Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö naiset huomaa miestensä pettävän?

YstäviäVaan...
24.10.2017 |

Sen olen havainnut, että pääsääntöisesti miehet eivät eroa vaimoistaan edes seksittömissä ja riitaisissa liitoissa, koska saavat seksiä ja lohtua helposti muiltakin naisilta ja samalla pääsevät kodin- ja lastenhoidossa helpommalla, kun vaimot hoitavat suurimman osan vastuista ja paimentavat lisäksi miehiään hoitamaan edes osan huolehdittavista asioista kaupoissa käynnistä, vaatehankinnoista ja -huollosta, tarhassa, koulussa ja harrastuksissa.

Miksi naiset eivät eroa pettäjämiehistään? Vaimothan osaavat pitää koko arjen hyppysissään ja pikemminkin pääsisivät helpommalla eron jälkeen joko niin että mies hoitaa lapsia puoliksi tai niin, että äiti hoitaa edelleen käytännössä kaiken ja lapset olisivat isällään vain esim viikonloppuisin. Eivätkö naiset tajua miestensä pettävän? Jos tajuavat, mutta eivät välitä, niin hehän laiminlyövät silloin itseään? Pelkäävätkö he erota? Ja miksi? Jos he epäilevät miehensä olleen uskoton, eivätkö he saa asiaa selville kysymällä suoria kysymyksiä tai muutoin? Vai onko parempi luottaa vaan eikä leimaantua ns ikäväksi mustasukkaiseksi kyyläksi, vaikka epäilykset olisivat koko ajan mielessä?

Kommentit (277)

Vierailija
141/277 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: jos ei ole ollut seksiä vaimon kanssa 3kk, 30% pettää. Jos ei puoleen vuoteen, puolet pettää. Jos ei vuoteen, jokainen mies pettää. Ja silti miehet yrittää vongata seksiä vaimoltaan, jos ylipäänsä yrittävät pysyä avioliitossa. Jos vonkauskin loppuu, miehellä on jo avioeropaperit valmiina odottamassa.

Naisilla varmaan vähän pidempi sietokyky.

Nainen: veikkaan samoja lukuja, perusteena se, että parisuhteessa oleva on lähtökohtaisesti kiinnostunut kumppanuudesta, hellyydestä, romantiikasta, seksistä jne. Jos jokin/useampi näistä puuttuu parisuhteesta, alttius niiden etsimiseen muualta kasvaa (ellei totu tilanteeseen tai päätä parisuhdetta). Sietokyky lienee yksilöllinen.

Vierailija
142/277 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: jos ei ole ollut seksiä vaimon kanssa 3kk, 30% pettää. Jos ei puoleen vuoteen, puolet pettää. Jos ei vuoteen, jokainen mies pettää. Ja silti miehet yrittää vongata seksiä vaimoltaan, jos ylipäänsä yrittävät pysyä avioliitossa. Jos vonkauskin loppuu, miehellä on jo avioeropaperit valmiina odottamassa.

Naisilla varmaan vähän pidempi sietokyky.

Niinhän sinä luulet, että naisilla on pidempi sietokyky, mutta mikä onkaan totuus? Ei ole pitkäkään aika kun minua houkuteltiin jatkoille clubilta, eikä poikaystävän viestiin/soittoyrityksiin haluttu vastata jonkun riidan takia. En lähtenyt draamaan mukaan. Naiset salaavat ja kieltävät pettämisen eivätkä retostele aiheella kuten tässäkin ketjussa huomataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/277 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suhteessa ei tarvitse olla mitään seliteltävää vikaa, että jotkut pettävät. Nuo edelliset viestit saavat asian kuulostamaan siltä, että pettämisen taustalla olisi pelkästään seksin tai läheisyyden puute ja tarve hakea sitä muualta. 

Osa on ihan joka tilanteessa pettäjiä, vaikka olisivat saaneet aamulla "seksiä ja aamiaisen vuoteeseen", vaikka olisivatkin hyvässä parisuhteessa, kyse ei ole puolisosta, vaan itsekkyydestä useimmiten.

