Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ostavat suklaalevyjä, karkkia, munkkeja, pullaa?

Vierailija
24.10.2017 |

Ei ehkä noita kaikkia samana päivänä paitsi hurjimmat, mutta monilla näkee ostoskorissa noita. Kertovat sitten töissä”maistoin sitä uutta suklaata”, ”syötiin sen ja sen leipomon pullia”, MIKSI ihmiset elävät näin? Mihin hävisi terveyden tavoittelu? Vielä minun lapsuudessani karkkia ostettiin harkiten, joku kunnon syy piti olla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne maistuu hyvältä.

Vierailija
2/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä miettiä oikein, oikein kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä itse koriisi noukit ap? Porkkanoita? :)

Vierailija
4/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiristä tullut haudattua liian monta "terveyden tavoittelijaa". Mieluummin nautin sen ajan mitä mulla on

Vierailija
5/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mielihyvää, ettei ihan muutu happamaksi korpuksi!

Vierailija
6/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Taas näitä vaikeita kysymyksiä!

Vierailija
7/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Onko sinusta tervettä harkita ja miettiä aina tarkkaan mitä saa syödä ja kuinka paljon ja ajatella noin jos näet jonkun ostavan jälkkäripullat perheelleen? Minusta se kuulostaa ortodeksialta ja ylipäätään kyyläämiseltä.

Terveyden tavoittelu on sinulle epäterveellisyyden välttämistä näköjään kaikin keinoin. Minulle terveyden tavoittelu tarkoittaa elämästä nauttimista. Minulle tuottaa nautintoa syödä hyvää ja puhdasta ruokaa, käydä raittiissa ilmassa ja ylipäätään tunne siitä että minun ei tarvitse miettiä sitä mitä en voi tehdä. Ei ole tervettä kontrolloida itseään ja muita niin tarkkaan että näkee punaista heti kaikessa mikä ei ole fyysisesti hyväksi.

Joskus voi vain ottaa rennosti, katsoa Netflixiä ja avata sipsipussi. Se kertoo terveyden hyvinvoinnista kun kroppa voi hyvin mutta myös mieli. Voin hyvällä omalla tunnolla joskus jättää sen sellerin ja lenkkarit kaappiin

Vierailija
8/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sinä voit ihmetellä sitä AV palstalla.

Vierailija
9/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan ne pois kauppojen hyllyiltä, jotta muut ihmiset välttyisivät kiusaukselta ja tekisivät terveellisempiä valintoja. Ja maailma pelastuu!

Vierailija
10/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkeja ja pullaa en osta koskaan, koska leivon itse. Suklaata ja karkkeja ostan vain silloin, kun mieleisiä sattuu kohdalle, käytännössä siis hyvin harvoin.

Vierailija
11/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa on hyvää.

Vierailija
12/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saa hetkellistä mielihyvää ja sokeririippuvuus on oikea asia

Vierailija
13/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muija on ikuisella laihiksella ja sitä vituttaa ihan sairaasti, kun meikäläinen vetää possumunkkia ja suklaata lihomatta koskaan yhtään (koska liikun todella paljon).

Tossa tuli nyt aika monta valetta, sinä 150-kiloinen naiseton peräkammarinpoika, joka ei liiku kuin peräkammarinsa ja jääkaapin väliä.

Vierailija
14/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä noita kaikkia samana päivänä paitsi hurjimmat, mutta monilla näkee ostoskorissa noita. Kertovat sitten töissä”maistoin sitä uutta suklaata”, ”syötiin sen ja sen leipomon pullia”, MIKSI ihmiset elävät näin? Mihin hävisi terveyden tavoittelu? Vielä minun lapsuudessani karkkia ostettiin harkiten, joku kunnon syy piti olla.

Mikä on kunnon syy ostaa karkkia?

Vierailija
15/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Däääämn! Pitääkin tästä vääntäytyä ostamaan karkkia, suklaata, jätskiä ja sipsejä!

Vierailija
16/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kunnon syy ostaa karkkia?

Esim. joulu, syntymäpäivä. Pääsiäinen, juhannus tms ovat vähän siinä rajoilla raaskiiko.

Vierailija
17/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele tubesta Sepi Kumpulaisen Nami, nami -laulu. Siksi.

Vierailija
18/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee kun alko tekemään mieli oreo kerrossuklaata! Pakko ehkä ajaa kauppaan...

Vierailija
19/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa irtokarkkeja...

Vierailija
20/41 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinhän se on, että jos samalla kauppareissulla ostaa pullaa, suklaata ja karkkia, ne syö myös kaikki samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan