Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitun selluliitti!!!!

Vierailija
10.07.2008 |

Yäk, yäk, yäk, mä inhoon mun muhkuraisia reisiäni. Painoa on 63 kg ja pituutta 169, eli ylipainoa ei ole mutta tuota oksettavaa selluliittia on vaika muille jakaa. Lapsen saannin jälkeen sen määrä on varmaan tuplaantunut... Ja siitä kun ei pääse sitten millään eroon.

Syyskuussa lähdetään etelään ja en todellakaan kehtaa olla missään bikieissä rannalla. Ostinkin tänään Lindexistä sellaiset kunnon lahkeelliset uimasortsit, vittu säälittävää...:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vedenjuontia ja juoksua, sillä reiden muhkurat tasoittuvat aika äkkiä siedettäviksi (eli ei näy kuin puristaessa)

-kokemusta on-

-ja ikääkin :-)

Vierailija
2/3 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kaikkialla sanotaan, ettei siihen mikään tepsi. Mutta täytyy vaan sinnikkäästi ruveta pinkomaan tuolla pururadalla. Ja juomaan vettä.

Ja anteeksi ruma kielenkäyttöni, mutta kun menee vaan totaalisesti hermo noihin muhkuroihin.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaharjaus päivittäin, ja rasvaus. Ei tarvitse mitään selluliittivoiteita, ihan tavallinen rasva auttaa. Itse ostin kookosöljyä mitä voi siis käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Hiilihydraattien tarkkailun sanotaan myös auttavan, jätä nyt ainaskin valkoiset jauhot, peruna ja sokeri vähemmälle. Limujen ja kahvin juonnin sanotaan myös vaikuttavan. Siis mahd. puhdasta ravintoa, reilusti öljyä sisäisesti ja ulkoisesti ja vetta sen pari litraa päivässä.

Tsemppiä. Täällä kanssa selluliitiin karistus kuuri alkamassa. Ruskettuneessa ihossa selluliittikaan ei näytä niin pahalta, eli itseruskettavaa vaan kehiin ennen lomaa. Ja siellä lomalla nyt varmaan on pahempiakin muhkurareisiä. Eikä siinä ole mitään hävettävää..