Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortin jälkeen kohtutulehdus?

Vierailija
24.10.2017 |

Onko kellekään tullut? Miten oireili? Aiheuttiko lapsettomuutta? Tein lääkkeellisen abortin toissapäivänä ja tän päivän kipuillut välillä alaselkä. Ei mitään kauhean kovaa kipua mutta kuitenkin. Vatsa ei arista paineltaessa ja vuoto ei (kai?) haise. Pelkään niin paljon tuota kohtutulehdusta koska lapsia olisi myöhemmin tarkoitus hankkia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuilu voi olla normaalia kohdun jälkisupistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit abortin?

4/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että toi kipuilu liittyy lääkkeelliseen tyhjennykseen. Varmaan jotain jälkisupistuksia tai sitten kohtu ei ole tyhjentynyt kokonaan.

Mitkä ohjeet sait lääkäriltä, missä tilanteessa pitää ottaa hoitavaan yksikköön yhteyttä?

Vierailija
5/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit abortin?

En nyt ala syitä sen enempää avaamaan mutta painavat syyt oli ja en tätä ihan hepposin syin olisi tehnyt. Ap

Vierailija
6/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Luulen että toi kipuilu liittyy lääkkeelliseen tyhjennykseen. Varmaan jotain jälkisupistuksia tai sitten kohtu ei ole tyhjentynyt kokonaan.

Mitkä ohjeet sait lääkäriltä, missä tilanteessa pitää ottaa hoitavaan yksikköön yhteyttä?

Ohjeena oli että jos tulee kuumetta tai kipuja niin sitten yhteyttä. Sillä mietinkin onko tämä nyt sellasta kipua että tarvii ottaa yhteyttä vai onko ihan normaalia. 2 viikon päästä on verikoe jolloin katsotaan onko tyhjentynyt kokonaan, mutta jos onkin vakavaa kipua niin en kyllä sinne asti odottelisi. Ap

Vierailija
7/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täällä kysele, soita esim. terveysneuvontaan/huolmenna terv.keskukseen.

Vierailija
8/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullu kohtutulehdus lääkkeellisen jälkeen, kaikki ei tullut sillon pihalle. Mulla oireili niin, että varsinki hyppiminen tai autossa istuminen ja sen pompotus sattui alavatsaan. Muita oireita en enää muista, tuo on jäänyt mieleen.

Kävin sitten otattamassa tulehdusarvot päivystyksessä ja ne oli koholla, sen jälkeen naistenpolille jossa ultrasivat ja totesivat että kohdussa on materiaalia jäljellä. Siitä sitten heti yöllä jouduin kaavintaan kunhan ensin olin saanut suoneen antibioottia osastolla.

Vierailija
9/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vielä?

Vierailija
10/19 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kohtutulehdus lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen. Selkeä ja oikeastaan ainoa oire oli vuodon paha haju, ei muistaakseni ollu kipuja. Johtui siitä ettei raskausmateria tullut ulos oikealla tavalla ja jouduin kaavintaan. En tiedä kuinka helposti tuo tulehdus johtaa/johtaisi lapsettomuuteen, mutta eiköhän sen tulehduksen jostakin oireesta huomaa ajoissa. Eli haju, kipu tai kuumeilu.

Jos asia vaivaa sua niin mee ihmeessä näytille tai ainakin soita gynelle. 

Vierailija
11/19 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla ja tänä aamuna tullut muutama isompi hyytymä ulos, eli oiskohan kivut johtuneet siitä että kohdussa oli vielä jotain ja tyhjenti niitä ulos? Nyt ei ole niin paljoa kipuja, välillä vaan vähän juilii mutta ei mitenkään huolestuttavasti enää. Ap

Vierailija
12/19 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kohtutulehdus lääkkeellisen abortin jälkee, oireet oli jäätävä mahakipu joka oli tuskaa, kuumeilu ja kohonnut verenpaine. menetin abortin jälkee paljon verta. Menin lääkäriin 3pvå kipuilun jälkeen ja siellä selvisi että tulehdusarvot oli korkealla. Ei muutaku päivystyksen kautta osastolle suonensisäsee antibioottikuurii 2 yötä jouduin olee osastolla.

Vierailija
13/19 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 1 kk lääkkeellisen abortin jälkeen niin voimakkaat kivut, että jouduin lanssilla päivystykseen. Taju meni ja oksensin kivusta, tulehdusarvot koholla. Ei tullut verta, mutta yhtäkkiä vaan kivut loppu ja verta alkoi tulemaan+klimppi. Mulla oli kohtutulehdus, gynen mielestä keho oli onnistunut poistamaan itse tuon materiaalin mitä sinne oli jäänyt. Jännä ettei kk aikana mitään kipuja tms, ja sitten yhtäkkiä niin kovat kivut ettei pystynyt enää olemaan.

Vierailija
14/19 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräät lääkärit eivät vakaumuksellisista syistä tee mielellään abortteja. tekevät sitten puoliväkisin pakotettuina, mutta hoitavat homman niin, että näitä tulehduksia ilmaantuu.

Vierailija
15/19 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eräät lääkärit eivät vakaumuksellisista syistä tee mielellään abortteja. tekevät sitten puoliväkisin pakotettuina, mutta hoitavat homman niin, että näitä tulehduksia ilmaantuu.

Joo mulla vuoti puoli vuotta abortin jälkeen. Ei kuulemma mitään huolta. Onneksi loppui ja sain sitten aikanaan ne toivotut lapseni.

Vierailija
16/19 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk !! lol XD !!

Vierailija
17/19 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Lääkkeellisessä abortissa on tietty toimintatapa. Tulehdus joko tulee tai sitten ei. Miten lääkäri saisi tulehduksen aikaan, telepatiallako?

Vierailija
18/19 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtutulehdus menee ohi ihan normaaleilla antibiooteilla. Tämä on taas vaan trolliketju.

Vierailija
19/19 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortit tehdään nykyään lääkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan