Kummilapseni äiti teki minusta ikävän facebook-päivityksen kun en halunnut syödä hänen lapsensa ruuantähteitä
Söimme kaikki annoksemma ja lapselta 11v jäi lautasen reunalle kanaa ja riisiä n. dl verran. Olen monesti valitellut tällä äidille että kuinka olen vähävarainen ja joudun käymään leipäjonossa kun opintotuki ei yksinkertaisesti riitä. Tarjosi minulle "No syö ihmeessä nyo *Oonan jämät, roskiinhan ne muuten menee"
Vaikka olen köyhä, en halua syödä kenenkään kuolaisia ruuantähteitä.
Myöhemmin facebookiin ilmestyi päivitys tyyliin "Nykyään ei sitten osata arvostaa mitään vaikka auttaa yrittäisi" selkeästi viitaten minuun. Tunnistan tämän ihmisen kirjoitustyylin- ja tavat.
Kommentit (34)
No kuka nyt haluaa syödä toisten vanhoja limoja ja siitä pitäisi vielä olla kiitollinen?? Ymmärtäisin jossain Arfikan slummialueilla mutta Suomessa.
Tässä aloituksessa kiteytyy koko av.
Vierailija kirjoitti:
Luepa tuo uudestaan ja mieti vähän. Kerrassaan erikoinen aloitus.
Mitä epäselvää tuossa on?
Kummilapseni äiti = vaikka Sanna
Sannan lapsi ja kummityttöni = Oona
Minä en halunnut syödä kummilapseni Oonan kuolaisia ruuanjämiä ja minusta kirjoitettiin ikävä päivitys facebookiin.
Ap
Voiko faceen kirjoittaa nimettömänä päivityksiä? Kun kerran aloittaja tunnisti ihmisen kirjoitustavat muttei ihmistä itseään.
Ja toisekseen miksi aloittaja loukkaantuu jos ainoastaan rivien välistä on tunnistettavissa kuka on kyseessä, ei varmasti kukaan ulkopuolinen tunnista. Yhdyn alapeukkuja saaneeseen ykköseen, kerrassaan omituinen aloitus.
Vaikka siitä olen samaa mieltä että törkeää ehdotella tuollaista tähteiden syömistä ja valittaa siitä julkisesti.
Aloitus ei ollut mielestäni yhtään omituinen. Toisten jämien syöminen on kuvottavaa.
No ehkä ongelma on vittumainen kaveri/kummilapsen äiti, joka vittuilee facebookissa, ei niinkään se ruoantähteiden tarjoaminen.
Nyt lipsahti tuon nimettömän facebook-päivityksen kohdalla provo oudoille poluille.
Miehelle annan aina ravintolaruuastani, koska järjestään liian isoja. Mutta leikkaan siis pihvistä palan jne, en mitään jämiä. Lasten jämät on ällöttäviä, aikuisten ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloituksessa kiteytyy koko av.
Ei vaan av kiteytyy siinä että mistään ei saa puhua. Kaikki mun aloituksetkin poistuneet heti, kai pitää tehdä vain provoja kun vain ne saavat jäädä.,
Vierailija kirjoitti:
Nyt lipsahti tuon nimettömän facebook-päivityksen kohdalla provo oudoille poluille.
Missä on sanottu mitään nimettömästä fb-päivityksestä?
"myöhemmin Facebookiin ilmestyi". Muutenkin tämän surkean provoilijan tuotokset on tosi tunnistettavia.
Pistän paremmaksi, minun siskoni mielestä minun olisi pitänyt syödä pastan jämät ja samasta lautasesta oli syönyt hetki sitten hänen flunssainen ja kuumeinen lapsensa. Ööh. Ei kiitos?
Hän oli oikeassa siinä ettet osannut arvostaa hänen elettään. Väärässä siinä, ettei MITÄÄN osata arvostaa.
En menisi enää kylään.
Vierailija kirjoitti:
Voiko faceen kirjoittaa nimettömänä päivityksiä? Kun kerran aloittaja tunnisti ihmisen kirjoitustavat muttei ihmistä itseään.
Ja toisekseen miksi aloittaja loukkaantuu jos ainoastaan rivien välistä on tunnistettavissa kuka on kyseessä, ei varmasti kukaan ulkopuolinen tunnista. Yhdyn alapeukkuja saaneeseen ykköseen, kerrassaan omituinen aloitus.
Vaikka siitä olen samaa mieltä että törkeää ehdotella tuollaista tähteiden syömistä ja valittaa siitä julkisesti.
Eiköhän tuo "tunnen kirjoitustyylin" tarkoittanut sitä, että kyseinen tyyppi harrastaa tuollaista epäsuoraa vittuilua.Kyseessä ei siis ollut päivitys, jossa ihmetellään ihmisten kiittämättömyyttä yleisesti, vaan ap tiesi että päivitys tarkoitti häntä.
On kyllä todella omituista "apua" tarjota jotain ruuan röniä, vielä omituisempaa että niistä pitäisi olla kiitollinen 😲 Ei ole olennaista, tietävätkö muut, mistä on kyse, tarkoitus on ollut nimenomaan pahoittaa ap:n mieli.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli oikeassa siinä ettet osannut arvostaa hänen elettään. Väärässä siinä, ettei MITÄÄN osata arvostaa.
En menisi enää kylään.
Vaikea arvostaa noin alentavaa elettä:"Sulla kun ei ole rahaa ruokaan, niin syöt varmaan kiitollisena nämä kuolaiset tähteet".
En kyllä kyläilisi minäkään, ja vähentäisin muutenkin yhteydenpitoa.
Minä suosittelen kaikille Äityliinin herkkukeittoa. Edullista ja hyvää ! Voittaa kyllä kaikki ruuantähteet.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Ap, kommentoi pokkana: "Aijaa, no mitä on tapahtunut? Miten yritit auttaa?"
Tuollaisia ihmisiä on. Nimim. Kiitos käytetyistä alushousuista
Hyvän ruuan ystävä kirjoitti:
Minä suosittelen kaikille Äityliinin herkkukeittoa. Edullista ja hyvää ! Voittaa kyllä kaikki ruuantähteet.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Tämä on hieno idea. Oma apu paras apu !
Luepa tuo uudestaan ja mieti vähän. Kerrassaan erikoinen aloitus.