Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi käynyt Thaimaassa surffi, snorklaus tai kulttuurimatkoilla?

Liisa0000
26.10.2017 |

Ihan ajattelin kysyä käykö täällä muidenkin miehet Thaimaassa sukeltamassa, surffailemassa, elämässä halvalla ja nauttimassa thai-kulttuurista?

Oma mies on tehnyt tätä jo vuosia. Tutkailin tuossa eri sivuja ja löysin tällaisen artikkelin Bangkokista: http://www.adultwiki.org/wiki/Bangkok

Eli siis se ei olekaan pelkkä Pattaya se miesten "pano" paratiisi? Näköjään samaa touhua on myös pääkaupungissa. Oma mies on aina ollut Bangkokissa odottamassa vaihtolentoa, niin taitaa olla että on käynyt tuolla Nana Plazalla mistä kirjoitetaan joka puolella.

Ei minua edes haittaisi niin paljon, mutta ahdistaa kun ei voi olla varma käykö hän seksipaikoissa?

Olen itse ruotsinlaivalla muutaman kerran pettänyt ja käyttänyt ehkäisyä. Minua pelottaa nyt vielä enemmän jos hän ei ole humalassa käyttänyt suojausta kun lukee esim Thaimaan HIV tilastoa: https://en.wikipedia.org/wiki/HIV/AIDS_in_Thailand

Kuitenkin...Mikä olisi paras tapa saada rysän päältä kiinni tai suu puhtaaksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kysy hänen kavereilta.

B) Tutki kännykkä. Jos löydät WeChat aplikaation niin varmasti on käynyt maksullisissa.

C) Käy sukupuolitautitesteissä.

D) Kysy suoraan "Ootkos käyny Nanalla tai Soi Cowboylla" ja katso ilmettä!

Vierailija
2/4 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin miehestä. Varmasti moni mies käy Thaimaassa myös ihan kunnon lomalla, vaikka houkutuksia siellä onkin paljon. Olen kuullut myös monen miehen suusta, että "jos pettää ulkomailla niin se ei ole pettämistä". Ilmeisesti moni nainenkin ajattelee tällä tavoin jos itsekin olet toilaillut Ruotsinlaivalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan murehdit! Helsingissä on myös nykyään Kalevankatu täynnä mustia afrikan tähtiä ja internet pullollaan Slovakkialaisia prinsessoja sadan euron hintaan. Sano ukolle että käyttää kumia ja kaikki on ok.

Vierailija
4/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let it be. If a man cheats he cheats.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi