Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UK X-Factorissa toiseksi tullut suomalainen laulaja vaihtaa levy-yhtiötä

Vierailija
25.10.2017 |

En voi kirjoittaa hänen nimeään tänne, kun se poistetaan.

Kommentit (668)

Vierailija
281/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä Saaraa tässä keskustelussa on solvattu? Voi olla että osa viesteistä on mennyt ohi, kun ihan 24/7 en tätä ole seurannut. Ne viestit mitä olen lueskellut on koskeneet puhtaasti Saaran uraa ja noita "tiedotteita" ja haastatteluja. Saaraa ei ole kukaan solvannut.

Miksi kommentoit keskustelua, mitä et ole seurannut?

Vierailija
282/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äskeinen Saara Aaltoa nimellä solvannut lyhyt ketju poistettiin, mutta tämä pitkä joka, on aivan samaa sisältöä, sai jäädä? Eikö mode osaa lukea?

Missä kohtaa tässä solvataan Saaraa? Uran tekemisistä ja tekemättäjättämisistähän tää keskustelu on.

Toivottavasti lapsesi joutuvat samanlaisen keskustelun kohteeksi, koska viattomiahan nämä Saara-ketjut sinusta ovat.

Miksi toivot muille pahaa?

Miten niin pahaa, ketjuhan on kirjoittajan mielestä viaton? Vai oletko sittenkin sitä mieltä, että täynnä piilovi**uilua, ilkeyksiä, homoseksuaalien mollaamista ym., joita mikään sivistynyt yritys ei julkaisisi sivullaan?

Toivotaan samanlaista kivapuhetta kaikkien Saara-ketjujen tosi asiakeskustelijoiden kohdalle ja heidän perheelleen. Ei se väärin ole. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ihan vilpittömästi toivon, että tuo Warnerin soppari olisi totta ja Saaran uralle tehtäisiin vihdoin jotain. Se edellyttää kyllä Meri-rakkaan siirtämistä sivuun ja ammattimaisen taustatiimin ottamista tilalle! Noiden tiedottaminen on ihan ihmeellistä sekoilua ja huudellaan sopimuksista, joita ei ole edes vielä tehtykään ja hehkutetaan yhteistöitä, joita ei sitten tulekaan. Ja tosiaan taustatiimiin tarvitaan kyllä ne biisintekijätkin.

Täällä oli joskus se keskustelu otsikolla "Sössiikö Meri Saaran uran?" Tässä vaiheessa siihen voi vastata että kyllä sössii. Mutta vielä olisi mahdollista pelastaa jotain!

Vierailija
284/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera arkkivihollinen taas vauhdissa kun ei itse koskaan pärjännyt missään 😁😂. On se. Rankkaa 😃😆.

Vierailija
285/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ylläpito kertoa tarkemmin siitä,millä perustein kommentteja poistetaan tästä ketjusta ja ylipäätään tältä foorumilta?

Mielestäni keskustelupalstojen idea on se, että voidaan käydä keskustelua asioista eri näkökulmista. Ja jos oma näkemys perustuu faktoihin ja ne eivät ole tätä toiseksi uk x-factorissa toiseksi tullutta laulajaa ihannoivia, mutta eivät myöskään mene epäasiallisuuden puolelle-Miksi poistatte kommentteja?

Pitänee kirjoittaa näin: Mielestäni tämän toiseksi tulleen laulajan ura on ollut upeaa seurattavaa. Hän on hyödyntänyt hienosti mahdollisuuden maailmanvalloitukseen. Managerinsa on huolehtinut laadukkaista keikkapaikoista, tyylikkäästä pukeutumisesta ja ei ole nostanut seksuaalista suuntaumistaan liikaa esille. Kaikesta tekemisestä huokuu laati ja ammatillisuus.

Esiintyminen on aitoa ja tunteet piirtyvät upeasti äänen väriin ja koko esitykseen. Simon Cowellin kanssa olisi ollut aivan turhaa jatkaa yhteistyötä. Vähäpätöinen kun on musiikkimaailmassa ja ei tiedä mistään mitään.

Nyt ei poisteta.

Vierailija
286/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera arkkivihollinen taas vauhdissa kun ei itse koskaan pärjännyt missään 😁😂. On se. Rankkaa 😃😆.

Tarkoitatko supermanageria?

Vierailija
287/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen Saaran kommentti mulle jäi mieleen... hän sanoi ettei kaipaa Suomesta mitään muuta kuin koiriaan.

Ei siis kaipaa perhettään, sukuaan, fanejaan eikä kavereitaankaan. Vain koiria.