Vierailija
144/277 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Niin kauan kuin olen mieheni kanssa onnellinen, en näe pienintäkään syytä pohtia asiaa. Vähän sama kuin Nalle Puhin episodi, jossa joku miettii, että mitä jos puu kaatuu ja saa vastaukseksi, että entä jos ei kaadu. Voihan se mies lakata muutenkin rakastamasta minua koska tahansa. Tai kuolla. Mitä tahansa voi tapahtua.

Vierailija
145/277 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä niin pitkään, että ei osaa ajatella elämää ilman toista. Mitään varmoja todisteita pettämisestä ei ole viime vuosilta, nuorena molemmat ehti pettää ja erottiin ja palattiin yhteen.

Tämä on vähän niitä suhteita, ei osata olla yhdessä, mutta ei ilmankaan. Nyt on myös lapset, koti, asuntolaina, yhteiset ystävät ja yhdessä jaettu nuoruus.

En missään nimessä halua mitään uusperhesäätöä. En halua uutta anoppia, kun tuskin pääsisin nykyisestä eroon. En halua muuttaa pieneen asuntoon. En halua olla jouluna ilman lapsia.

Olen käyttänyt niin paljon aikaa ja energiaa tämän perheen rakentamiseen, että en halua hajottaa tätä. Välillä haluaisin vaan olla ihan rauhassa.

Vierailija
146/277 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen ketju kun moni täällä yrittää vakuttaa pettämisen miltei kuuluvan suhteeseen ja että vika on siinä toisessa puoliskossa, eikä pettäjässä.

Kunhan pettäjä on onnellinen vai?

Vierailija
147/277 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ketju kun moni täällä yrittää vakuttaa pettämisen miltei kuuluvan suhteeseen ja että vika on siinä toisessa puoliskossa, eikä pettäjässä.

Kunhan pettäjä on onnellinen vai?

Tässä ketjussa puhutaan pettämisestä, koska sitä tapahtuu. Tabut, vaikeneminen ja moralisointi eivät muuta asiaa.

Vierailija
148/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niin pidä seksistä eikä sitä onneksi miehenikään enää juuri pyydä. Kasvatetaan lapsiamme kuitenkin perheenä, ja meillä on hyvä olla. Se riittää ainakin minulle ja myös miehellenikin, koska ei kumpikaan ole eroon viitannut keskusteluissamme. Surullisia ovat vaan nämä pettämistarinat. Voivatko olla tottakaan?

Vierailija
149/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut varatuilta paljon yhteydenottoja deittisivustolla seksi mielessä. Ei ne miehet pettäisi, jos saisivat sitä seksiä kotonaan. Monet kuitenkin tuntuvat muuten pitävän vaimoistaan eivätkä halua erota, mutta ihan vaan seksin takia pettävät. 

Vierailija
150/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin niin hullua että usein vaimo on ainut joka ei tiedä. Mistäs tuota voisi osata epäilläkään kun usein sivusuhde vain piristää avioliittoakin. Harvemmin miehet sivusuhteella hakevat muuta kuin jännitystä/vaihtelua. Ei mitään vakavia tarkoitusperiä.

Sellaista miesvihaa taas. Vaikka naiset pettävät ihan yhtä paljon.

Vierailija
151/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän onkin niin hullua että usein vaimo on ainut joka ei tiedä. Mistäs tuota voisi osata epäilläkään kun usein sivusuhde vain piristää avioliittoakin. Harvemmin miehet sivusuhteella hakevat muuta kuin jännitystä/vaihtelua. Ei mitään vakavia tarkoitusperiä.

Eivät petä naiset yhtä paljon. Käyppä katsomassa suomi24-sivustolla kuinka monta varattua miestä ja naista etsii seksiseuraa. Pikkasen on suuri ero miesten ja naisten välillä.

Vierailija
152/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pettäjät voisi haudata kuumassa autiomaassa hiekkaan niin, että vain pää on näkyvissä.

Lucky Lukesta opin version, jossa päähän kipataan hunajaa ja päästetään muurahaiset irti.

