Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille miehen ulkoinen komeus ei merkitse mitään?

Vierailija
25.10.2017 |

Minua oikeasti kummastuttaa naiset, joiden mielestä hyvännäköiset miehet ovat niitä unelmamiehiä. Hyvännäköiset miehet ovat minusta melkein jopa naismaisia, varsinkin, jos siihen ulkonäköön liittyy vielä tietynlainen tosi huoliteltu ja keikarimainen stailaus jne, silloin minusta miehisyys on täysin poissa. Näin ajattelin jo teinityttönä, kun muut ihailivat Brad Pittiä ym. kauniita poikia.

Otetaan esimerkiksi vaikka Tom Hanks. Hän ei ole millään kriteereillä komea, eikö totta? Oikeastaan suorastaan ruma. Minusta hän on kuitenkin yksi seksikkäimmistä miesnäyttelijöistä Hollywoodissa, vaikkei ikinä niille sexiest man alive listoille taida päästäkään, niille pääsee jotkut siloposkiset kauniit pojut.

Olenko muka ainoa nainen, joille miehen komeus ole yhtään mitään? Vaan se miehisyys, vetovoima ja seksikkyys tulee jostain ihan muusta kuin ulkonäöstä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. Minäkään en arvosta jonkun muun määrittämää komeutta. Minusta komeus lähtee luonteesta.

Vierailija
2/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tom Hanks on "suorastaan ruma", niin johan on taas kovat kriteerit miehen ulkonäölle. Hollywoodin "A-listalla" ei ole yhtään ainutta suorastaan rumaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole. Oma mieheni on kaljuuntuva, lihava rillipää ja minun silmissäni silti maailman ihanin ja seksikkäin mies.

Muutenkaan en tunne yhtäkään naista jolla olisi ulkonäköön tai statukseen liittyviä pinnallisia vaatimuksia. Sellaisia mistä esim. Täällä AV:lla aina jaksetaan valittaa. Kyllä se on korvien väli, mikä miehessä ratkaistaan.

Mainittakoon vielä, että oma mieheni on osatyökykyinen ja itse tienaan huomattavasti enemmän kuin hän. Eli siis se varallisuusteoriakaan ei ole aina validi argumentti.

Vierailija
4/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Itse olen huomannut saman, että komeat, mutta tyhjäpäiset miehet eivät herätä minussa mitään reaktioita. Henkinen yhteyden tunne, kultainen luonne ja ripaus persoonallisuutta saavat minun pöksyni märiksi, ei ulkokuori. Vaikka niinhän sitä sanotaankin, että naisten kiihottuminen tapahtuu pään sisällä.

Miehillä taas en ole huomannut samaa vaan kyllä heistä jokainen toivoisi naisensa olevan kaiken muun hyvän lisäksi myös kaunis. Harmi, heiltä jää monta helmeä huomaamatta...

Vierailija
5/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Itse olen huomannut saman, että komeat, mutta tyhjäpäiset miehet eivät herätä minussa mitään reaktioita. Henkinen yhteyden tunne, kultainen luonne ja ripaus persoonallisuutta saavat minun pöksyni märiksi, ei ulkokuori. Vaikka niinhän sitä sanotaankin, että naisten kiihottuminen tapahtuu pään sisällä.

Miehillä taas en ole huomannut samaa vaan kyllä heistä jokainen toivoisi naisensa olevan kaiken muun hyvän lisäksi myös kaunis. Harmi, heiltä jää monta helmeä huomaamatta...

No en sanoisi noinkaan. Kauneus on katsojan silmissä miehelläkin.

Vierailija
6/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin sanoisi, että minulle ei ole naisen ulkonäöllä mitään merkitystä. Esimerkiksi Merryl Streep kelpaisi.

Sitten kun lyhyt ja hintelä, mutta olutvatsainen, viivakooditukkainen ja vahvoilla laseilla, sekä viiksillä varustettu mies alkaa kelvata, ollaan asian ytimessä.

Vierailija
7/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että tulin vetäneeksi Tom Hanksin tähän. En halunnut mainita ketään suomalaistakaan, mutta tarkemmin ottaen, miksi mainitsin ylipäätään ketään?

Pyydän, että unohdetaan nyt Tom Hanks. Mutta muuten jäädään keskustelemaan aiheesta. Ap

Vierailija
8/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman komea kirjoitti:

Vähän kuin sanoisi, että minulle ei ole naisen ulkonäöllä mitään merkitystä. Esimerkiksi Merryl Streep kelpaisi.

Sitten kun lyhyt ja hintelä, mutta olutvatsainen, viivakooditukkainen ja vahvoilla laseilla, sekä viiksillä varustettu mies alkaa kelvata, ollaan asian ytimessä.

No eikö tuo yksi vastaaja kerro lihavasta, kaljuuntuvasta rillipäämiehestään? Onko jo tarpeeksi ytimessä?

Vierailija
9/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi mennä takaisin katsomaan Kaunotarta ja Hirviötä: "True beauty is found within".

