Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen nainen ansaitsee miehen joka suorastaan palvoo maata naisen jalkojen alla

Vierailija
26.10.2017 |

Niin. En aio tyytyä mihinkään keskinkertaiseen mieheen jonka kanssa on ihan kivaa ja mukavaa ja tasaista jne.

Haluun miehen joka kohtelee mua kuin kuningatarta, en halua että mua kohdellaan kuin jotain tavallista tallaajaa. Haluan intohimoa, romantiikkaa, salamoita ja ilotulituksia. Jotain sellaista mistä ei saa tarpeekseen ikinä.

Vähempään en tyydy, eikä pitäisi kenenkään muunkaan naisen tyytyä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap itse tuo pöytään?

M

Vierailija
22/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Olen kaunis ja nuori. Olen hyvä sängyssä ja otan usein suihin ja pidän siitä ja seksistä ylipäätään (jotkut voisivat kutsua jopa nymfomaaniksi). Leivon ja laitan ruokaa ja olen hyvä siinä. Olen mielestäni älykäs ja osaan keskustella asiasta kuin asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän hölmöä sanoa että palvoo naista, mutta kyllä miehen pitää rakastaa naistaan enemmän kuin naisen miestään, että suhde onnistuu.

Vierailija
24/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta kuulostaa ällöttävältä että mua palvottaisiin ja pidettäisiin jonain kuningattarena. Mun mies kyllä arvostaa ja rakastaa mua ja kohtelee hyvin mutta silti ihan tavallisena ihmisenä. Silti tiedän olevani sille se tärkein.

Minulla sama juttu. 

En ymmärrä, miksi pitäisi olla jotain ilotulituksia ja siirappista romantiikkaa. En edes pidä yllätyksistä. Tavallinen arkikin voi olla kivaa ja sopivan romanttista. 

En voi sietää tavallisuutta. Tavallisuus on tylsää.

Katsotko koskaan peiliin? Ihan tavislätty sieltä kurkkaa takaisin.

Vierailija
25/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is ground control to Major Tom...

Vierailija
26/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Olen kaunis ja nuori. Olen hyvä sängyssä ja otan usein suihin ja pidän siitä ja seksistä ylipäätään (jotkut voisivat kutsua jopa nymfomaaniksi). Leivon ja laitan ruokaa ja olen hyvä siinä. Olen mielestäni älykäs ja osaan keskustella asiasta kuin asiasta.

Nuoruus menee yllättävän nopeasti ohi, kauneus hiipuu. Nymfomania on pidemmän päälle yhdelle miehellä rasittavaa. Jos osaat laittaa hyvää ruokaa, et montaa vuotta ole hoikka. Jos olet oikeasti älykäs ymmärrät kaiken tuon.

Vierailija
27/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Niin, omasta mielestäsi älykäs. Minusta tuollainen palvontasuhde olisi todella rasittavaa. Eihän sellaista miestä pystyisi edes oikeastaan arvostamaan, joka aina nöyristelisi ja haluaisi aina naisen päättävän kaikesta.

Vierailija
28/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän hölmöä sanoa että palvoo naista, mutta kyllä miehen pitää rakastaa naistaan enemmän kuin naisen miestään, että suhde onnistuu.

Miksi miehesi pitäisi tyytyä vähempään rakkauteen kuin sinun?

Vierailija
29/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluan miehen, joka ihan vaan rakastaa mua kaikista mun vioista huolimatta, niinkuin mäkin rakastan häntä hänen vioistaan huolimatta. Ai niin, mullahan on tuollainen mies!

Vierailija
31/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti vähempään rakkauteen, mutta on suhde helpompi perustaa sellaiselle pohjalle kuin esim. Ensitreffien Esa ja Aliisa. Jos asetelma olisi toisinpäin mies olisi jo häipynyt ja pettämässä ja ties mitä. 

Vierailija
32/53 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti vähempään rakkauteen, mutta on suhde helpompi perustaa sellaiselle pohjalle kuin esim. Ensitreffien Esa ja Aliisa. Jos asetelma olisi toisinpäin mies olisi jo häipynyt ja pettämässä ja ties mitä. 

Kyllä tuo tarkoittaa varsinaisesti vähemmän rakkautta. Ei siitä voi selittää itseään irti.

Vierailija
33/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvojani, palvojani, missä olet?

Vierailija
35/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän liikaa kuunnellut iskelmämusiikkia.

Vierailija
36/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset haluavat eri asioita parisuhteiltaan, hyvä niin. Itse olen vähän samoilla linjoilla ap:n kanssa, ja olenkin löytänyt miehen joka kohtelee minua kuin kuningatarta konsanaan. Tunnen itseni rakastetuksi ja erityiseksi. Suhteeseen jaksaa itsekin panostaa, kun tietää että toinen arvostaa. Olen onnellinen.

Laitoitko palvojan paikan auki Mol.fi vai miten löysit?

Vierailija
37/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaunis nainen ansaitsee tuollaisen miehen.

Vierailija
38/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esa & Aliisa on hyvä esimerkki. Suhteella on paljon paremmat mahdollisuudet, jos mies rakastaa vähän enemmän. Näin se vaan menee.

Toivon että Aliisa tajuaa pitää Esasta kiinni, koska tuollainen mies on kullanarvoinen kaikkine vikoineenkin.

Vierailija
39/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että haluaa tulla rakastetuksi, arvostetuksi, välitetyksi ja olla intohimon kohteena tulkitaan kumppaniinsa tyytyneiden ihmisten puolelta joksikin Disney-tyylisiksi fantasioiksi. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää, etten vaadi esimerkiksi miehen ulkonäöltä tai tulotasolta mitään ihmeellistä, vaan haluan ainoastaan suhteen, jossa minun kanssani oikeasti halutaan olla? En haluaisi koskaan joutua suhteeseen miehen kanssa, joka on tyytynyt minuun siksi ettei kestä sukulaisten ja ystävien uteluita sinkkuutensa syistä (sosiaalinen painostus), siksi koska ei halua kuolla yksin tai näkee minun varavaihtoehtona siihen asti kunnes löytää paremman puolison.

Vierailija
40/53 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kaunis nainen ansaitsee tuollaisen miehen.

Tavalliset ja rumat naisetko eivät ansaitse rakkautta ja intohimoa? Miksi eivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi