järkytyin sekä S-marketissa että Prismassa siitä mitä näin
Työntekijä lappoi leipiä hyllystä pois. Meinasin sanoa että tulin hakemaan ruisleipää ja niitä heitetään pois!
Miksei niitä laiteta aleen?
Kommentit (21)
Olisko hometta? Tosin Kuortaneella eräässä nimeltä mainitsemattomassa pikkukaupassa kauppias vaan laittoi palautetun homeisen leivän takaisin hyllyyn...
Toivottavasti sinulla oli joku paperipussi mukana, johon sait hyperventiloida järkytystäsi. Jos ei ollut, niin sellaisen varmaan sait siitä leipätiskiltä. Kauheaa, jos olit järkyttynyt etkä saanut siihen mitään apua.
Et sitten kysynyt, vaan tulit tänne ihmettelemään. Ja vielä kahdessa paikassa samaan aikaan.
Jospa ne menee hyväntekeväisyyteen.
Oletko nyt kuitenkin kunnossa? Pystytkö menemään töihin?
Meinasit sanoa, muttet kuitenkaan sanonut?
Todennäköisesti keräsivät lahjoitukseen vanhaksi meneviä.
Syitä voi olla monia. Voi olla pilaantunut erä. Ne voidaan laittaa eri paikkaan esille. Kaluste voidaan pestä, siirtää tai vaihtaa.
Ei aina kaikki ole tyhmyyttä, vaikka niin kuvittelettekin. Minullekin on monta kertaa asiakas tullut taivastelemaan, miksi otan tavaraa hyllystä pois, kun olen tehnyt niin sen takia, että saan uudet laitettua taakse ja vanhemmat eteen. Ihan normaali käytäntö hyllyttämisessä.
Kauheaa. Toivottavasti paikkakunnallasi on järjetetty kriisiapua! Voimia sinne ja jaxuhali.
Olis tosiaan kannattanut kysyä. Joskus otetaan myynnistä pois esim. semmoisia tuotteita mistä on asiakkaalta tullut palautus vaikkapa vierasesineen takia, silloin yleensä automaattisesti kaikki samassa erässä olleet tuotteet otetaan pois myynnistä kaikissa kaupoissa. Tai on havaittu yhdessä leivässä hometta tms jolloin usein muissakin samanlaisissa on koska niiden valmistus- kuljetus- ja säilytysolosuhteet ovat identtiset.
Tai voihan siinä olla käynyt inhimillinen mokakin ja edellispäivänä vanhaksimenneet leivät on jääneet vahingossa hyllyyn.
Kyllä ne tuotteet alennetaan lähestulkoon joka kaupassa jos eivät ole menneet pilalle tai jos ei ole jotain muuta syytä poistaa hyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti keräsivät lahjoitukseen vanhaksi meneviä.
Toivottavasti.
Ja ihmiset ihmettelevät ruuan hintaa, tottakai sitä leipää lapataan roskiin/hyväntekeväisyyteen kun kaivellaan tuoreimmat leivät hyllystä. Tämä nostaa hävikkiä ja se taas vaikuttaa suoraan hintaan.
Ei kuulu mitenkään asiakkaille tuo myyjän tekeminen. Minä en ikinä selittele asiakkaille kaupan omia asioita ja menettelytapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mitenkään asiakkaille tuo myyjän tekeminen. Minä en ikinä selittele asiakkaille kaupan omia asioita ja menettelytapoja.
ei sitten kannata ihmetellä miksi asiakkaat menevät toisiin kauppoihin kun saavat huonoa palvelua.
Eihän se huonoa palvelua, jos ei lavertele kaikille kysyjille kaupan omia asioita..sellaiset uteliaat joutaa mennäkin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mitenkään asiakkaille tuo myyjän tekeminen. Minä en ikinä selittele asiakkaille kaupan omia asioita ja menettelytapoja.
ei sitten kannata ihmetellä miksi asiakkaat menevät toisiin kauppoihin kun saavat huonoa palvelua.
Miten se on huonoa palvelua, ettei selitä asiakkaille, miksi tekee työssään niin kuin tekee? Minä kyllä selitän asiakkaalle, jos hän jotain kysyy, mutta ei se kyllä ole mikään asiakaspalvelutehtävä. Joskus asiakkaan kyselevät niin uskomattoman typeriä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmiset ihmettelevät ruuan hintaa, tottakai sitä leipää lapataan roskiin/hyväntekeväisyyteen kun kaivellaan tuoreimmat leivät hyllystä. Tämä nostaa hävikkiä ja se taas vaikuttaa suoraan hintaan.
Pitäisikö kaupan tilata tavaraa suunnilleen semmoinen määrä että melkein kaikki menee?,
jos joku ruisleipä loppuu niin siinä vieressä on kuitenkin 10 muuta ruisleipää mistä valita,jos asiakkaan on pakko saada tiettyä niin menköön terapiaan pakkomielteensä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mitenkään asiakkaille tuo myyjän tekeminen. Minä en ikinä selittele asiakkaille kaupan omia asioita ja menettelytapoja.
ei sitten kannata ihmetellä miksi asiakkaat menevät toisiin kauppoihin kun saavat huonoa palvelua.
Huonoa palvelua kun myyjä käyttää leipiä pois mutta ei kerro minne menevät? Ihan vapaasti saat vaihtaa kauppaa, asiakas jota palvelin oli tilannut ne kotiin vietäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mitenkään asiakkaille tuo myyjän tekeminen. Minä en ikinä selittele asiakkaille kaupan omia asioita ja menettelytapoja.
ei sitten kannata ihmetellä miksi asiakkaat menevät toisiin kauppoihin kun saavat huonoa palvelua.
Miten se on huonoa palvelua, ettei selitä asiakkaille, miksi tekee työssään niin kuin tekee? Minä kyllä selitän asiakkaalle, jos hän jotain kysyy, mutta ei se kyllä ole mikään asiakaspalvelutehtävä. Joskus asiakkaan kyselevät niin uskomattoman typeriä kysymyksiä.
Et vain ymmärrä asiakkaiden kysymyksiä. Muuten et olisikaan kaupassa töissä :)
Hahhah..
No kerrohan, miten olen ymmärtänyt väärin jatkuvasti toistuvan kysymyksen "ai, pitääkö päiväykset tarkistaa". Tai "tarvitseeko niiden pakettien nyt niin siistissä rivissä olla". Tai "miksi sinun pitää laskea ne paketit".
Semmosta se on.