Töissä on PAKOLLINEN PUKEUTUMINEN!
Mitä mieltä, irtisanoudunko? Pomo vetäsee varmaan kupsitsan selkään mutta minä en halua pukeutua haloviin teemaisesti. Kuulemma PAKOLLISTA.
Kommentit (10)
Lidlissä oli kivoja Halloween-vaatteita. Taidan ostaa ne luuranko-sukkikset.
Irtisanoudu vain, jos yhtään siltä tuntuu. Ehkä paikan saa joku, joka osaa aitä arvostaa :)
Ps: töissä ei ole aina kivaa ja joskus joutuu tekemään asioita, joista ei pidä. Hallween asu on helppo toteuttaa: vaikka kokomusta normiasu ja kissankorvat.
Vähän riippuu, että mitä vaaditaan. Jos se olisi joku liian paljastava tai liian vartalonmyötäinen asu, niin sitten varmaan ottaisin varoituksen. Jos taas saisi vapaasti valita, niin ottaisin jonkun pääkallo- tai kurpitsateemaisen pikkusälän vaikka huiviksi ja kuittaisin asian sillä.
Ei ole tietenkään pakko laittaa halloween-asua vaikka muka olisi "pakko" t: työoikeusjuristi
Jos ei pukeutuminen kiinnosta, menetkö mielummin alasti? Jostain saattaa löytyä vielä muutama vaahteranlehti. Mene Eevan-puvussa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä oli kivoja Halloween-vaatteita. Taidan ostaa ne luuranko-sukkikset.
Mä ostin ne jo viime vuonna. Nyt meinaan oikeasti käyttää.
Kurpitsalyhtykin on jo kaiverrettu.
Mä oon sen verran ruma, että vetäisin mustaa päälle ja sitoisin huivin päähän ja luudan selkään. Varmasti menisi noidasta. Vetäsin vielä mustaa silmien alle.
Uskaltaisikohan asiakkaat kassalle?
Odotin otsikon perusteella vähän muuta.