Vierailija
10/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan erilaisia. Mulle taas oikeastaan muulla ei ole väliä paitsi juurikin miehen ulkonäöllä. En ikinä voisi olla miehen kanssa joka ei miellytä silmääni. Mielummin komea ja kusipää kuin ruma ja ihana luonne.

Vierailija
11/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa viivakooditukka? Siis sitä, että hiuslaatu on suora ja tikkuinen (mutta hiuksia on paljon ns teräsharjatyyppiseesti) vai sitä, että kalju paistaa yksittäisten hiusten välistä kuin valkoinen viivakoodissa?

Mun miehellä oli tavatessamme paha akne, yli sentin paksuiset kekkosmalliset pullonpohjasilmälasit ja äidin leikkaama tukka, mutta tykkäsin jostain, mitä se sanoi. On se mun mielestä silti on ok näköinen mies, varsinkin kun hiusmalli on sittemmin vaihtunut vähän modernimmiksi.

Vierailija
12/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en sanoisi noinkaan. Kauneus on katsojan silmissä miehelläkin.

Niin, "kauneus on katsojan silmässä" eli kaunis pitää olla, joskin ne kauneusihanteet voivat vaihdella suurestikin miesten kesken. Itse olen viehättynyt myös omaan silmääni "rumista" miehistä jonkun luonteen tai persoonan erityislaatuisen piirteen vuoksi. No, pidän tätä ominaisuutta vain hyvänä asiana, onpahan enemmän valinnanvaraa kun ulkokuori ei rajaa pois osaa ehdokkaista. :)

Vierailija
13/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että pitää olla komea mies, kun en ole koskaan pitänyt itseäni kaunottarena.  Kaikki miesystäväni ja aviomies ovat kuitenkin olleet ns. keskivertoa komeampia, mutta myös erittäin fiksuja ja mukavia. He ovat tulleet juttelemaan, ja siitä se on sitten lähtenyt. Ne niin ei komeat eivät ole tulleet tekemään tuttavuutta. 

Vierailija
14/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin otan tavallisen miehen jolla on hyvä luonne kuin komean ja tyhmän.

Vanhuksena siitä komeasta miehestä ei ole seuraa.

Vierailija
15/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekin vaatimattoman näköinen tai siis pukeudun ihan hyvin mutta piirteet huonot ja silti pidän itseäni hyvänä tyyppinä, olen asennoitunut miehiin samoin.

Eräs suhteeni oli mielestäni sairaan hyvännäköinen ja muutenkin karismaattinen tapaus niin tunsin itseni aika epävarmaksi, vaikka vastapuoli ei antanut siihen aihetta. Suhde kaatui siihen, että oli kaukosuhde.

Vierailija
16/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään komeita miehiä. Persoonallisen näköiset miehet ovat enemmän minun makuuni. Pituudella tai painolla ei ole merkitystä. Enemmän arvostan siisteyttä ja pukeutumista ulkonäköä arvostellessa.

Vierailija
17/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen itsekin vaatimattoman näköinen tai siis pukeudun ihan hyvin mutta piirteet huonot ja silti pidän itseäni hyvänä tyyppinä, olen asennoitunut miehiin samoin.

Eräs suhteeni oli mielestäni sairaan hyvännäköinen ja muutenkin karismaattinen tapaus niin tunsin itseni aika epävarmaksi, vaikka vastapuoli ei antanut siihen aihetta. Suhde kaatui siihen, että oli kaukosuhde.

Samoin. Tunsin oloni epävarmaksi ja ajattelin muiden miettivän miten noin komealla miehellä on tuon näköinen vaimo. Ja vielä kun kaikki aina mainitsivat kuinka mukava ja komea mies minulla on. 

Nyt on vanhemmuutta tullut itsevarmuutta enkä enää ajattele noin. 

Vierailija
18/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän ns. rumankomeita ja kirveellä veistettyjä miehiä miellyttävämpinä kuin siloposkisia kiiltokuvapoikia, mutta enpä silti menisi väittämään ettei ulkonäöllä ole väliä ja huolisin minkänäköisen tyypin tahansa kunhan sillä on kultainen sydän. Juuri tämänhetkinen Hollywood-komeus ei ole maailman ainoa käsite komeudelle muiden ollessa sitten rumia.

Vierailija
19/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mulla oli enemmän kriteerejä miehelle, pituus, atleettisuus ja toki silmää miellyttävä ulkonäkö. Yli 20v menty silti tasajalkaa miehen kanssa joka on kyllä pitkä mutta vatsakas eikä komea mutta muuten täydellinen.

Toki silmä lepää komeissa miehissä edelleenkin ja joskus miettii miten ihanaa olisi nauttia oman kumppanin ulkonäöstä mutta sitten pinnallisuus taas unohtuu.

Vierailija
20/28 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Tom Hanks kyllä todella ruma. Onko Tomi Metsäketo sitten sellainen komea mies, josta puhut? Otsikon nähdessäni luulin, että puhuisit jollakin tavoin poikkeavista, suorastaan epämuodostuneista mieskasvoista ja kyttyräselistä, jotka saa kultaisella sydämellä ja itsevarmalla olemuksella näyttämään Elämäsi Mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme