Kuka näistä youtubettajista on suosikkisi?
Kommentit (20)
Miten tuolla kimittävällä meikkihirviö-Henryllä on muka noin paljon suosiota? Vaikea ymmärtää... Todella ärsyttävän oloinen ihminen. Toinen yhtä vastenmielinen tapaus on Britney (hahaha mikä nimi, olis nyt jonkun vähän paremman edes valinnut :D) Sumell.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla kimittävällä meikkihirviö-Henryllä on muka noin paljon suosiota? Vaikea ymmärtää... Todella ärsyttävän oloinen ihminen. Toinen yhtä vastenmielinen tapaus on Britney (hahaha mikä nimi, olis nyt jonkun vähän paremman edes valinnut :D) Sumell.
Minustakin Harjusola on epämiellyttävän oloinen ihminen. Todella pinnallinen ja tyhjän oloinen.
Minun suosikkini on niilo22. Olen miettinyt pitäisikö minun mennä joskus Lempäälään tapaamaan häntä.
Ap
Että sellainen laatuvalioiden lista.
tuosta puuttuu paras eli pinkku pinsku.
Ei kukaan vaihtoehdoista. Ei edes kiinnosta koko vitsin SuomiYoutube.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Harjusola on epämiellyttävän oloinen ihminen. Todella pinnallinen ja tyhjän oloinen.
Minun suosikkini on niilo22. Olen miettinyt pitäisikö minun mennä joskus Lempäälään tapaamaan häntä.
Ap
Mene ihmeessä. Niilo on hieno ja sympaattinen mies.
Ihan tuntemattomia suuruuksia jokainen.
niilo22 on noista ainoa aito tubettaja joten hän
Pelkkiä bimboja kaikki paitsi niilo22.
Tiedän näistä vain Niilon, Miisan ja Sonjan. Äänestin Soikkua, koska hän vaikuttaa vähemmän ylimieliseltä kuin Miisa.
Olen korkeakoulutettu, enkä todellakaan katso tyhjäpäiden suunsoittoa. Hukkaan heitettyä aikaa katssojalta, hukkaan heitetty elämä tältä ns. vlogaajalta.
Hydraulic Press Channel puuttuu listalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu, enkä todellakaan katso tyhjäpäiden suunsoittoa. Hukkaan heitettyä aikaa katssojalta, hukkaan heitetty elämä tältä ns. vlogaajalta.
Entäpä jos vlogaaja on myöskin korkeakoulutettu?