homekämpässä ja koulun käynti homeisella ala- ja yläasteella ja yliopistossa. Vaihtaisin työpaikkaa jos pystyisin.

En voi enää käyttää silmämeikkiä ilman, että silmät ärtyy, hiuksissa shampoo jossa ei oo mitään koska päänahka kutisee niin perkeleesti normishampoilla, hoitoainetta ei voi käyttää ja tuoksut alkaa koko ajan olla isompi ongelma. Ja tiedän etten kuvittele kun oon asiasta käynyt lääkärissä ja lääkärin diagnoosi oli että lähes varmasti johtuu homeesta ku muuta vikaa ei löydy.

Vierailija
5/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home voi olla laukaiseva tekijä. Tein pitkän sijaisuuden homepaikassa ennen altistumistani.

Ap

Vierailija
6/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin: pari vuotta oli käytössä vain hajusteettomat tuotteet. Kun muutimme toiseen asuntoon paljastui vanhasta kosteusvaurio. Samalla katosi herkkyyteni, uudessa asunnossa tavallinen shampoo ei saanutkaan enää aikaan hillitöntä aivastuskohtausta ja nenän tukkeutumista . Nyt voin taas käyttää ihania rasvoja ja hajuvesiä. :)

Vierailija
7/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hajusteyliherkkyyteen. Elämäänsä tylsistyneet ihmiset keksivät kaikkea mahdollista josta vaan pääsevät valittamaan. Meiltä töistä löytyy näitä mammoja ihan tarpeeksi.

Vierailija
8/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko hajusteyliherkkyyteen. Elämäänsä tylsistyneet ihmiset keksivät kaikkea mahdollista josta vaan pääsevät valittamaan. Meiltä töistä löytyy näitä mammoja ihan tarpeeksi.

Nii-i.

Vierailija
9/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään uskonut ennen kuin sain astmakohtauksen asiakkaan partaveden takia tarjoillessani hänen perheelleen. Ja mulla ei ees oo astmaa.

Vierailija
10/10 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, kiitos aloittajalle! Tulipa hyvä mieli, kun sait luulosi omaan nilkkaasi. Toivottavasti nro 7 ja 8 saa myös saman kohtalon. Ja ihan totta, homeesta sairastumisen myötä tulee myös hajusteyliherkkyys.