Se tunne kun jokua haluaa lounaaksi sushia?
Kommentit (16)
No miksi ei saisi haluta?
Ja onko vuosiluku jotenkin ratkaiseva yksityiskohta tässä asiassa?
Häh? Mitä sitä sitten kuuluisi haluta lounaaksi näin vuonna 2017?
Apua, tarkoitatko että sushi on siis aivan liian epämuodikasta..? :O
Mikä ois muodikasta lounasta? :)
Mun kaverit tykkää sushista tosi paljon. En ole ruoan suhteen mitenkään nirso ja pystyn syömään lähes mitä tahansa muuta, lukuunottamatta sushia.. Kerran kävin kavereiden kaa syömässä sushia ja koitin näyttää tykkääväni siitä, mutta kaikkihan sen huomas, et en meinaa saada sitä mitenkään syötyä. Se oli vähän noloa silloin. Mut syököön jokanen mitä tykkää, vuodesta riippumatta. :D
Se tunne kun joku sanoo vielä vuonna 2017 "se tunne" tai "haloo"!!!
Halooo, hyönteisten syönti on nyt in.
Sushi on niin 2007! Ja sushipuhvetti - not even once!
No nythän se on Iisalamella muotia. Berliinissä se oli 2007.
On muuten varmaan hirveä tunne , entäs se tunne / löyhkä sen jälkeen kun joku on syönyt hernekeittoa,
oohmygood aiva järgyttävää
Mikä ihmeen muoti?? :D
Sushi on mun mielestä vaan hyvää ruokaa. Ei se minkään muotiin liity.
Yritäpä sanoa jollekin japanilaiselle et Sorry toi sushi ei oo muodikasta, ala syömään härkistä....sitä varmaan kiinnostaa sun muodit tooosi paljon
Sushi on niinkun kalaa ja riisiä!! Ja sitä dipataan soijaan. Ei se ole mitään sen ihmeellisempää et sitä tarvii jonkun juntin kummastella tai jonkun alemmuus-kompleksi-tyypin elvistellä sillä. Sushi on safkaa kuten vaikka kebabi tai intialainen
Sushi on ihanaa, jos saisin valita en söisi muut. Joku makaronilaatikko lounaana ei paljon inspiroi enää sushin jälkeen
Mulle ainakin maistuu molemmat. Olisihan vähän yksitoikkoista syödä pelkkää sushia.
Sushi on ok, mutta en ottaisi töissä lounaaksi, koska siinä on sen verran paljon riskejä saada vatsansa kipeäksi, ja olisi ikävää kärvistellä töissä.
Loistavaa, seuraa sushibuffettiin!