Laadukas kellomerkki naiselle?
Vaimolle joululahjaksi.
Ei tyyliltään blingblingiä, hinta maks 1000e.
Vinkkejä otan mielelläni vastaan.
Kommentit (26)
Omega Constellation. Vaikka se menee kyllä hintahaarukan yli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omega, Tag Heuer, Seiko. Siinä pari tulee mieleen paremmuusjärjestyksessä. Älä vain sorru mihinkään designer-tusinamerkkeihin kuten Gucci, Longiness ym. Omegan valikoimia suosittelen selailemaan.
Uret.se löytyy paljon eri malleja eri värivaihtoehdoissa ja hyvä hintahaarukka. Suosittelen kuitenkin ostamaan tuotteen ihan kotimaasta, koska tuolta nettikaupasta ei saa takuutodistuksia ym. Hinta kuitenkin antaa tinkivaraa kotimaisessa liikkeessä. Minulle on yleensä isketty suoraan -25% suositushinnasta, kun myyjä on ymmärtänyt minun olevan tosissani ostoksilla. Jos asut Helsingissä niin Tillander ja Lindroos luotettavia paikkoja isolla valikoimalla.
M28
Emme asu Helsingissä mutta reissu sinne on toki järjestettävissä.
Uret.se taisinkin käydä, hyvä tietää ettei sieltä saa takuita. Tai osoite oli laatukellot.fi mutta kuvissä näkyi tuo uret.se.
ap
Joo sama nettikauppa. Vähän vaihteleva maine toimitusten ja tavaran autenttisuuden suhteen. Täysin kasvoton verkkokauppajätti eli oikeuksia voi olla vaikea perätä. Kotimaisista kaupoista helpompi reklamoida, jos tuote ei vastaa luvattua. :)
Minkä ikäiselle emännälle yrität löytää kelloa?
T. 8/M28
Vierailija kirjoitti:
Omega, Tag Heuer, Seiko. Siinä pari tulee mieleen paremmuusjärjestyksessä. Älä vain sorru mihinkään designer-tusinamerkkeihin kuten Gucci, Longiness ym. Omegan valikoimia suosittelen selailemaan.
Uret.se löytyy paljon eri malleja eri värivaihtoehdoissa ja hyvä hintahaarukka. Suosittelen kuitenkin ostamaan tuotteen ihan kotimaasta, koska tuolta nettikaupasta ei saa takuutodistuksia ym. Hinta kuitenkin antaa tinkivaraa kotimaisessa liikkeessä. Minulle on yleensä isketty suoraan -25% suositushinnasta, kun myyjä on ymmärtänyt minun olevan tosissani ostoksilla. Jos asut Helsingissä niin Tillander ja Lindroos luotettavia paikkoja isolla valikoimalla.
M28
Hei, miksi sinun mielestäsi kannattaa välttää Longines-kelloja? Grande Classique-malleista löytyi monta minun silmääni miellyttävää.
Jos haetaan klassista niin sitten ainakin voi unohtaa Tagin ja Seikoa nyt ei juuri kannata mainita tuon hintaluokan kelloista puhuttaessa kun grand seikoa ei taida suomesta saada. Nomosia ja Omegaa taas ei tuolla rahalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Emme asu Helsingissä mutta reissu sinne on toki järjestettävissä.
Uret.se taisinkin käydä, hyvä tietää ettei sieltä saa takuita. Tai osoite oli laatukellot.fi mutta kuvissä näkyi tuo uret.se.
ap
Joo sama nettikauppa. Vähän vaihteleva maine toimitusten ja tavaran autenttisuuden suhteen. Täysin kasvoton verkkokauppajätti eli oikeuksia voi olla vaikea perätä. Kotimaisista kaupoista helpompi reklamoida, jos tuote ei vastaa luvattua. :)
Minkä ikäiselle emännälle yrität löytää kelloa?
T. 8/M28
Hyvinpidetty 50v, alkuperäinenkin vielä.
ap
Omega voisi sopia hänelle sitten hyvin. Sen itse valitsisin.
Ja hei ihan mahtava lahja, onko tulossa pukinkonttiin? Onnekas vaimo :)