Siis aivan helvetin huono kokemus Prismassa tänään
Siellä ei ollut sitä leipää mitä halusin niin jouduin sitten ottamaan jotain muuta ☹️
Kommentit (30)
Kävin tänään Lidlissä JA SIELLÄ EI OLLUT BARESAN HUMMUSTA HYLLYSSÄ!!! 😱 Ja sinne kestää 5 minuuttia kävellä!!!
Semmoista se on. K-citymarketissa oli tänään mukavaa. Oli nimitäin silmänruokaa. Oikein nätti jos (miehestä) voi sanoa kassahenkilö oli kassalla. Semmoinen tummahiuksinen poju. En tiedä mitä tapahtui mutta tuli hyvä olo hänestä. Olen vielä lesbo... että sinänsä outoa tämmöinen. Vieläkin kehossa menee sellaisia feel good viboja. Damnnn.....
Söisit suklaa tai marsipaanikakkua jos leipä on loppu. Niin mekin. Terveisin: Gunilla Alexandra Katharina Johanna Maria von Silfverräv
Onhan se huono kokemus jos joutuu ottamaan kaupassa. Siinä saa vartijan kimppuunsa.
Ihan iltalehtikamaa. Nyt vaan pikainen soitto sinne ja saat koko kansan tuen taaksesi. Kyllä se siitä.
Soitithan Iltalehteen? Tällaisissa tilanteissa pitää aina muistaa soittaa!!!
Mä olen kokenut saman, ja aika syvällehän sitä sukellettiin sen jälkeen, mutta täällä ollaan vielä, sinnillä. Päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloitko itkeä?
Itkupotkuraivarit vedin lattialla.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitko itkeä?
Itkupotkuraivarit vedin lattialla.
t. AP
Olet kokenut suuren vääryyden. Kyseinen Prisma on toiminut väärin sinun kohdallasi ja sen kuuluisi olla korvausvelvollinen sinulle. Suosittelen myös, kuten moni muukin tässä ketjussa, että otat yhteyttä Iltalehteen. Siten asiat yleensä selviävät helpoimmin.
Mitä sieltä Prismasta nyt yleensä löytäiskään? Suosin citymarkettia.