Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen nainen ansaitsee miehen joka suorastaan palvoo maata naisen jalkojen alla

Vierailija
26.10.2017 |

Niin. En aio tyytyä mihinkään keskinkertaiseen mieheen jonka kanssa on ihan kivaa ja mukavaa ja tasaista jne.

Haluun miehen joka kohtelee mua kuin kuningatarta, en halua että mua kohdellaan kuin jotain tavallista tallaajaa. Haluan intohimoa, romantiikkaa, salamoita ja ilotulituksia. Jotain sellaista mistä ei saa tarpeekseen ikinä.

Vähempään en tyydy, eikä pitäisi kenenkään muunkaan naisen tyytyä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap itse tuo pöytään?

M

Olen kaunis ja nuori. Olen hyvä sängyssä ja otan usein suihin ja pidän siitä ja seksistä ylipäätään (jotkut voisivat kutsua jopa nymfomaaniksi). Leivon ja laitan ruokaa ja olen hyvä siinä. Olen mielestäni älykäs ja osaan keskustella asiasta kuin asiasta.

Vain mies kirjoittaa näin:D

Vierailija
42/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä tyydyn yksin olemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kaunis nainen ansaitsee tuollaisen miehen.

Tavalliset ja rumat naisetko eivät ansaitse rakkautta ja intohimoa? Miksi eivät?

Tämä asenne tulee miesten puolelta ilmi ihan kaikkialla, olen tämän itse huomannut. Rumia naisia ei nähdä edes ihmisinä, me emme ole naisiksi luokiteltavia. Olemme miehille joitain sukupuolettomia olioita tai hirviöitä, joihin saa kohdistaa omat turhautumisensa, aggressionsa ja ilkeytensä. Heidän silmissään ansaitsemme huonoa kohtelua, koska emme omaa sama ihmiarvoa kuin muut naiset. Kauniita naisia he suorastaan jumaloivat, he ansaitsevat hyvää kohtelua, peruskunnioitusta, ystävällisyyttä, huomioonottamista ja rakkautta. Kaikkia positiivisia asioita. Me emme ansaitse yhtään mitään, olemme vain tiellä, kolmansia pyöriä kun miehet yrittävät viehättäviä naisia ja me jäämme aina tällaisten naisten varjoon. Emme voi kilpailla heidän kanssaan. Jos jollain ihmeen kaupalla pääsemme suhteeseen, mies katselee vieraita naisia tämän tästä, ja ilmaisee jopa suoraan kiinnostuksena heitä kohtaan. Tämä on systemaattista nöyryytystä, jota en haluaisi itse läpikäydä. Olen mieluummin yksin vaikka koko loppuelämäni ajan. Yksikään mies ei ole sen arvoinen, että olisin henkisesti alistavassa ja väkivaltaisessa suhteessa, jossa minua ei kohdeltaisi tasavertaisena ihmisenä.

Vierailija
44/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset ja rumat naisetko eivät ansaitse rakkautta ja intohimoa? Miksi eivät?

Tavalliset ja rumat tyytyköön oman tasoisiinsa miehiin, kuten kaltaiseeni kynäniskanörttiin, jolle videopelit ovat elämän tärkein asia. Ei tulisi mieleenikään palvoa jotain naista ellei hän olisi kaunis.

Vierailija
45/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tuollainen, mutta mitä sillä tekee, kun se ei ymmärtänyt mua? Aloin olla sille tyly ja ilkeä. Edelleen se mua kai rakastaa. Rakkaus on täyttä paskaa. Ei sillä saa edes toista ymmärtämään yhtään mitään.

Vierailija
46/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset ja rumat tyytyköön oman tasoisiinsa miehiin, kuten kaltaiseeni kynäniskanörttiin, jolle videopelit ovat elämän tärkein asia. Ei tulisi mieleenikään palvoa jotain naista ellei hän olisi kaunis.

Siis.... jos saat naisen, niin pidät itseäsi sille naiselle niin huonona, että arvostelet itseäsi kynäniskanörtiksi? Ja että ainoastaan palvoisit kaunista naista? Jota varmaan siis et kuvittele saavasi, koska olet sellainen surkea?

Niin miksi säästäisit palvonnan joillekin, joita et saa? Joille et kelpaa? Mitä palvottavaa selaisissa on?

Vierailija
47/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tosiaan varmasti mies. Naiset nimittäin eivät yleensä pidä palvontaa kovinkin hyvänä juttuna. Se viittaa siihen, että mies ei näe naista todellisena ihmisenä, omana itsenään, vaan oman mielikuvituksensa tuotteena. Sellainen harhakuva sortuu aikanaan ja siksi palvominen ja naisviha kulkevat käsi kädessä, ne ovat saman kolikon eri puolia. Ap on se palstan vakkari naiavihaajamies.

Naiset ykeensä haluavat miehen, joka näkee heidät ihmisyksilöinä ja joka pitää juuri diitä kyseisestä persoonasta eli naisesta. Kemiaa ja intohimoa tarvitaan myös. Se ei synny todellakaan mistään palvonnasta mylskään vaan kemia on peeintötekijöiden yhteensopivuudesta peräisin ja ilmenee mm feronomeista. Samoin ulkonäkö vaikuttaa, naiset ja miehet ihastuvat usein itsensä tai vanhempiensa näköisiin puolisoihin eli ns naimanaamat.

Vierailija
48/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jomman kumman tai molempien osapuolten rumuus estää aidot intohimon tunteet suhteessa? Miksi et voi tuntea vetoa rumaa naista kohtaan? Onko naisen yleisellä kauneustasolla sinulle noin suuri merkitys? Miehille ei näytä riittävän se, että nainen on heidän silmissään viehättävä. He haluavat naisen, jota muutkin ihmiset pitävät hyvännäköisenä ja jota he voivat esitellä kavereilleen tehden heidät kateellisiksi. Todella säälittävää touhua.

Vierailija
49/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jomman kumman tai molempien osapuolten rumuus estää aidot intohimon tunteet suhteessa? Miksi et voi tuntea vetoa rumaa naista kohtaan? Onko naisen yleisellä kauneustasolla sinulle noin suuri merkitys? Miehille ei näytä riittävän se, että nainen on heidän silmissään viehättävä. He haluavat naisen, jota muutkin ihmiset pitävät hyvännäköisenä ja jota he voivat esitellä kavereilleen tehden heidät kateellisiksi. Todella säälittävää touhua.

Joku tavis pullanaamamies nyt ei mitään hottista itselleen tule saamaan :D Tavallisiin naisiin on heidän tyytyminen tai sitten omaan pikku kätöseen.

Vierailija
50/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja!

Vierailija
52/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nykypäivän huorrrat eivät tarvitse muuta kuin sellaisena kohtelun mitä ovat.

Vierailija
53/53 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomitytön tehtävä ei ole miellyttää miestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi