Kerro itsestäsi viisitoistavuotiaana!
Olin yläasteella. Harrastin ratsastusta ja pianon soittoa (vaikka ei huvittanut mutta äiti pakotti). Parhaan kaverin kanssa juoruttiin puhelimessa salaa yöllä. Kotiintuloaika oli klo 8 arkisin ja klo 10 viikonloppuisin. Maistoin ekan kerran alkoholia. Oli pahaa. Tuosta en jäänyt kiinni. Joskus päädyin maistamaan tupakoivilta luokan pahiksilta röökiä. Oli pahaa ja siitä tuli paha olo. Tuosta jäin kiinni ja jouduin puhutteluun ja arestiin. En oikein uskaltanut puhua pojille, olin kyllä aika ihastunut yhden poikabändin tyyppiin. Iiik! Ensimmäisen seurustelusuhteeni aloitin vasta kahden vuoden päästä saman ikäisen pojan kanssa.
Tuolla yhdessä ketjussa väitetään, että 15v sekaantuminen ei ole mitenkään paha juttu. Epäilen etteivät nuo miehet muista kuinka lapsellisia olivat itse 15v.
Kommentit (23)
Tosimies 36v kirjoitti:
Aiheutin 15-vuotiaana silloin 30-vuotiaan veljeni ja tämän 28-vuotiaan vaimon avioeron, kun selvisi, että veljeni vaimo petti miestään eli veljeään säännöllisesti kanssani ja että hänen odottamansa lapsi oli oikeasti minun siittämäni. Olen nyt itse 36-vuotias, en ole sen jälkeen ollut missään tekemisissä veljeni kanssa ja 21-vuotias "veljentyttäreni" ei tiedä oikeasti olevansa minun tyttäreni. Sen lisäksi saatoin koulussa koulun kauneimman tytön raskaaksi (hän oli 16-vuotias) ja hän ei suostunut aborttiin, vaan synnytti kaksoset, tytön ja pojan, jotka ovat nyt 20-vuotiaat. En ole varma, mutta kyllä minulla muitakin lapsia näiden kolmen lapsen lisäksi on, olen sentään nussinut ainakin puolta kotikaupunkini naisista ilman kondomia ja pari kolme kertaa on tullut kylällä vastaan poika (siis joka kerta eri poika), joka on muistuttanut melko paljon minua nuorempana. Nykyään en kovin nuoria naisia uskalla iskeä ja nussia, etten vain vahingossa syyllisty sukurutsaan ja pistä omaa tytärtäni tietämättäni raskaaksi.
Höpö höpö. Saanko arvata: olit oikeasti 15v ujo epävarma teini, joka ihastui milloin kehenkin luokan kaunottareen muttei koskaan uskaltanut tehdä asialle mitään. Mikään ei oikein kiinnostanut ja se sählykin jäi. Kaverit kiusasi. Vanhemmille maistui viina.
Itse olin kiusattu, ujo ja hiljainen tyttö. Oli todella ikävää aikaa ja minulla ei ollut kavereita. Kyyneleitä pidättäen aloitin 9-luokan. Koulussa joskus kelpasin porukkaan mukaan, mutta harvoin. Muut häpesivät olla kanssani ja olinkin sitten se varavaravarakaveri. Omasta mielestä minussa ei silti mitään suurta vikaa ollut. Olin vaan melko tylsä, kun en juurikaan uskaltanut tuoda omia mielipiteitäni julki ja myötäilin vain muita. Ulkonäköön olisin tietysti voinut enemmän panostaa, mutta siisti silti olin ja ihan ok vaatteet muihinkin verrattuna. Olisi ollut kivaa saada elää mukava nuoruus. Itsellekin olisi riittänyt ne pari kaveria ja hyväksyvä luokka, jossa olisi voinut olla oma itsensä. Tuntuu silti etten ole paljonkaan päässyt noista ajoista eteenpäin. Elämä on senkin jälkeen ollut vaikeaa ja tuntuu, että ainoastaan "nahka on paksuuntunut" ja minua ei enää yllätä mikään. Melkein mikään ei ole mennyt niin kuin olisin tahtonut ja näihin asioihin en ole pystynyt itse paljonkaan vaikuttamaan. Tuli tästäkin synkkä viesti.
Aiheutin 15-vuotiaana silloin 30-vuotiaan veljeni ja tämän 28-vuotiaan vaimon avioeron, kun selvisi, että veljeni vaimo petti miestään eli veljeään säännöllisesti kanssani ja että hänen odottamansa lapsi oli oikeasti minun siittämäni. Olen nyt itse 36-vuotias, en ole sen jälkeen ollut missään tekemisissä veljeni kanssa ja 21-vuotias "veljentyttäreni" ei tiedä oikeasti olevansa minun tyttäreni. Sen lisäksi saatoin koulussa koulun kauneimman tytön raskaaksi (hän oli 16-vuotias) ja hän ei suostunut aborttiin, vaan synnytti kaksoset, tytön ja pojan, jotka ovat nyt 20-vuotiaat. En ole varma, mutta kyllä minulla muitakin lapsia näiden kolmen lapsen lisäksi on, olen sentään nussinut ainakin puolta kotikaupunkini naisista ilman kondomia ja pari kolme kertaa on tullut kylällä vastaan poika (siis joka kerta eri poika), joka on muistuttanut melko paljon minua nuorempana. Nykyään en kovin nuoria naisia uskalla iskeä ja nussia, etten vain vahingossa syyllisty sukurutsaan ja pistä omaa tytärtäni tietämättäni raskaaksi.