Vierailija
288/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi media ei selvitä näiden Saaran ilmoittaminen asioiden todenperäisyyttä, sitä ihmettelen. Yleensä tonkivat kaikki asiat pohjamutia myöden.

Ei muuta kuin soittoa Warnerin Suomen toimistoon ja kysymään. Uskomatonta touhua tämä, että vie fanejaan koko ajan ja media peesaa. Ja jos tämä paljastuu taas tekaistuksi sopimukseksi tai tulee taas uusi valhe. Se ura oli siinä ja ei edes itse näytä ymmärtävän, kuinka vaarallisilla vesillä on..

Surullista seurata, kun lahjakas ihminen ei osaa nöyrtyä ja ottaa vastaan neuvoja..

Vierailija
289/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi media ei selvitä näiden Saaran ilmoittaminen asioiden todenperäisyyttä, sitä ihmettelen. Yleensä tonkivat kaikki asiat pohjamutia myöden.

Ei muuta kuin soittoa Warnerin Suomen toimistoon ja kysymään. Uskomatonta touhua tämä, että vie fanejaan koko ajan ja media peesaa. Ja jos tämä paljastuu taas tekaistuksi sopimukseksi tai tulee taas uusi valhe. Se ura oli siinä ja ei edes itse näytä ymmärtävän, kuinka vaarallisilla vesillä on..

Surullista seurata, kun lahjakas ihminen ei osaa nöyrtyä ja ottaa vastaan neuvoja..

Hesarin toimittaja oli soittanut. Warnerilta ei haluttu kommentoida.

Vierailija
290/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara kertoo että hänellä on big music announcement tulossa 8.11

Hänen piti kertoa siitä tänään Lorraine - ohjelmassa mutta unohti

🤔

(Näin kertoo itse ig:ssa)

Vierailija
291/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤔

Äkkiäkö sitä nyt tuollaiset announcementit unohtuu let it snow-peliä pelatessa teeveessä

Priorisointi on tärkeä juttu.

Ehkä brittejä ei kiinnosta Suomen kyläkirkkojen joulukonserttiaikataulu yhdessä Tomi Metsäkedon kanssa.Tai jotain.

Vierailija
292/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤔

Eikös se joku dokkari julkaistu 8.11.?

Vierailija
293/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤔

Erikoista että unohti.

Kertoiko ohjelmassa mitään sopparista Warnerin kanssa?

Vierailija
294/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Big music announcement viittaisi kyllä johonkin muuhun.

Vierailija
295/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

No jospa se Same Sex -biisi julkaistaan vielä tämän vuoden puolella, kun sitä jo lauleskeli siinä The Sunin haastattelussa. Vai mikä se yhteisbiisi Matt Terryn kanssa oli, jos se pitää saada joulumarkkinoille.

Vierailija
296/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

No jospa se Same Sex -biisi julkaistaan vielä tämän vuoden puolella, kun sitä jo lauleskeli siinä The Sunin haastattelussa. Vai mikä se yhteisbiisi Matt Terryn kanssa oli, jos se pitää saada joulumarkkinoille.

Ehkä se on se big announcement. Näinköhän esittävät sen x factorissa?

Vierailija
297/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Mutta täällähän on jo joku suuri tietäjä kertonut ettei Saara esiinny, vaan Matt ja 5am. Eli toinen, jonka joulubiisi ja muutkin biisit floppasivat ja toinen yhtye, joka ei ole saanut aikaiseksi mitään koko vuotena.

Vierailija
298/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitteko siitä että 5amin Kieran Alleyne joka oli Saaran hyvä ystävä ainakin X Factorin aikoihin, erosi tyttöystävästään pari viikkoa ennen kuin tämä synnytti heidän yhteisen lapsensa.

Vierailija
299/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole media-alan ammattilainen, mutta ilman sitäkin olen sitä mieltä, että nyt olisi kiireen vilkkaa järjestettävä virallinen levy-sopimuksen julkistamistilaisuus medialle yhdessä Warnerin edustajan kanssa. Ja Warnerilta ammattitaitoinen manageri huolehtimaan tiedotuksesta ym.

Ilman sitä tämä keskustelu ja spekulointi tulee edelleen jatkumaan näillä palstoilla ja laulajan luotettavuus laskee ja sitä myöten myös suosio.

Ei pitäisi olla vaikea asia, jos sopimus on.

Vierailija
300/668 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤔

Mutta täällähän on jo joku suuri tietäjä kertonut ettei Saara esiinny, vaan Matt ja 5am. Eli toinen, jonka joulubiisi ja muutkin biisit floppasivat ja toinen yhtye, joka ei ole saanut aikaiseksi mitään koko vuotena.

Yhtyeeltä on tullut sinkku.