Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti mut koska synnytyksen hoiti mieskätilö

Vierailija
25.10.2017 |

Voiko tämä olla edes totta? Mies on lapsen syntymästä asti ollu outo ja etäinen, mutta ajattelin sen johtuvan siitä, että kaikki on uutta.

Vauva on nyt reilu puolivuotias ja viimein sain tietää mistä miehen käytös johtuu. Hän siis sanoi, että tuntee mun pettäneen häntä kun vieras mies koski alapäätäni. Mitä helvettiä??

Oon ihan musertunut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on siis rasisti, koska ei ole mies- tai naiskätilöitä vaan henkilöitä.

Vierailija
2/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hiukan epäilyttää ko. miehen tausta.

Tai sitten kyseessä on rasistinen provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla tositarina.

Siinä 0,00000% tapauksessa, että mies olisi toiminut ja sanonut noin, niin tulee ekana mieleen, että mies on pettänyt itse ja yrittää saada eron sinun syyksesi.

Vierailija
4/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, mutta jos on niin onneksi pääsit eroon tuollaisesta aarteesta.

Vierailija
5/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mies on Porvoosta. Tässä on yksi syy lisää miksi porvoolaisen kanssa ei saa lisääntyä..

Vierailija
6/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5, tää oli mun mielestä aika hyvä provoksi kuitenkin.

Vierailija
7/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen provoksi, mutta onhan tietyillä alueilla? oikeasti miehiä, joiden mielestä nainen on pettänyt, jos on tullut raiskatuksi ja että siitä pitää rangaista sitä naista eli uhria.

Vierailija
8/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä jossain murhattukin lääkäri, kun puoliso oli rouvalle vaatinut naislääkäriä, Mutta ei sentään kai meillä voi olla noin sairaita miehiä edes porgåssa.

Vierailija
9/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihan helkkarin outo, jos ajattelee sinun pettävän kätilön kanssa synnytyksen yhteydessä. Mutta onhan näitä idiootteja. Ei munkaan mies mitenkään iloitse, jos vaikka gyneni olisi mies, mutta ei hän nyt sitä pettämiseksi väittäisi.

Vierailija
10/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaan ihan suomalaisia kummatkin, jos oikein ymmärsin vihjailut.

En mäkään kyllä voi ymmärtää miehen ajatuksenjuoksua. On ollut tosi ihana, eikä juurikaan mustasukkainen. Mulla on miespuolisia kavereitakin, jotka eivät ole koskaan olleet ongelma miehelle.

Ap

Vierailija
11/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on madonna/h-oora-syndrooma? Ei tunnista sitä, joten päättelee syyn outoihin ajatuksiinsa olevan mieskätilössä.

(Sori outo kirjoitusasu, automaattisensuuri tunnistaa tietyt sanat eikä julkaise viestiä muuten)

Vierailija
12/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii syytä häippästä?

Vierailija
13/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on hullu, harmi että käytös paljastuu vasta synnytyksen jälkeen. En itse edes uskaltaisi jatkaa suhdetta miehen kanssa joka tuollaista sanoisi. Jaksamisia!

Vierailija
14/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mieskätilö jo yli kolmekymmentävuotta sitten!Sillon ne oli aika harvinaisia!Jos ei oo Porvoosta tää juttu,niin miehesi ajatukset on tosi sairaita!

Vierailija
15/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli vielä huonompi provo.

Vierailija
16/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin totta.

Vierailija
17/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli vielä huonompi provo.

Milloin? Olen seurannut palstaa vuodesta 2005.

Vierailija
18/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tapauksen jossa mies muutti hetkeksi pois yhteisestä kodista kun näki vaimon ilmettään huoneessa jossa oli miehiä. menivät terapiaan ja palasivat yhteen.

mikäli ap on tosissaan kuulostaa lähinnä siltä että mies ei osaa käsitellä tunteita joten etsii vaan jonkun tekosyyn jotta saa selitettyä itselleen oudot tunteet. ora yhteys neuvolaan ja menkää yhdessä sinne niin kätilö voi selittää asian ehkä paremmin tai ohjata eteenpäin oikealle auttajalle.

Vierailija
19/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas typerä miestarina. Ihme touhua.

Vierailija
20/31 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani sattui vähän samanlainen tilanne. Olin läsnä esikoisemme synnytyksessä. Kun näin omin silmin vaimoni hikisenä kakkaavan kätilön käsille ja huutavan kurkku suorana, en voinut saada sitä kuvaa enää mielestäni pois. Kaikki seksuaaliset halut häntä kohtaan katosivat. Otin eron 6kk synnytyksen jälkeen, ei se olisi reilua häntä kohtaankaan olla intohmottomassa suhteessa.

M31