Mies jätti mut koska synnytyksen hoiti mieskätilö
Voiko tämä olla edes totta? Mies on lapsen syntymästä asti ollu outo ja etäinen, mutta ajattelin sen johtuvan siitä, että kaikki on uutta.
Vauva on nyt reilu puolivuotias ja viimein sain tietää mistä miehen käytös johtuu. Hän siis sanoi, että tuntee mun pettäneen häntä kun vieras mies koski alapäätäni. Mitä helvettiä??
Oon ihan musertunut.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Epäilen provoksi, mutta onhan tietyillä alueilla? oikeasti miehiä, joiden mielestä nainen on pettänyt, jos on tullut raiskatuksi ja että siitä pitää rangaista sitä naista eli uhria.
Jos on sellainen valtio, niin on kai niitä miehiäkin sit jokunen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämä olla edes totta?
Ei se voi, eikä ole... 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli vielä huonompi provo.
Milloin? Olen seurannut palstaa vuodesta 2005.
Juu, komppi tälle... huonompaa provoa ei ole nähty...
Vierailija kirjoitti:
Taas typerä miestarina. Ihme touhua.
Harvinaisen vähän miesvihaa uhkuvia aloituksia etusivulla. Tuskin puolta tusinaa.
Onkos Alba+bändärit flunssassa?
Miksi miespuolisten annetaan vapaasti määrätä ja käyttää naisia hyväkseen sairaaloissa? Käsittämätöntä. Rikkoo todellakin perheitä.
Uskon, koska minut eräs sankari jätti aknen puhkeamisen takia. Kaikki on mahdollista näköjään.
Hmmm... Seuraava aloitus voisi olla "Vaimo jätti, kun miespuolinen urologi kosketti vehjettäni."
Niin huono, että tämä ei ansaitisi paheksuvaa kommenttianikaan.
Onko sun mies se sama joka ei halunnut että käytät tamponeja kuukautissuojana?? Sano nyt ihan tosissaan? Vai onko näitä mielisairaita useita täällä maailmassa?
Mun mies jätti mut, kun kampaajani olikin mies. Luulin aluksi että mies ei vain tykännyt uudesta tukastani.
Kai se riippuu niidenkin miesten mielestä, siitä miten se raiskaus tapahtui? Miten nainen puolusti itseään jne.