Olen ylipainoinen, mutta eräs mies vaikuttaa kiinnostuneelta
Outoa, en osaa oikein kohta olla sen seurassa, nolostuin tänäänkin kun tuli ihan siihen iholle opastaessaan mua. Kun ois vaan osannut heittää jotain, eikä jäätyä. Ehkä hänestä vaan hauska kiusata. Hitto miksi pitää ihmisen olla tämmöinen pöllö :(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen paino vaikuta miehen kiinnostukseen! Voi, kun naiset oppis tän joskus edes!
MITÄH!
Tunnen erään itseäni isomman naisen (olen kokoa 50-52), joka on yli 50 v., ulospäinsuuntautunut, kauniskasvoinen ja positiivinen ja kiinnostuneita miehiä riittää, nytkin seurustelee. Varmaan se on se, miten itsensä hyväksyy ja kantaa.
Hitto että naiset osaa aina keksiä tällaisia hienoja selityksiä :) Ei me miehet noin monimutkaisesti asioista ajatella, vaan meille merkitsee paljon konkreettisemmat asiat, eli tottkai ylivoimaisen ykkösenä se ulkonäkö.
Sinä tuossa 52 vuotiaan määrittelyssä jo paljastitkin, miksi hän on suosittu, eli kauniskasvoinen. Se on meille miehille ylivoimainen ykkönen ja sen jälkeen vasta tulee muut ulkonäköasiat ja sitten kaukana vasta ne muut vaikuttavat tekijät mm mainitsemasi positiivisuus ja ulospäinsuuntautuneisuus, mutta ne siis valovuosia ulkonäköseikkoja perässä. Tietenkin ylipainoisuudellakin on rajansa, eli ylipainoisellakin pitää löytyä ne naiselliset muodot, eli tietenkään mitään 200 kiloista möhköä ei enää kauniit kasvotkaan pelasta, mutta joku 85 kiloinen muodokas kauniskasvoinen nainen on varmasti erittäin haluttu meidän miesten keskuudessa, ainakin minulle kelpaisi oikein mieluusti :)
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen paino vaikuta miehen kiinnostukseen! Voi, kun naiset oppis tän joskus edes!
MITÄH!
Tunnen erään itseäni isomman naisen (olen kokoa 50-52), joka on yli 50 v., ulospäinsuuntautunut, kauniskasvoinen ja positiivinen ja kiinnostuneita miehiä riittää, nytkin seurustelee. Varmaan se on se, miten itsensä hyväksyy ja kantaa.
Hitto että naiset osaa aina keksiä tällaisia hienoja selityksiä :) Ei me miehet noin monimutkaisesti asioista ajatella, vaan meille merkitsee paljon konkreettisemmat asiat, eli tottkai ylivoimaisen ykkösenä se ulkonäkö.
Sinä tuossa 52 vuotiaan määrittelyssä jo paljastitkin, miksi hän on suosittu, eli kauniskasvoinen. Se on meille miehille ylivoimainen ykkönen ja sen jälkeen vasta tulee muut ulkonäköasiat ja sitten kaukana vasta ne muut vaikuttavat tekijät mm mainitsemasi positiivisuus ja ulospäinsuuntautuneisuus, mutta ne siis valovuosia ulkonäköseikkoja perässä. Tietenkin ylipainoisuudellakin on rajansa, eli ylipainoisellakin pitää löytyä ne naiselliset muodot, eli tietenkään mitään 200 kiloista möhköä ei enää kauniit kasvotkaan pelasta, mutta joku 85 kiloinen muodokas kauniskasvoinen nainen on varmasti erittäin haluttu meidän miesten keskuudessa, ainakin minulle kelpaisi oikein mieluusti :)
M36
No jos tämä ko. nainen häpeäisi itseään tyyliin "anteeksi, kun oon olemassa", valittaisi ulkonäöstään jne., vaikka olisi kuinka kaunis, en usko, että olisi suosittu. Kyllä sillä itsensä hyväksymisellä ja sillä, kuinka itsensä kantaa, on suuri vaikutus, vähintään yhtä suuri kuin kauneudella.
Naisten olisi tosiaan hyvä sisäistää, että paino harvoin on Se Yksi Ja Ainoa Syy yksinjäämiselle/parinsaamiselle. Kokonaisuus ratkaisee aivan hemmetisti. Jokaiselle vartalotyypille löytyy ottajansa, oli paino sitten 30 tai 300 kiloa, ongelma on vain siinä, että yksittäisten ihmisten mieltymykset eivät kohtaa. On toki totta, että suurin osa normaalipainoisista (niin miehistä kuin naisistakin) haluaa normaalipainoisen kumppanin, mutta Ihan Jokaisen Painoluokan Edustajalle Löytyy Ottajansa Jostain. Olit sitten 180cm/40kg, 150cm/130kg, 170cm/70kg jne jne.
Tämä siis naisten kohdalla, miehillä asia on vähän monimutkaisempi.
Paino ei kerro ulkonäöstä juuri mitään.
Onko ne kilot pelastusrenkaana vai tasaisesti naisellisina kurveina?
Miten ne kilot on vaatetettu? Piiloutuneena muodottomiin säkkeihin vaikko vaikkapa näyttävästi nahkahousuissa?
Ja makuja tässä kaikessa on ihan joka lähtöön.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄH!
M36
Ai niin kuin mikä tahansa riivinrauta kelpaa kunhan on kauniskasvoinen? Yeah, right... Pikemminkin toisinpäin.
Kaikki makeat syötävät ovat niin hyvää. Ei jassa ajatella massun kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on tullut täysin selväksi , että ylipainoinen nainen ei koskaan pysty löytämään miestä. Hän on jätettä. Rumat kasvotkin ovat ok, kunhan ei ole läski. Ainoat, jotka läskejä huolivat, ovat turvapaikanhakijat, joille kelpaa kuka tahansa, siihen saakka, kunnes lupa jäädä maahan on taskussa. Sitten hekin suunnistavat hoikkien peråään.
Jos noin on, niin naisethan ovat loistavassa tilanteessa. Ainoa asia mikä ratkaisee on sellainen johon pystyy itse vaikuttamaan, ja bonuksena se on vielä hyväksi terveydellekin. Normaalipainoisuuden pitäisi ylipäätään olla normaalitilanne.
Miehissä taas naisia kiinnostaa lähinnä geneettinen komeus: pituus, luontainen raamikkuus, jylevä leuka, matala ääni, jne. Joko synnyt komeaksi tai sitten et.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on tullut täysin selväksi , että ylipainoinen nainen ei koskaan pysty löytämään miestä. Hän on jätettä. Rumat kasvotkin ovat ok, kunhan ei ole läski. Ainoat, jotka läskejä huolivat, ovat turvapaikanhakijat, joille kelpaa kuka tahansa, siihen saakka, kunnes lupa jäädä maahan on taskussa. Sitten hekin suunnistavat hoikkien peråään.
Juu eikä missään nimessä ole mahdollista, että mies olisi naisesta ihan aidosti kiinnostunut. Tai voisi jopa tykätä lihavasta. Korkeintaan ylipainoinen nainen voi kelvata hätäpanoksi kun baarista ei muuta löytynyt. Lihavat kun antaa niin helposti, kun ei ne muuten saa. Just just.
Tähän samaan palstan maailmankuvaan sisältyy se kummallinen oletus, että Mies on aina täydellinen ulkomuodoltaan ja saa asettaa naiselle ulkonäkövaatimuksia ihan miten vaan ja peiliin katsomatta. Ja että nainen on tärkeä ainoastaan ulkomuotonsa vuoksi, eikä sen vuoksi, mitä korvien välistä löytyy.
Mistä tämä ikivanha naiskuva edelleen kukkii ja pursuaa, että naisen ulkonäkö on kaikki kaikessa ja lihavat on tyhmiä ja jätettä? Nainen on pelkkä lihanpala, koristenukke?
Parisuhde, joka perustuu pelkkään ulkonäköön, ei ole pidemmän päälle toimiva. Kaikista meistä tulee ennenpitkää sairaita, ryppyisiä ja vanhoja eikä olla enää niin kukkaisia. Lihat lisääntyy. Kukaan ei pysy ikuisesti 17 veenä. Kumppania valitessa olisi paljon tärkeämpää kattella sitä korvien väliä kuin ulkonäköä. Jälkimmäisellä on tapana rapistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ei miehille ylipaino ole samalla tavalla ongelma kuin naisille
Älä viitsi naurattaa :D
T. Ohis
Tämä ei ole mikään vitsinkerrontapalsta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄH!
tunnen miehen, joka painaa 150kg ja naisia vaan pyörii ympärillä. Painolla ei ole väliä. On kyllä miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 162cm/57kg ja minua on haukuttu läskiksi ja valaaksi sekä kerran ihrakasaksi. Kaikki nämä treffeillä. En laihduta miesten takia. Lopetin deittailun tämän vuoksi.
Ehkä kannattaisi valita treffiseura paremmin
ei voi, koska on pakko deittailla komeita jännämiehiä.
Olen isokokoinen nainen. Olen timmissä kunnossa, eli en hylly läskeineni. Useimmat minut tuntevat miehet pitävät minua kauniina, miellyttävänä, seksikkäänä ja huumorintajuisena naisena, mutta he eivät halua parisuhdetta kanssani, koska pelkäävät, mitä kaverit ym. ajattelisivat kokoisestani naisesta. Joten elän elämääni yksin. Onneksi en määrittele itseäni parisuhteen kautta. Ihmetyttää vain, miksi nainen saa olla luonteeltaan millainen hyeena tahansa, kunhan on hoikka (ja isot tissit), niin miehille kelpaa.
Ehkä kannattaisi valita treffiseura paremmin