Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylipainoinen, mutta eräs mies vaikuttaa kiinnostuneelta

Vierailija
26.10.2017 |

Outoa, en osaa oikein kohta olla sen seurassa, nolostuin tänäänkin kun tuli ihan siihen iholle opastaessaan mua. Kun ois vaan osannut heittää jotain, eikä jäätyä. Ehkä hänestä vaan hauska kiusata. Hitto miksi pitää ihmisen olla tämmöinen pöllö :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mamu?

Vierailija
2/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä on läskifetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen paino vaikuta miehen kiinnostukseen! Voi, kun naiset oppis tän joskus edes!

Vierailija
4/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen paino vaikuta miehen kiinnostukseen! Voi, kun naiset oppis tän joskus edes!

MITÄH!

Vierailija
5/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sillä on läskifetissi.

No mistäs sen tietää?

Eikä ole mamu.

Vierailija
6/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei miehille ylipaino ole samalla tavalla ongelma kuin naisille

Vierailija
7/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla ihastumiseen vaikuttaa ensisijassa naisen persoonallisuus, hymy ja tällaiset seikat.

m30

Vierailija
8/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei miehille ylipaino ole samalla tavalla ongelma kuin naisille

Älä viitsi naurattaa :D

T. Ohis

Vierailija
9/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ainakin mun tapauksessani on ennenkin vaikuttanut :D

Vierailija
10/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti alat asiaa havainnoimaan, ap, niin kyllä todella lihavillakin ihmisillä on parisuhteita. Musta ei siis ole mitenkään yllättävää, että joku mies vaikuttaa olevan kiinnostunut ylipainoisesta naisesta. Se, onko hän oikeasti kiinnostunut tai kehittyykö teidän välillenne jotain, jää nähtäväksi. Mutta jos jo valmiiksi ajattelet, ettei susta kukaan voi kiinnostua, se on itseään toteuttava ennustus.

Vierailija
11/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ainakin mun tapauksessani on ennenkin vaikuttanut :D

Mistä tiedät, että kyse on ollut painosta eikä sun jäisyydestä? Ylipainoiset naiset luulevat todella usein miehen kiinnostuksen lopahtaneen ylipainoon, vaikka kyse olisi jostain ihan muusta esim. huonosta itsetunnosta tai liiallisesta ujoudesta

Vierailija
12/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kiviajat?

Vierailija
13/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄH!

Tunnen erään itseäni isomman naisen (olen kokoa 50-52), joka on yli 50 v., ulospäinsuuntautunut, kauniskasvoinen ja positiivinen ja kiinnostuneita miehiä riittää, nytkin seurustelee. Varmaan se on se, miten itsensä hyväksyy ja kantaa.

Vierailija
14/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on tullut täysin selväksi , että ylipainoinen nainen ei koskaan pysty löytämään miestä. Hän on jätettä. Rumat kasvotkin ovat ok, kunhan ei ole läski. Ainoat, jotka läskejä huolivat, ovat turvapaikanhakijat, joille kelpaa kuka tahansa, siihen saakka, kunnes lupa jäädä maahan on taskussa. Sitten hekin suunnistavat hoikkien peråään.

Vierailija
15/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 52 ja mieheni on hulluna minuun vieläkin, on myöntänyt tyrmäävänsä pullukoista.

Vierailija
16/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää muhkummasta

Vierailija
17/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoa 52 ja mieheni on hulluna minuun vieläkin, on myöntänyt tyrmäävänsä pullukoista.

*tykkäävänsä

Vierailija
18/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku on ylipainoinen ei kerro juuri mitään. Sitä ylipainoa voi olla vaikka viisi kiloa tai 30 kiloa...

Vierailija
19/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162cm/57kg ja minua on haukuttu läskiksi ja valaaksi sekä kerran ihrakasaksi. Kaikki nämä treffeillä. En laihduta miesten takia. Lopetin deittailun tämän vuoksi.

Vierailija
20/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on tullut täysin selväksi , että ylipainoinen nainen ei koskaan pysty löytämään miestä. Hän on jätettä. Rumat kasvotkin ovat ok, kunhan ei ole läski. Ainoat, jotka läskejä huolivat, ovat turvapaikanhakijat, joille kelpaa kuka tahansa, siihen saakka, kunnes lupa jäädä maahan on taskussa. Sitten hekin suunnistavat hoikkien peråään.

Ja sekö on totuus, mitä palstalla kirjoitetaan ja trollaillaankin.