Miltä ihastuksesi näyttää?
Kommentit (22)
Pitkä, leveäharteinen, lihaksikas, tiukka peba. Kasvoiltaan tavis. Kroppa on se juttu.
Pitkä, ilkikurisesti nauravat vihreät silmät, leveä hymy, tumma, pukeutuu rennosti, vähän outo keinuva kävelytyyli.
Ihanat jäänsiniset silmät. Rakastan kaikkea hänen ulkonäössään.
Seitsenkymppinenhän tuo on ja jo jokerin näköinen ja paljon ajetut luut mutta vielä tuottoisa peli on.
En mä sitä rakasta, mutta olen ihastunut. Pitkä, kalju, musta parta, ruskeat silmät. Näyttää vihaiselta vaikkei ole.
Mustaksi värjätyt aika pitkät hiukset, rokkari. Pukeutuu rennosti, pitkä, urheilullinen, ei erityisen lihaksikas. Iloinen hymy ja pilkettä silmissä. Puhelias, mutta vähän ujo.
No ei kyllä yhtään miltään nyt ku aloin miettiin.
Lyhyet, tumman ruskeat ja yleensä pörröllään olevat hiukset
Lempeä ja aito hymy
Ystävälliset siniset silmät
Normaalipainoinen, pituus ~170 cm
"Naapurinpoikamainen", jos termiä voi soveltaa naisista miehiin.
Pitkä, komea, tummat hiukset, sporttinen vartalo ja ihanat tummanruskeat silmät :) niihin uppoaa joka kerta.
Rakastan hänessä niin monia asioita. Hänen ääntään - puhuimme juuri puhelimessa. Sitä, että hän ihan aidosti halusi kuulla minun päivästäni, sitä että hän haluaa puhua kanssani joka päivä silloin, kun emme ole yhdessä.
Rakastan hänessä sitä, että hän pyrkii muutenkin tekemään minut onnelliseksi. On aina valmis auttamaan mahdollisuuksiensa mukaan, huolehtii, välittää, jopa hoitaa ja hoivaa, jos olen uupunut tai vaikka flunssassa.
Rakastan hänessä sitä, että hän haluaa koko ajan kehittää parisuhdettamme paremmaksi. Hän haluaa kehittää keskinäistä kommunikaatiotamme, opiskella yhdessä vuorovaikutustaitoja, osallistua parisuhdekursseille.
Rakastan hänessä sitä, että hän on jämäkkä. Hän hemmottelee minua, mutta ei ikinä antaisi minun manipuloida itseään tai käyttää häntä hyväkseen.
Ja rakastan hänen ulkonäköään. Hänen sinisiä silmiään ja niiden pilkettä. Tummia hiuksia, leveitä hartioita, käsivarsia joiden sylissä on hyvä olla. Viiksiä, joista en oikeasti tykkää mutta joita ilman en osaisi häntä kuvitella. Ristissä olevia etuhampaita.
Maailman ihanin mies <3
Vierailija kirjoitti:
Seitsenkymppinenhän tuo on ja jo jokerin näköinen ja paljon ajetut luut mutta vielä tuottoisa peli on.
Toinen jalka haudassa ja tyhjää lyö 😂
Vino nenä, hörökorvat, arpi otsassa. Siniset silmät, hoitamaton parta.
Ollut joskus hyväkroppaisempi, nyt näyttää keholtaan vanhalta mieheltä. Ikää 36.
Lyhyt ja kävelee ankkamaisesti <3
Pukeutuu usein tummiin vaatteisiin, hoikka, pitkät sormet, sirot korvat, tummat hiukset, tarttuva nauru, tuoksuu hyvälle, karisma vaan häikäisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen jalka haudassa ja tyhjää lyö 😂
Nyt tosin viimeaikoina on pruukannu pukeutumaan kuin Pokka Pitää sarjan vanhus Natokuosiin ja räiskii värikuulapyssyillä sissisotaa. Mutta harmitonta larppaamistahan tuo on kun vaan saldoa piisaa.
Rakastan hänessä kaikkea. Nuorena oli oikea komistus, kun olen kuvia nähnyt. Nyt mies jo 61v, tukka ja harva ja harmaantunut, ryppyjä kasvoilla, mutta jotain ihmeellistä hänessä on. Kiltti ja ihana. Salasuhde on meillä vielä. Ikäeroa tullaan varmasti ihmetteleen ja ehkä paheksumaankin. Itse olen alle 40v.
Vallattomat tummat hiukset, joihin haluaisin upottaa sormeni. Suudeltavat huulet, joita koskettelee välillä puhuessaan. Hymyilee vähän vinoon ja nauru tosi persoonallinen. Lempeät silmät, joissa näkyy iän tuoma viisaus.
Pitkä ja laiha rokkari. Miesnuttura ja tatuointeja. Nätti naama ja hymy.