Asioita, joita "kaikki" tekevät mutta sinä et?
Mikä on sellainen asia, jota "kaikki" (muka) tekee, mutta sinä et?
Oma: Kun käsitellään yleisiä valkoisia valheita, olen törmännyt useamman kerran siihen ajatukseen, että kaikki tekisivät näin: Kun on sovittu tapaaminen ja kaveri soittelee, että missä oikein viivyt, niin vaikka olisit vielä sängyssä, valehtelet että olet jo matkalla tai että menee vain 5 min. Itse en koskaan anna olettaa, että aikaa menee vähemmän kuin menee, koska en halua aiheuttaa pettymystä, kun meneekin vielä kauemmin.
Kumotkaa lisää myyttejä asioista, joita "kaikki tekee".
Kommentit (49)
juo alkoholia, itse en ole maistanut edes (paitsi rippijuhlissa aikanaan ehtoollisviinissä) enkä usko että tulen maistamaankaan
Käyvät viihteellä, baareissa. Minä, kotihiiri, en käy.
Tykkäävät tutustua uusiin ihmisiin.
Juovat kahvia ja hankkivat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäävät tutustua uusiin ihmisiin.
...Minua ei siis haittaa ohimennen tavata uusia ihmisiä ja jutellakin muuten vain, mutta en halua luoda uusia ihmissuhteita, aktiivisesti hankkia uusia tuttavuuksia jne. Jotenkin se ajatus tulevaisuudesta tuo stressiä siihen tilanteeseen ja myös koen, että elämässäni on ihmissuhteita riittävästi muutenkin.
Harrastavat seksiä. Ei kiinnosta yhtään.
En aio erota ja hankkia ankkurilasta jonkun puolirandomin tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastavat seksiä. Ei kiinnosta yhtään.
Mua taas kiinnostais, mutta en saa :(
Kilttimies
Hankkivat lapsia. Ehdottomasti. En tiedä yhtäkään ikäistäni kenellä ei olisi lapsi/lapsia. En ymmärrä tuota enkä tule koskaan ymmärtämään. Mikähän vika mussa on? Siksi en kuitenkaan aio lapsia hankkia koska "muillakin on". Toi on musta surkein syy tehdä jotain, "koska muutkin tekee." Mä pysyn mielummin kummajaisena ja ikuisesti lapsellisena lapsettomana. N28
Urheilevat muodikkaasti, jotta siitä voi töissä kertoa muille.
(Kaikki) muut syövät Venlafaxiinia - minä en.
Vierailija kirjoitti:
(Kaikki) muut syövät Venlafaxiinia - minä en.
Tämä!
Tykkää kebabista (minä siis en tykkää).