Vaimo sanoo,
Että "klunssikulli" on parasta mitä on avaraan pilluunsa saanut.
Eli mulla on tatin ympärysmitta 17 cm ja varren 16 cm, eli terska kiiltää ja erottuu hyvinkin selvästi. Hankaa kuulemma aivan uskomattoman hyvin hänen sisällään, kun itse tosiaan on luokkaa, löysä pillu.
Pituus kullillani ei ole mitenkään poikkeuksellinen, 19,5 cm.
Kommentit (11)
Uuuuuhhhh, kun saisi joskus tuollaista klunssia.
Toi on ihana just tollanen terska. Siihen ei esinahka veny päälle, joten se on sissijuusto vapaa. Laita kuva, mä valun jo.
Missä tuollaisia terskoja kasvaa, heti hankaamaan mun Geetä sillä.
Voi kun saisi joskus varovasti istua tuollaisen kullin päälle väljällä pillullani, ei nuo pikkumunat oikein sytytä, mutta tuollainen kuin aloittajalla, ei koskaan ole eteen sattunut, vaikka kulleja on varmasti toista sataa ajettu.
Ensin hitaasti terska sisään ja kyllä ne loput sitten jo helpommin uppoaa, sen jälkeen vaan nauttisin valtavan terskan hangatessa sisälläni jokaista poimua, kyllä minä ainakin saisin emätinorgasmin tuollaisella taiteillessa. N38.
Voi kun näkisi miehestä ulkoapäin, että kantaa tuollaista tattia lahkeessaan. Minulle ei olisi miehen ulkonäöllä tai iällä mitään väliä, jos joskus saisin tuollaisen kullin kesytettäväkseni. Tuollaista voi jo sanoa isolla K:lla kulliksi, kelpaisi todellakin minulle. N23.
Voiko jollain oikeasti olla 17 cm ympärysmitaltaan oleva terska, sehän on ihan järjetön. Kiihotun pelkästä ajatuksesta. Olisi aika nami tällaiselle 3 lasta alateitse synnyttäneelle ja aikas montaa kullia elämän aikana sisäänsä ottaneelle. N54.
Mulla on juuri tuollainen, toimii naisilla ainakin ratsastaessa tosi hyvin.
t.pervo-kake
Mulla on 14 ja millit päälle. Usein sitä on kehuttu isoksi ja onhan se aika kookas. Muutama on tarvinut liukkaria että onnistuu. Ääneen olen kuullut esim. herranjumala mihin vastasin ettei vaan muna. Kyllä sillä koolla on vaikutusta ja merkitystä. Aika moni on halunnut uusintoja ihan selkeesti halusta naida.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 14 ja millit päälle. Usein sitä on kehuttu isoksi ja onhan se aika kookas. Muutama on tarvinut liukkaria että onnistuu. Ääneen olen kuullut esim. herranjumala mihin vastasin ettei vaan muna. Kyllä sillä koolla on vaikutusta ja merkitystä. Aika moni on halunnut uusintoja ihan selkeesti halusta naida.
Ajattele, vielä 3 cm lisää ympärysmittaan, niin olisit jo oikeassa kullissa, niinkuin ap:llä on.
Mulla ei kyllä mahtuis tuollainen tatti edes suuhun, mutta olisihan tuollaista kiva nuoleskella. Ei ainakaan mun ukolla ole lähellekään tuollaisissa mitoissa, on lähinnä sellainen terskaan päin oheneva puikula.
Uskoisin tuollaisen herkkutatin tekevän ainakin mulle hyvää. N25.