Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on perseestä

Vierailija
24.10.2017 |

Työpaikka on kamala, eivätkä muut työpaikat ole sen parempia. Mikään työ ei ole merkittävää. Kaikki työt vain tuhoavat maapalloa.

En pidä puolisostani. Hän on vain kätevä kotiapulainen ja kuuntelun teeskentelijä. Hänen asiansa eivät kiinnosta minua, enkä itsekään kuuntele häntä oikeasti. Seksiä en halua. Se on ikävystyttävää.

En tunne lämpöä enkä mielihyvää, kun minuun kosketaan, tai kun kosken muita, halaan jotkuta tai silitän lemmikkiä. Miksi ihmiset halailevat puolituttuja? Teennäistä, lämpimän ihmisen näyttelemistä.

Ystävät ovat turhia. Eivät he ole kiinnostuneita asioistani. Minua ei kiinnosta heidän asiansa. Miksi rasittaisin itseäni pettymällä jälleen heidän seuraansa?

Harrastukset ovat vain keino tappaa aikaa ennen kuolemaa. Miten jotkut jaksavat valehdella itselleen, että niillä olisi mitään merkitystä kellekään? Että ketään kiinnostaisi?

Matkustelu on epäeettistä ja epäekologista itsensä korostamista. Se ei ole koskaan avartanut mieltäni, vaikka olen nähnyt miltei jokaisen mantereen. Varaa olisi mennä maailmanympärysmatkalle, mutta miksi tekisin sellaista.

Ehkä kohtaamme huomenna, halaamme, ja selität innoissasi työstäsi, perheestäsi, ystävistäsi, harrastuksistasi tai matkoistasi. Hauskoista kommelluksistasi. Luulet, että kuuntelen. Luulet, että minua kiinnostaa.

Tiedä, että mielestäni kaikki on perseestä.

Etenkin sinä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana päivänpaiste!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihaat oikeasti elämääsi sitten olet varmaan valmis kuolemaan itsellesi, eli himoillesi ja haluillesi, ottamaan ristisi ja seuraamaan Jeesusta Kristusta?

Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.

Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon?

Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.

Matteus 16:24‭-‬27

Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään.

Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva.

Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä.

Johannes 12:25‭-‬26

Vierailija
4/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava tulla uskoon. Välillä olen yrittänytkin, koska se toisi merkitystä elämään. Sitä ei kuitenkaan voi vaan alkaa uskovaiseksi. Siitä tulee pelkkää näytelmää. Hyvä ehdotus silti.

Osa meistä on huonoa kylvömaata.

ap

Vierailija
5/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee masennustesti

Vierailija
6/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla menossa oikein oppikirjan mukainen masennus.

Vierailija
7/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla menossa oikein oppikirjan mukainen masennus.

Masennus on nykypäivän hysteria. Ehkä olen vain ikävä ihminen.

ap

Vierailija
8/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska millään tekemällämme ei lopulta tässä maailmankaikkeudessa ole niin paljon väliä, tee mitä tuntuu.

Älä ahdistu saasteista, älä ahdistu ylikansoituksesta, älä edes Sipilän vauvatalkoista. Atomeista kaikki lähtee ja atomeiksi kaikki päätyy, luoden yhä uusia mielikuvituksellisia yhdistelmiä. Sinäkin, eksistentiaalikriisinen atomiläjä.

kaikki on ikuisesti täydellistä.

Vierailija
9/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi työpäivä edessä. Sekin perseestä.

ap

Vierailija
10/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suntyöpäivä almalla on oikein mukava......saisit vaan nukuttua välillä.

Vierailija
11/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tosi vakavaa ja hirveää pitää tapahtua, että alat arvostamaan jo sitä että pystyt näet, kuulet, tunnet.

Vierailija
12/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tosi vakavaa ja hirveää pitää tapahtua, että alat arvostamaan jo sitä että pystyt näet, kuulet, tunnet.

siis pystyt näkemään, kuulemaan, tuntemaan.

Vierailija
13/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis pystyt näkemään, kuulemaan, tuntemaan.

Minä arvostaisin jo sitä, että osaisin kirjoittaa.

Vierailija
14/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla pitäisi arvostaa sitä, että on jotain, mitä jollakin toisella ei ole? Eikö se ole aika itsekästä olla iloinen siitä, että toisilla on asiat paskemmin. Luulisi, että se on aika masentava ajatus, että toisilla menee huonosti.

Tai että kohta itsellä on asiat huonommin - täytyy olla onnellinen, kun vielä asiat eivät ole niin huonosti. Sellaista kuolevan ihmisen itsepetosta - täytyy ehtiä kiivetä vuorelle ennen kuin syöpä korjaa. Miksi?

ap

Vierailija
15/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi kusi.

Vierailija
16/17 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä päivältä vaikeampi mennä töihin. En jaksa hakea toistakaan työtä. Samaa sekin lopulta. En edes saisi sitä.

Miten te muut jaksatte? Surkeaa resursointia, itsekeskeistä pomoa, työkavereiden rasittavaa seuraa, automaattikahvia, aneemista lounasruokaa, merkityksetöntä elämäänne, pikkujouluja,...

Ilmottauduin pikkujouluihin. Miksi ihmeessä tein niin? Pilaisin vain kaikkien ilon siellä.

ap

Vierailija
17/17 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos millään ei ole väliä miksi maapallolla on kuitenkin mielestäsi väliä?

Kaikki asiat on vain puuhastelua ennen kuolemaa, mutta voi niistä asioista silti nauttiakin. Ei minuakaan kiinnosta kenenkään asiat paitsi jos olen kiinnostunut ko henkilöstä erityisesti, mutta olen silti kohtelias, lähinnä välttääkseni junttileiman. Ei työn kuulukaan olla kiinnostavaa, sitä tehdään vaan rahan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi