Mistä GMO pelko johtuu?
Tämän illan dokkarissakin kerrottaan, että vain 40% ihmisistä pitää GMO ruokaa turvallisena. Tiedemiehistä turvallisena sitä pitää reippaasti yli 80%.
Miksi ihmiset ottavat kantaa asioihin mistä eivät selvästi tiedä mitään?
Kommentit (30)
Hörhö niin sitten kai kirjoitti:
Jaa'aa. Olen opiskellut läheltä liippaavaa alaa, vaikka en kuitenkaan erityisesti elintarvikkeisiin suuntautuvaa. Pelko johtunee enemmän siitä että seurauksia ei tunneta, kuin että tiedettäisiin olevan jotain ongelmia. (Ts, ongelmia ei voida myöskään poissulkea)
PS. Jenkeissä GMO on erittäin vahvasti lobattua, joten jos 80 % heidän asiantuntijoistaan pitää sitä turvallisena, en itse vielä alkaisi käyttämään.
Opiskelleena voit varmasti valaista meitäkin niistä ongelmista. Siis jotain sellaista mistä on näyttöä eikä vain heitellä päästä jotain mikä tuntuu sopivan aiheeseen.
Superfoodit kuuluu tähän samaan k*setukseen. Myyvät niitä sotkujaan juuri näillä gmo peloilla ja muilla huuhaa jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Superfoodit kuuluu tähän samaan k*setukseen. Myyvät niitä sotkujaan juuri näillä gmo peloilla ja muilla huuhaa jutuilla.
Naiset ovat hurahtaneet noihin superfoodeihin.
APUA! Ei saa puhkaista mun kuplaa!
Viherfasistit ovat raivoissaan Rikulle ja Tunnalle kun julistavat uskontoa vastaan.
En ole varsinaisesti GMO:ta vastaan, mutta vastustan vahvasti geenien patentointioikeutta.
punavihreitä pitäisi geenimuunnella viisaammiksi.
Suomessa sitä lobbaa myös Riku Rantala