Apua pattitilanteeseen tarvitaan / av-mamma ulkomailla
Olen lapsuudenystäväni luona nyt viikon toisella puolella maailmaa ja riitaannuimme sekä nyt on päivittäistä riitelyä. Hän saa kamalia raivareita ja itse olen ihan murtunut ja tahtomattani käytökselläni provosoin häntä lisää. En pääse täältä pois ennen viikonloppua, jolloin paluulento lähtee. Exäni asuu tässä samassa maassa, mutta toisella puolella maata. Hänkin on dramaqueen (tosin miespuolinen) sekä todennäköisesti alkaisia vongata seksiä, joten en haluaisi välttämättä tavata häntä. Lomapäivät valuvat hukkaan. Ratkaiskaa mulle tämä. Mitä teen?
Kommentit (7)
Ehdotin, että lähtisin isompaan kaupunkiin bussilla, menisin siellä hostelliin ja kävisin eri museoissa siellä jne., mutta kaverini hermostui siitäkin. Hänestä se olisi loukkaus jne. Tämä tilanteeni on ihan painajaismainen, kun hän näyttää suuttuvan aivan kaikesta mitä sanon tai teen. Hän oli joskus teininäkin hieman samanlainen, mutta sittemmin ei vastaavaa ongelmaa ole ollut.
Sakset auki niin yösija kyllä löytyy, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin, että lähtisin isompaan kaupunkiin bussilla, menisin siellä hostelliin ja kävisin eri museoissa siellä jne., mutta kaverini hermostui siitäkin. Hänestä se olisi loukkaus jne. Tämä tilanteeni on ihan painajaismainen, kun hän näyttää suuttuvan aivan kaikesta mitä sanon tai teen. Hän oli joskus teininäkin hieman samanlainen, mutta sittemmin ei vastaavaa ongelmaa ole ollut.
Ei kai sun nyt aikuisena ihmisenä tarvitse pyytää kaverilta lupaa lähteä? Sen kun pakkaat tavarasi ja häivyt.
Vierailija kirjoitti:
No mitä sä välität sen mielipiteestä, jos kerran temppuilee ja suuttuu joka asiasta? Pakkaa laukku, sano että jutellaan joskus paremmalla tuulella, ja häivy. Ei kai nyt aikuinen ihminen tuollaista peliä viitsi pelata?
Up. Ahdistaa ja harmittaa. Ehkä katson vielä tämän illan ja aamun ja lähden, jos homma ei muutu.
Varaa huone hotellista ja lomaile itseksesi paluulentoon saakka.