Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako opiskella terveydenhoitajaksi?

Vierailija
25.10.2017 |

Minulla on kesken jääneet terkkaopinnot, joita olen suorittanut siten, että opintoja on jäljellä noin 70/240 opintopisteestä.. Opiskelen myös yliopistossa maisteriksi ja tällä alalla on ihan ok työtilanne. Jokin päätös pitäisi tehdä, että suoritanko nuo terkkaopinnot, koska muuten opiskeluoikeus menee.. Kannattaisiko suorittaa? Työuraa jäljellä vielä ainakin 35 vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki terveydenhoitajat eivät todellakaan työllisty ns. omiin tehtäviinsä, vaan voivat olla vuodeosastolla tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se varmasti suorittaa loppuun, niin ei jää sitten myöhemmin harmittamaan.

Itse opiskelin terkkariksi ja lisäksi toisen ammatin. Terkkarin tai oikeastaan enemmänkin sairaanhoitajan töitä olen tehnyt keikkaluontoisesti silloin tällöin, niin pysyy ammattitaito jotenkin hyppysissä. Muuten työskentelen ihan toisenlaisissa hommissa, josta tykkään kovasti, mutta jos nyt jostain syystä työt joskus loppuisi, niin on sitten mahdollisuus mennä hoitoalalle töihin.

Vierailija
4/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaisin loppuun, jos se vain käytännössä onnistuu taloudellisten yms seikkojen vuoksi. Koko tutkinto on parempi meriitti töitä hakiessa kuin kesken jäänyt ja hoitoalalla riittää varmasti töitä tulevaisuudessakin jos toisen alasi työllisyystilanne muuttuisi.