Kumpi takki? Kuvat
Kumpi on kivempi?
1. https://mosaic02.ztat.net/nvg/media/large/AJ/12/1R/00/4B/11/AJ121R004-B…
vai
2. https://mosaic01.ztat.net/nvg/media/large/TO/12/1P/00/MQ/11/TO121P00M-Q…
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Molemmat 😀
Toinen pitäisi vain valita, ei ole rahaa molempiin😁 ap
Musta. Siinä on enemmän yksityiskohtia ja hupun karvareunus on hienompi. Musta on myös parempi väri takille kuin harmaa. Väriä kokonaisuuteen voi tuoda kirkkaanvärisillä asusteilla, jos haluaa; mustaan sopii kaiken väriset asusteet. Mahdolliset tahrat ja hihansuiden normaali likaantuminen eivät näy mustassa yhtä selvästi.
Hyi helvetti. Karseita mummotakkeja molemmat. En laittaisi päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Karseita mummotakkeja molemmat. En laittaisi päälleni.
Ok😆 takin pitäisi olla vähän siistimpi, ei sporttinen, sellainen mikä käy niin ”parempien” vaatteiden kanssa kuin arjessakin. Ehkä se sitten on vähän mummotyyliä mitä haen :) millaisesta takista sinä tykkäisit?
Jos viitsitte, laittakaa myös vähän perusteluja valinnallenne! Ap
Älyttömän tylsiä värejä takeissa - talveen pitäisi saada väriä!
Mieluummin tuo vaaleampi kuin muutenkin synkkään talveen musta - ja sitten kuljetaan vielä ilman heijastimia!
Vierailija kirjoitti:
Eka on parempi
Ja perusteluna se, että kaikilla näkee mustia takkeja, niin olisi edes vähän vaihtelua :D
Vierailija kirjoitti:
Älyttömän tylsiä värejä takeissa - talveen pitäisi saada väriä!
Mieluummin tuo vaaleampi kuin muutenkin synkkään talveen musta - ja sitten kuljetaan vielä ilman heijastimia!
Olen samaa mieltä. Haluaisin myöskin jotain värikkäämpää, mutta tuntuu että untuvatakkien ainoat värit ovat musta, harmaa ja tummansininen. Joitain punaisia on näkynyt. Asusteilla saa onneksi vähän väriä. Ap
Eka. Väri on kivempi ja kontrasti hupun reunukseen kiva.
Itse tosin jättäisin tikkitakit kokonaan valikosta, jos pitää olla ns. siistimpi takki. Mikset osta villakangastakkia? Ulsteria? Niitä on tyköistuvia, mutta myös vaikkapa a-linjaisia, jos et halua vyötäröltä tiukka mallia.
Vierailija kirjoitti:
Eka. Väri on kivempi ja kontrasti hupun reunukseen kiva.
Itse tosin jättäisin tikkitakit kokonaan valikosta, jos pitää olla ns. siistimpi takki. Mikset osta villakangastakkia? Ulsteria? Niitä on tyköistuvia, mutta myös vaikkapa a-linjaisia, jos et halua vyötäröltä tiukka mallia.
Koska en tarkene villakangastakeissa. Minulla on ollut laadukas melkein 600€ villakangastakki, mutta se jäi melkein käyttämättä, koska aina tuli valikoitua kaapista untuvatakki sen takia, että se on lämpimämpi. Ap
Molemmat kamalia malliltaan, mutta musta mieluummin.
Musta, toi toinen näyttää halvalta
Toka, nuo leikkaukset/tikkaukset ovat imartelevia ja tuovat kapean vyötärön tuntua. Siis muuten tasapaksuun takkiin, jossa ei ole vyötä tms jolla vyötäröä voisi korostaa.