Naurattaa kun VW/Skoda/Audi -miehillä koko ajan jotain vikaa autoissaan :D
Itsellä Peugeotissa ei koskaan mitään vialla ja vaikka olisikin niin varaosat halpoja.
Kommentit (18)
No voi mahoton kun hauska juttu. Joku sua hiertää siinä, että jengii ajaa kalliimmilla autoilla kun sä. Et sä muuten tämmöstä alotusta tekis.
Ei mun volkkarissa ainakaan ole. Vai johtuuko se siitä sitten kun olen nainen...
On meillä pösökin ollut. Ei se sen kummosempi ollut, minusta vaan autona rumempi.
Joko noissa VW-romuissa toimii keskuslukitus talvella?
Vierailija kirjoitti:
No voi mahoton kun hauska juttu. Joku sua hiertää siinä, että jengii ajaa kalliimmilla autoilla kun sä. Et sä muuten tämmöstä alotusta tekis.
Ai siitä pitäisi olla oikein kateellinen, kun joltain muulta menee autoon vielä enemmän rahaa hukkaan kuin itseltä? Nyt on vuosi 2017 eikä auto enää ole statussymboli.
Audissa, Mersussa ja bemsussa tuntuu olevan yleinen vika vilkun toimimattomuus. Lapsille sanonkin aina, että onpa jännä kun on varaa kalliiseen autoon, mut vilkkya ei oo varaa korjauttaa tai ostaa autoon. 8-v. kysyikin tänään et ai pitääkö vilkut ostaa erikseen 😂
Noh, uusien katsastustilastojen mukaan Peugeotit nykyään yhtä luotettavia kuin Honda, Mazda jne että aloittajan jutuissa saattaa olla perääkin. Ja ovat kyllä hienon näköisiä nuo 208 ja kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Joko noissa VW-romuissa toimii keskuslukitus talvella?
Toimiihan se kun muistaa rasvata lukkopesät oikein kunnolla ennen pakkasia...
Vierailija kirjoitti:
Audissa, Mersussa ja bemsussa tuntuu olevan yleinen vika vilkun toimimattomuus. Lapsille sanonkin aina, että onpa jännä kun on varaa kalliiseen autoon, mut vilkkya ei oo varaa korjauttaa tai ostaa autoon. 8-v. kysyikin tänään et ai pitääkö vilkut ostaa erikseen 😂
Noissa olen nähnyt joskus vilkkujen olevan oikeasti hajalla :D Takavilkku ei ole toiminut, mutta etuvilkku onkin ollut päällä. Suurin osa toki vain kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi mulla onkin Seat. ;)
Sama! :D
Mulla ei ole ollut yhtään autoa ilman vikoja. Suurin osa autoista uusia leasing-autoja.
Olen istunut Bemarin, Volkkarin, Fordin, Toyotan, Peugeotin, Skodan ja Citroënin ratin takana.
On ollut sähkövikoja, lukkojen jäätymisiä, lasinpesunestesäiliön liitosten murtumisia...
Prototyyppi kirjoitti:
Mulla ei ole ollut yhtään autoa ilman vikoja. Suurin osa autoista uusia leasing-autoja.
Olen istunut Bemarin, Volkkarin, Fordin, Toyotan, Peugeotin, Skodan ja Citroënin ratin takana.
On ollut sähkövikoja, lukkojen jäätymisiä, lasinpesunestesäiliön liitosten murtumisia...
Nyt ei puhuta sun nuoruuden "autoista" 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siitä pitäisi olla oikein kateellinen, kun joltain muulta menee autoon vielä enemmän rahaa hukkaan kuin itseltä? Nyt on vuosi 2017 eikä auto enää ole statussymboli.
No, en tiedä ootko ap, mutta mikä pointti tässä alotuksessa on? Naurattaa kun toisten autot menee rikki? Ei mitään hampaankolossa?
No kylläpä sua tänään naurattaa. Oisko jo kahdeskymmenes ihan samantyylinen provo: "mua naurattaa insert wha'eva :D"
Jos nyt vähän edes yrittäisit, pölvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en tiedä ootko ap, mutta mikä pointti tässä alotuksessa on? Naurattaa kun toisten autot menee rikki? Ei mitään hampaankolossa?
Siis se lähinnä naurattaa kun moni irvailee minun Peugeotista, vaikka niiden oma auto on koko ajan pajalla ja Pösö sen kuin vain toimii :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Nyt ei puhuta sun nuoruuden "autoista" 60-luvulla.
?
Nyt ei auennut. Suurin osa näistä autoista 2000-luvulta. Vanhin leasing-auto hankittu 2002 ja uusin 2016.
Minä olin ihan varma että aloituksen on tehnyt bemari kuski mutta erehdyin..
Jaa. No minun Fabiassa ei ole ollut vielä mitään vikaa. Täytyy pitää tilastotappiona.