ROUSKIS, ROUSKIS, ROUSKIS.

Näistä pettävien miesten vaimojen viesteistä päätellen kärsijöitä on pettäjämiehet. Nainen tehnyt taktisen siirron menemällä naimisiin varakkaan miehen kanssa. Rakkautta ei siis ole naisen puolelta koskaan ollutkaan. Eihän tällaisessa tapauksessa sen miehen pettämiset hetkauta tuon taivaallista. Pääasia että suht ylellinen elämä jatkuu ja mies toivottavasti mahdollisimman paljon pois kotoa töissä, harrastuksissa, jonkun muun naisen luona jne. Sitten voi hakea itselleen omaa kivaa muualta kun tarve vaatii. Miten tuollainen tilanne voisi olla naiselle jotenkin huono? Mies varakas eikä mikään komistus vaan yleensä näissä tilanteissa vaimoaan vaatimattomamman näköinen ja vanhempi ja nainen miehelle on vaan ns. edustusvaimo eli nuorempi ja kaunis. Nainenhan tuossa voittaa 6-0.

Vierailija
153/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät petä naiset yhtä paljon. Käyppä katsomassa suomi24-sivustolla kuinka monta varattua miestä ja naista etsii seksiseuraa. Pikkasen on suuri ero miesten ja naisten välillä.

Oon nainen ja sekä itse että monet kaverini pettäneet monia kertoja useiden miesten kanssa. Kertaakaan kukaan ei ole silti seksiseuraa mistään netistä hakenut, koska sitä saa helposti työkavereilta, muilta tutuilta ja tanssilattialta. En kirjoittanut tätä pettämisen puolustamiseksi, se on väärin ja minunkin omaa heikkouttani miehiin ja seksiin. Kirjoitin tämän vain siksi, että sinäkin ymmärtäisit, että me naiset petetään siinä missä miehetkin. Meille se on jopa helpompaa, koska ei tarvitse paljoa flirttailla, kun jo seuralaisia on jonossa - varattuja miehiä tietysti suurin osa, koska meille varatuille naisillekin riittää vain hyvä seksi ja mieluiten tutun kumppanin kanssa.

Tuskin edes sinkkunaiset hakevat runsastakin seksiseuraansa mistään yleiseltä palstalta, lähinnä nettisovelluksista, joissa tiedot vain muiden seuraa hakevien nähtävillä.

Vierailija
154/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan pettää? Koska pettäjillä on huono itsetunto, jota yrittävät kohentaa saamalla huomiota muilta arvottomin keinoin.

Miksi pettäjä ei eroa puolisostaan? Koska pettäjällä on seikkailuistaan huolimatta edelleen huono itsetunto eikä usko kuitenkaan pärjäävänsä sinkkuna tai löytävänsä koskaan aitoa rakkautta, jossa ei enää tarvitsisi pettää.

Jos pettäjä saisi itsetuntonsa kuntoon, hän uskaltaisi ensin erota huonosta suhteestaan ja sitten hän uskaltaisi rakastua oikeasti niin, ettei hänellä olisi enää tarvetta pelaamiseen ja pettämiseen.

Voisiko kukaan pettävä mies tai nainen myöntää heillä olevan ennenkaikkea huono itsetunto? Tai voisiko kukaan, joka haluaa mutta ei uskalla erota, myöntää hänellä olevan ennenkaikkea huono itsetunto?

Sepä se.

Kuule kun ei se ole noin yksinkertaista. Puoliso saattaakin olla lasten tultua ihan erilainen kuin kuvittelit. Pikkulapsiarki ei kaikilta mukavuudenhaluisilta suju. Tällaisissa olosuhteissa molempien tyytymättömyys helposti kasvaa. Lasten takia monet yrittävät kaikkensa, venyä niin pitkään liitossa hammasta purren kuin suinkin pystyvät. Enpä menisi ketään tuohon tapaan lokeroimaan saati tuomitsemaan.

