Asioita, joita "kaikki" tekevät mutta sinä et?
Mikä on sellainen asia, jota "kaikki" (muka) tekee, mutta sinä et?
Oma: Kun käsitellään yleisiä valkoisia valheita, olen törmännyt useamman kerran siihen ajatukseen, että kaikki tekisivät näin: Kun on sovittu tapaaminen ja kaveri soittelee, että missä oikein viivyt, niin vaikka olisit vielä sängyssä, valehtelet että olet jo matkalla tai että menee vain 5 min. Itse en koskaan anna olettaa, että aikaa menee vähemmän kuin menee, koska en halua aiheuttaa pettymystä, kun meneekin vielä kauemmin.
Kumotkaa lisää myyttejä asioista, joita "kaikki tekee".
Kommentit (49)
Matkustavat ulkomaille, tykkäävät yhteisöllisyydestä, tutustuvat mielellään uusiin ihmisiin, etenevät urallaan, etsivät koko ajan parisuhdetta (jos edellinen päättyy).
Elävät täysillä.
(Okei, en tiedä tekeekö ihmiset näin, mutta kun siitä täysillä elämisestä puhutaan niin paljon ja somessa jaellaan kaikenlaisia hetkeentarttumismeemejä, niin tulee sellainen käsitys, että kuulun tylsine elämineni selkeään vähemmistöön.)
Tykkäävät puuhastella viikonloppuisin jotain. Mua ei kiinnosta, paras viikonloppu on semmoinen kun ei tarvitse tehdä yhtään mitään tai varsinkaan tavata ketään. Rasitun ihmisten näkemisestä enkä muutenkaan kaipaa suuria virikkeitä elämääni.
Pitävät eläimistä, koirista ja kissoista!
Seurustelevat
Kuuluvat Facebookkiin
Tykkäävät lemmikkieläimistä
Ovat lapsettomia yliopistossa
Katsovat televisiota
Poistuvat viikonloppuisin kotoaan
Syövät pizzaa, minä en. Hyi hitto mille ne haisee yök!