Mies tilasi juuri parilla tonnilla muotivaatteita netistä :)
Kiva että on tuollainen mies, joka välittää omasta ulkonäöstään ja seuraa muotivirtauksia. Ystävättäret saa taas olla kateellisina, kun minun mies on kuin suoraan jenkkien GQ:n tai Uomo Voquen sivuilta :D
Kommentit (19)
Eihän siinä mitään, jos on pinkka kunnossa. Jos tilasi yli varojensa, aika toope.
Mua niin väsyttää tää muotikulttuuri. Maailma hukkuu roskaan. Koko ajan pitäisi olla ostamassa jotain uutta ja jättää ne "vanhat" vaatteet kaappiin tai laittaa ne kierrätykseen josta niitä ei kukaan hae. Lapset on suurimman osan muotivaatteista tehneet, ja vähäosaiset naiset. Silloin tällöin sortuu näitä ompelutehtaita, mutta eihän meitä ns. sivistysvaltioiden ihmisiä kiinnosta, pääasia on että me näytetään skarpeilta. Ei mua väsyttänytkään, mua inhottaa.
Ei parilla tonnilla saa kuin takin, missä rääsyissä sun mielikuvitus mies oikein kulkee.
eivät välttämättä istu hyvin päällä, kun räätäri ei ole miestäsi mittanauhalla mitannut.
Luin muovivaatteita, mutta toisaalta... niinhän ne tuppaa trendivaatteet olemaan
Köyhä ap:n mies on, sääliksi käy!
Laita tilinumero, lähetän avustusta!
Vierailija kirjoitti:
Mua niin väsyttää tää muotikulttuuri. Maailma hukkuu roskaan. Koko ajan pitäisi olla ostamassa jotain uutta ja jättää ne "vanhat" vaatteet kaappiin tai laittaa ne kierrätykseen josta niitä ei kukaan hae. Lapset on suurimman osan muotivaatteista tehneet, ja vähäosaiset naiset. Silloin tällöin sortuu näitä ompelutehtaita, mutta eihän meitä ns. sivistysvaltioiden ihmisiä kiinnosta, pääasia on että me näytetään skarpeilta. Ei mua väsyttänytkään, mua inhottaa.
No oletpas sinä negatiivisella tuulella. Osta itsellesi jotain kivaa vaatetta, käy vaikka kampaajalla, niin saat vähän virtaa ja energiaa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei parilla tonnilla saa kuin takin, missä rääsyissä sun mielikuvitus mies oikein kulkee.
No aika tyhmä saa olla jos pikkutakista tuon maksaa. Netistä löytyy esim italialaisia designer-vaatteita hyvinkin edullisesti kun osaa etsiä. Minun mies harrastaa kuitenkin enempi brittiläistä Savile Row -tyyliä. Sitäkin löytyy edullisesti netistä kun tietää paikat. Ap
Ei kait nyt muotivaatteita saa tonnilla kuin yhden kappaleen? Jos ostaa jotain t-paitoja, sitten voi saada kolmekin.
Mä itse erityisemmin välitä muotivaatteista, kun niin helposti tulee samanlaisia (etenkin kun helposti kaverit käyvät samoissa maissa tai tilaavat samoista nettikaupoista). Musta oli mahtavaa, kun joskus joku kaveri suunnitteli mua varten vaatteen ja antoi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika tyhmä saa olla jos pikkutakista tuon maksaa. Netistä löytyy esim italialaisia designer-vaatteita hyvinkin edullisesti kun osaa etsiä. Minun mies harrastaa kuitenkin enempi brittiläistä Savile Row -tyyliä. Sitäkin löytyy edullisesti netistä kun tietää paikat. Ap
Designer-vaatteet on varmaan typerin kohde tuhlata tonneja. Saat Bangladeshissa lapsityövoimalla tehtyjä rytkyjä, joihin isketään Made in EU -tarra, jonkun random muoti-"ikonin" nimi ja kaksi nollaa hintalapun perään. Samalla hinnalla saisit oikeasti laatukankaasta tehtyä omien mittojen mukaan leikattua räätälintyötä.
Osoitit vain juuri, ettet tiedä miesten vaatemaailmasta mitään. Savile Rowlla ei pukeuduta tusinakledjuihin.
M28
Mun mies ei ole shoppailija sen enempää kuin minäkään, onnekseni. Meillä ostetaan uusi vaate, jos vanha menee käyttökelvottomaksi. En myöskään kiinnitä mitään huomiota muiden pukeutumiseen tai mihinkään muihinkaan muoteihin tai trendeihin. Pysyy maailmassa tasapaino.
2000 euroa lähes kokonaan hukkaan. Kohta niitä kalliita muotiryysyjä pitää olla jälleen tilaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Designer-vaatteet on varmaan typerin kohde tuhlata tonneja. Saat Bangladeshissa lapsityövoimalla tehtyjä rytkyjä, joihin isketään Made in EU -tarra, jonkun random muoti-"ikonin" nimi ja kaksi nollaa hintalapun perään. Samalla hinnalla saisit oikeasti laatukankaasta tehtyä omien mittojen mukaan leikattua räätälintyötä.
Osoitit vain juuri, ettet tiedä miesten vaatemaailmasta mitään. Savile Rowlla ei pukeuduta tusinakledjuihin.
M28
Milloin minä sanoin "tusinakledjut"? Just niin, en milloinkaan. Nyt on kyse vähän eri kaliberin miehestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Milloin minä sanoin "tusinakledjut"? Just niin, en milloinkaan. Nyt on kyse vähän eri kaliberin miehestä. Ap
Savile Row -tyylisessä pukeutumisessa tusinaksi katsotaan kaikki tuotteet, joita mainostetaan jonkun nimellä (Tom Ford ym.) ellei kyse ole erittäin maineekkaasta räätälistä, jonka työnä vaatteet on tehty.
M28
Luin ketjun mielenkiinnolla (en siis ole ap) ja en voi näin Ruotsissa asuvana muuta kuin ihmetellä suomalaisten negatiivisuutta ja körttiläisyyttä. Täällä Ruotsissa trendikäs pukeutuminen on arvostettua ja makeeta. Teillä Suomessa tässäkin asiassa aletaan heti itkemään, valittamaan ja saarnaamaan maailmanparannusta. Tosi tympeitä olette.
Olet näitä "juppikerho/avokadopastalaisia"😆.
Onnea vaan uusista "kledjuista" ( kukahan ne oikeasti maksoikaan...)😖.
Gei se on.