Vierailija
155/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen ja sekä itse että monet kaverini pettäneet monia kertoja useiden miesten kanssa. Kertaakaan kukaan ei ole silti seksiseuraa mistään netistä hakenut, koska sitä saa helposti työkavereilta, muilta tutuilta ja tanssilattialta. En kirjoittanut tätä pettämisen puolustamiseksi, se on väärin ja minunkin omaa heikkouttani miehiin ja seksiin. Kirjoitin tämän vain siksi, että sinäkin ymmärtäisit, että me naiset petetään siinä missä miehetkin. Meille se on jopa helpompaa, koska ei tarvitse paljoa flirttailla, kun jo seuralaisia on jonossa - varattuja miehiä tietysti suurin osa, koska meille varatuille naisillekin riittää vain hyvä seksi ja mieluiten tutun kumppanin kanssa.

Tuskin edes sinkkunaiset hakevat runsastakin seksiseuraansa mistään yleiseltä palstalta, lähinnä nettisovelluksista, joissa tiedot vain muiden seuraa hakevien nähtävillä.

Minä taas naisena olen nimenomaan etsinyt seksiseuraa netistä, koska en missään tapauksessa haluaisi sotkeentua työkavereihin ja tuttuihin. Olen erittäin tarkka ettei kukaan tuttu saa vihiä puuhistani. 

Vierailija
156/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Niin kauan kuin olen mieheni kanssa onnellinen, en näe pienintäkään syytä pohtia asiaa. Vähän sama kuin Nalle Puhin episodi, jossa joku miettii, että mitä jos puu kaatuu ja saa vastaukseksi, että entä jos ei kaadu. Voihan se mies lakata muutenkin rakastamasta minua koska tahansa. Tai kuolla. Mitä tahansa voi tapahtua.

Sama.

En ole mustasukkainen vaikka tiedän mieheni miellyttävän moniakin naisia erityisesti työympyröissään. Toimisto on vielä ulkomailla joten voisi hyvin pitää sivusuhdetta ainakin 5pv/kk. Kakkosnaisena olisin onneni kukkuloilla jos saisin miesystävän leikkimään kotia noin pitkäksi aikaa!

Mutta mitä ei tiedä eikä näy kotona se ei häiritse:) Meidän parisuhde on onnellinen, seksiä ja läheisyyttä on riittävästi.

Vierailija
157/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi tiivisti hyvin miksi minusta tuli MGTOW-mies. Eli kohtelen vaimoani ja naisystävieni, siten kuin he ansaitsevat.

Vierailija
158/277 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tuo MGTOW oikein tarkoittaa? Ja siis miten kohtelet vaimoasi ja naisystäviäsi?

Vierailija
159/277 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti oon huomannut viestittelyn ja kun joskus kauppareissulla on jäänyt puhumaan pitkäksi aikaa ulos. Ei varmasti kavereidensa kanssa juttele pitkään vesisateessa. Mä katsoin ikkunasta ja tajusin kaikkien pienten yksittäisten sattumien summan. Mä en silti eroa hae, vaan pistin miehen kärsimään seksittä. Tuo rahaa taloon ja tekee kotityöt, hoitaa lastamme nyt hetken kotona mun juuri palattua töihin. En enää rakasta yhtään koko miestä vaan laitan vaan maksamaan teoistaan niin kauan kuin jaksaa. Nyt hänen jaksamisensa alkaa olla jo vähissä ja pyytää välillä aina eroa, mutta mä esitän kuin kaikki ois hyvin. Ei oo vielä maksanut tarpeeks.

Miten ajattelit, että rankaiset miestäsi kun et anna? Sillähän on toinen nainen, ei se sulta seksiä tarvi 😀

Vierailija
160/277 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikallakin useampia miehiä, joilla on suhde toiseen. Osa suhteista kestänyt vuosia. Ja kaikki töissä kyllä tietävät, mutta vaimot ilm. ei.

Kyllä siinä miettii, että sääliksi käy näitä vaimoja, jotka siinä sivussa saavat lapsia näille miehille.

Miehet vaan eivät uskalla jättää perhettä, vaikka tunteet ovat ihan muualla.