Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokeilisitko ayahuasca-terapiaa masennukseen yms.?

Vierailija
24.10.2017 |

En tarkoita huumauskäyttöön ollenkaan. Haluaisitteko että Suomessakin sitä terapiaa saisi? Kokeilisitteko jos ois mahdollisuus?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks tää DMT? Ehkä voisin kokeilla, muut psykedeelit ei kyllä enää oikein kiinnosta. En kyllä ole mitenkään masentunut.

Vierailija
22/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla. Tai jotain muuta psykedeeliä tai ketamiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DMT juuri.

Vierailija
24/28 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why I Dont Recommend Ayahuasca for Healing Psychological Trauma Former Therapist Daniel Mackler

Vierailija
25/28 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dmt kirjoitti:

DMT juuri.

Olen aina luullut, että eri aine... Mutta tosiaan: "Ayahuascan vaikuttavat aineosat ovat dimetyylitryptamiini (lyh. DMT) ja monoamiinioksidaasi-estäjä (lyh. MAO-estäjä, MAO-I)." Wikipedia

Vierailija
26/28 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin olisin ehkä kokeillut, mutta jouduin syksyllä psykoosiin kun vedin LSD:tä. Se oli todella hurja kokemus. Onneksi en joutunut ikuiseen psykoosiin kuten monesti huumausaineista joutuu, vaan psykoosi loppui päivässä.

En koske enää mihinkään dissoon tai psykedeeliin. Ne ovat vain huijauskeinoja asioihin jotka voi selvittää ilman niitä aineitakin.

Vierailija
27/28 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinmä sitä kokeilla mutta mä en nää sitä tarpeelliseks omalla kohdalla koska mun tietoisuus on jo laajentunut ilman mitään substansseja ja sitä kautta mä olen tehnyt oman sisäisen työni. Minulla on masennus ollut pitkään mutta minä en valita siitä enää vaan elän normaalia elämää koska minä ymmärrän mistä se tulee. Se ymmärrys on se avain kaikkeen. 

Joillekkin ihmisille nämä substanssit ja rituaalit ja kaikki muut voivat olla hyväksi nimenomaan siinä merkityksessä että he saavat laajennettua omaa tietoisuuttaan, mikä ei välttämättä olisi mahdollista ilman substansseja. 

Vierailija
28/28 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut Etelä-Amerikassa ja suosittelen ehdottomasti. Itse kokemus on rankka, mutta uskomattoman positiiviset vaikutukset. Mieli todella kirkas heti seuraavan päivänä hoidon jälkeen ja tunsin ensimmäistä kertaa iloa vuosikausiin hoidon jälkeen, kaikki maailmassa jotenkin vaikutti kirkkaammalta.